Re: Lightinthebox.com ervaring?

2
Hallo,
ik heb daar 10 december wat besteld en dan staat er zo'n tracking nummer bij dat je kan zien waar het pakketje is, ik kijk elk dag even en vandaag was het al in amsterdam! waarschijnlijk is het er morgen. op de site staat een Verising logo als je daar op klikt kom je op een pagina van verising, dat betekend dat het betrouwbaar is. want dat kun je alleen op de site zetten als verising je daar toesteming voor geeft. ga naar light in the box.com scroll helemaal naar beneden en klik op het; Verising Trusted logo. nu wordt er een nieuwe pagina geopend, je ziet het formulier, en de adresbalk kleurt groen en aan de linkerkant van de adresbalk staat een slotje met: Verising, inc. [usa]. dit betekend dat deze site volledig betrouwbaar is.

Groet,
Lennart

Re: Lightinthebox.com ervaring?

4
Verkoper schreef:nou zit ik even te twijfelen.. is dit nou reklame voor Verisign of Lichtinhetdoosje.com? :D
Heheh. Ik vroeg me al af of het een onzekere online shopper was die probeerde zichzelf te overtuigen door te zeggen dat het echt wel te vertrouwen was want hij had alles gecheckt waar hij zelf aan kon denken. Ik herken het gevoel wel een beetje.
Nu op mijn weblogs:
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Lightinthebox.com ervaring?

5
verisign trusted zegt überhaupt niets over het vertrouwen...

Het enige wat Verisign zegt is dat de domeinhouder en de houder van het certificaat dezelfde zijn en op het moment van uitgeven van het certificaat op een bepaald adres ingeschreven stonden.

Verder zegt het nog dat op het moment van de laatste controle er geen malware op de site was.

Verisign is geen garantie voor hoe de leveringen verlopen.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

Re: Lightinthebox.com ervaring?

6
eentje schreef:Verisign is geen garantie voor hoe de leveringen verlopen.
Aan de andere kant is het weer wel zo dat partijen die de moeite nemen om netjes Verisign af te sluiten en op de website te plaatsen blijkbaar zelf ook begrijpen dat de betrouwbaarheid een belangrijk punt is. Waardoor de kans op een serieuze goede webwinkel wat groter is. Garanties geeft het zeker niet maar ik herken wel het idee dat dit soort dingen kunnen helpen bij het vertrouwen.
Nu op mijn weblogs:

Re: Lightinthebox.com ervaring? Heeft Verisign

8
Hallo,

Ik heb 2x produkten besteld bij dit bedrijf uit China (District Hong-Kong denk ik) en is prima verlopen. Eerste was een imitatie i-phone, die ik op lange termijn levering had gezet (3 weken) , scheelt nl. in de portokosten en een mini camera en een pen camera, die ik binnen 2 weken binnen had.

De i-phone was niet echt om over naar huis te schrijven nu ik een Galaxy heb zeker niet, maar ik weet niet of de andere produkten wellicht al beter zijn. De camera deed het prima, de pencamera ook.
De afhandeling verloopt prima, je krijgt snel reactie op vragen en dus is deze site zeker te vertrouwen.

Re: Lightinthebox.com ervaring? Heeft Verisign

9
Ik dacht ik bestel een keer bij Light in the box en deed dat vorig jaar in november 2011. Zie ik tot mijn verbazing dat ze pas op 16 januari 2012 geleverd zouden worden. Ik ga op vakantie met de kerstdagen om mijn familie te bezoeken en zie bij terugkomst een e-mail in mijn spambox van Light In The Box. Als u niet binnen 6 dagen reageert vernietigen wij uw schoenen. Ik FedEx gebeld in Nederland en inderdaad wel betaald maar als je niet tijdig op een e-mail reageert door een vakantie dan vernietigen ze je schoenen.

Nu ben ik al maanden bezig met e-mailen, maar dat doen ze net zo lang tot je natuurlijk doodziek ervan bent. Ik zeg dus doe gewoon zaken met een bedrijf in Nederland, want als er iets mis gaat dan vernietigen ze zelfs je prachtige aankoop. En uiteraard is er niemand in Nederland die dan stappen gaat ondernemen en dat weten ze.

Hier verdienen ze veel geld mee.

Dus mijn eerste en ook enige ervaring is negatief en ik zou iedereen afraden daar schoenen te bestellen.

Re: Lightinthebox.com ervaring? Heeft Verisign

10
FastEsther schreef:Ik dacht ik bestel een keer bij Light in the box en deed dat vorig jaar in november 2011. Zie ik tot mijn verbazing dat ze pas op 16 januari 2012 geleverd zouden worden. Ik ga op vakantie met de kerstdagen om mijn familie te bezoeken en zie bij terugkomst een e-mail in mijn spambox van Light In The Box. Als u niet binnen 6 dagen reageert vernietigen wij uw schoenen. Ik FedEx gebeld in Nederland en inderdaad wel betaald maar als je niet tijdig op een e-mail reageert door een vakantie dan vernietigen ze je schoenen.

