Magento webshop 1.7

1
Beste mensen,
Graag zou ik willen weten of je bestaande atributensets kan importeren
Of over kan zetten in een nieuwe magento shop.

Re: Magento webshop 1.7

2
Ik heb mijn magento webshop laten bouwen door magentowebshop.org en zij hebben een blog waarbij ik dacht dat dit voorbij kwam. magento 1.7 functies anders zijn ze altijd bereid om je te helpen via de telefoon of mail. Ik krijg altijd binnen 1 dag een reactie.

Re: Magento webshop 1.7

3
Ik ben even in de war SCW. Je geeft hier aan dat je je shop bij magentowebshop.org hebt laten bouwen, maar in je eerste onderwerp van 6 oktober stel je jezelf en je bedrijf voor.
Dit bedrijf is Igento.
Igento is toch een handelsmerk van Products at Work?
Magentowebshop.org is onderdeel van Products at Work. Is dat niet hetzelfde bedrijf?

Heb je je webwinkel door je eigen bedrijf laten maken? Kan! zou ik ook doen als mijn bedrijf webwinkels zou bouwen.

Re: Magento webshop 1.7

4
Hoi Liam,

Products at work is inderdaad een overkoepelende organisatie. Igento.nl is een bedrijf die zich richt op het maken van presentaties sites, huisstijl/ logo's en ook het bouwen van magento webwinkels.

Magentowebshop.org is een bedrijf die zich alleen maar richt op het bouwen van magento webshops.

Wij beheren zelf ook een aantal webwinkels, deze bouwen wij inderdaad zelf. Doordat wij zelf ook webwinkels beheren lopen wij tegen de zelfde problemen aan als onze klanten. Wij kunnen ons daarom goed inleveren in wat de klant wilt en kunnen zo ook beter assisteren bij het beheren of starten van een magento webshop.

Mocht je meer interesse hebben dan kan je altijd vrijblijvend contact met ons opnemen via de site.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.