Nu ben ik al maanden bezig met e-mailen, maar dat doen ze net zo lang tot je natuurlijk doodziek ervan bent. Ik zeg dus doe gewoon zaken met een bedrijf in Nederland, want als er iets mis gaat dan vernietigen ze zelfs je prachtige aankoop. En uiteraard is er niemand in Nederland die dan stappen gaat ondernemen en dat weten ze.

Hier verdienen ze veel geld mee.

Dus mijn eerste en ook enige ervaring is negatief en ik zou iedereen afraden daar schoenen te bestellen.
Hoezo zouden zij veel geld verdienen met heel veel administratieve rompslomp, plus het vernietigen van een bestelling die ook gewoon geleverd had kunnen worden?
Heb je niet gewoon pech gehad?

Re: Lightinthebox.com ervaring?

13
Een tablet besteld voor zo'n 54 euro. Verzendkosten rond de 18 euro, ok, snap ik. Maar toen het pakket door UPS werd bezorgd moesten we nog eens 24 euro invoerrechten betalen. Staat nergens aangekondigd of je moet de hele site van voor tot achter lezen. Ik koop hier nooit meer.

Re: Lightinthebox.com ervaring?

14
LC schreef:Een tablet besteld voor zo'n 54 euro. Verzendkosten rond de 18 euro, ok, snap ik. Maar toen het pakket door UPS werd bezorgd moesten we nog eens 24 euro invoerrechten betalen. Staat nergens aangekondigd of je moet de hele site van voor tot achter lezen. Ik koop hier nooit meer.
Dat geld voor alles wat je buiten de EU inkoopt.
Ligt verder niet aan die webwinkel.

Re: Lightinthebox.com ervaring?

15
RicardoV schreef:
LC schreef:Een tablet besteld voor zo'n 54 euro. Verzendkosten rond de 18 euro, ok, snap ik. Maar toen het pakket door UPS werd bezorgd moesten we nog eens 24 euro invoerrechten betalen. Staat nergens aangekondigd of je moet de hele site van voor tot achter lezen. Ik koop hier nooit meer.
Dat geld voor alles wat je buiten de EU inkoopt.
Ligt verder niet aan die webwinkel.

Ik koop heel vaak buiten de EU en dan krijg ik nooit extra kosten aan de deur. Dus blijkbaar kan het ook anders. Dit is de eerste keer dat ik het meemaak. Ik zou het wel zo netjes vinden als er bij die schreeuwende prijzen ook wordt genoteerd dat er nog invoerrechten bijgeteld moeten worden.
Het is ook logisch dat het wordt vervoerd, maar dat is geen reden om de kosten weg te laten. Die kosten van het vervoer staan er namelijk wel gewoon bij.

Re: Lightinthebox.com ervaring? Heeft Verisign

16
Volgens mij ben je niet geheel conform de wet bezig als je geen invoerrechten over bedragen boven de 40 euro betaald..

Ik weet de preciese details ook niet maar normaliter moet je overal invoerrechten over betalen wat je buiten de eu haalt.

Re: Lightinthebox.com ervaring? Heeft Verisign

17
RicardoV schreef:Ik weet de preciese details ook niet maar normaliter moet je overal invoerrechten over betalen wat je buiten de eu haalt.
Dat klopt, maar als consument kan je soms ook gewoon 'een mazzeltje' hebben, want ze openen niet altijd elk pakket ;).

Re: Lightinthebox.com ervaring? Heeft Verisign

18
Ik moet zeggen dat ik geen ervaring heb met deze specifieke website.
Er zit wel een hoop "rommel" tussen deze websites.
Ik heb zelf ook wel eens ergens een bestelling gedaan, maar ik zit nog steeds op deze bestelling te wachten(6 maanden nu al).
Tevergeefs contact opgenomen, mailtjes gestuurd, geprobeerd te bellen, maar helemaal geen reactie.
http://www.100europartijen.nl voor álle partijen! Weten waar u aan toe bent; een prettig gevoel. De waarde van het product bepaalt het aantal!

Re: Lightinthebox.com ervaring? Heeft Verisign

19
Hallo, allemaal

Ik heb een maand geleden een bestelling gedaan bij lightinthebox,
Er werdt bij vermeld dat dit 10 tot 20 dagen kon duren, daar heb ik begrip voor.
Kreeg een mailtje met dat het verwerkt was, met een code,

maar echter kom ik er achter, dat je moet inloggen om het te volgen

Ik had van te voren al een inlogcode enz aange3maakt.
Dus een makkie zou je zeggen, maar helaas,, schijn bedriegd.

Ik kon niet inloggen, weer geprobeerd, maar nu aangegeven wachtwoord vergeten, dus kreeg een mailtje met de nieuwe kode.
Deze in het nieuwe veld ingevoerd
dus emailadres en "code"
en wat denkt men.

Geeft weer aan dat ik niet besta, en dat mijn email niet in hun systeem voorkomt.

Hoe kunnen ze me een code sturen, als ik niet kan inloggen of besta bij hun,

Wil hun bellen hoe dit zit, maar wat dacht je, klantenservice, EERST INLOGGEN dan kan je wat vragen.

Daarom zijn er meer personen hier die daar problemen mee hebben?
en hoe hebben jullie dit opgelost?
Zit er aan te denken op aangifte te doen van internet oplichting bij de Polite en Radar of Kassa.

Re: Lightinthebox.com ervaring?

21
LC schreef:Een tablet besteld voor zo'n 54 euro. Verzendkosten rond de 18 euro, ok, snap ik. Maar toen het pakket door UPS werd bezorgd moesten we nog eens 24 euro invoerrechten betalen. Staat nergens aangekondigd of je moet de hele site van voor tot achter lezen. Ik koop hier nooit meer.
Normal invoerrechten is 42 euro. Veel klantten krijg geen handel. !!!

Re: Lightinthebox.com ervaring? Heeft Verisign

23
Mini in the box is een onderdeel van light in the box en zijn betrouwbare sites om goederen te bestellen. Mijn ervaring is dat de goederen altijd zijn aangekomen. Echter moet je er wel voor zorgen dat je bestelling onder de €22.- euro zijn daar je anders invoerrechten en BTW moet betalen. De invoerrechten voor bestellingen onder de €150,- euro zijn €12,50 tot €17,50. Dus zorg altijd dat als je meerdere artiekelen besteld dat je dit opsplitst in verschillende bestellingen onder de €22,- euro. Dan heb je geen last van invoer en BTW. Ik heb meerdere malen bestellingen gedaan en die zijn altijd aangekomen.

Re: Lightinthebox.com ervaring? Heeft Verisign

24
Geldt dat dan enkel voor de prijs van het product of moet je ook met leveringskosten rekening houden? Ik zou er een handtasje willen bestellen. Versnelde levering want ik heb het nodig tegen 25 augustus en met verzekerde zending en verzendkosten enz erbij kom ik op 32€ uit. Terwijl het tasje zelf net geen 17 euro kost.

Re: Lightinthebox.com ervaring? Heeft Verisign

25
Mijn advies is: niets via deze site bestellen!
Twee maanden terug balletschoentjes voor mijn dochter besteld. Na twee weken kregen we eindelijk een bevestigingsmail dat het verzonden was. De track-and-trace code is uiteraard onbekend (vervoerder is onbekend, en trace code ook bij UPS, DHL, TNT FedEx, etc.) Ik ben er ook al achter gekomen dat ik straks invoerrechten mag gaan betalen, waardoor ik duurder uit ben dan wanneer ik ze gewoon in Nederland had gekocht. Contact met Light in the box opnemen is ook een ramp! Kort gezegd: NIET DOEN, gewoon in Nederland bestellen, dan heb je je spullen sneller en uiteindelijk goedkoper.

is de site lightinthebox.com betrouwbaar?

26
ik hou erg veel van nagels en nagellakken en wil nu een stapje verder gaan met gellak dat is een mooi laagje op je eigen nagels wat langer blijft zitten maar ik heb op deze site nagellak potjes en een lamp gezien die ik hard nodig heb. heeft iemand ervaring met deze winkel online en hoe kom ik erachter of ik dit hier ga bestellen?

graag reactie.

alvast bedankt groetjes !

Re: Lightinthebox.com ervaring? Heeft Verisign

28
Ik heb mijn eerste bestelling gedaan bij light in the box en dacht van wauw zo goedkoop, hier ga ik nog meer bestellen!
Tot ik mijn pakje ontvang en nog eens 30euro moet bijbetalen voor UPS! Ik vind dit niet kunnen, dan moeten ze maar vermelden dat je nog eens verzendkosten moet bijbetalen!
Uiteindelijk komt het mij duurder uit want ik had al eens 12euro verzendkosten betaald, dus een totaal van 42euro verzendkosten!

En ik heb al vaker besteld buiten Europa en nog nooit extra moeten bijbetalen, ik heb al verschillende pakketjes uit Hong Kong laten komen alsook vanuit Amerika, die ook al open gedaan waren bij de douane, maar nooit heb ik daarvoor moeten bijbetalen... En 2 pruiken dat weegt niet, dus daaraan kan het ook niet liggen he!

Ik ben in ieder geval niet van plan nog bij Light in the box te kopen!

Re: Lightinthebox.com ervaring? Heeft Verisign

29
Ons forum is eigenlijk bedoelt voor webwinkeliers zelf, niet zo zeer voor ervaringen van consumenten met webwinkels. Om de focus te behouden wordt dit topic gesloten.

Best ga je naar de forums van Tros radar, kassa en dergelijk om als bedrijven ervaringen van het winkelen bij webwinkels zelf te bespreken.