Wel veel bezoekers, weinig verkopen?

1
Heeft iemand een idee om van bezoekers ook kopers te maken?
Onze website is expliciet gericht op gehandicapten en dus als zodanig ook gerichte zoekers. We hebben wel heel veel bezoekers en ook wel verkopen, maar die blijven flink achter ten opzichte van de bezoekers. We staan open voor ideeën. Alvast bedankt Naomi

Re: Wel veel bezoekers, weinig verkopen?

4
Hebben je bezoekers wel een koopintentie? Op welke zoektermen komen ze binnen?
In welke fase van het koopproces stappen ze uit? Wellicht de bestelprocedure te lastig?

Probeer in kaart te brengen wie de bezoekers zijn mét koopintentie. Het ligt lang niet alleen aan de prijs van de artikelen. Probeer hoe dan ook nog meer relevante bezoekers naar je webshop te trekken.

Succes ermee!
http://www.zoektermen.nl webmarketing bureau Breda
http://www.seomarktplaats.nl matcht opdrachtgevers met opdrachtnemers
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Wel veel bezoekers, weinig verkopen?

6
Reclame dmv. flyers of drukwerk is niet echt de meest logische manier voor een webshop. Heb je ooit marketing budget over, dan kan je het overwegen. Maar wat starters moeten met flyers is mij een raadsel. Een webshop zit op internet.

Re: Wel veel bezoekers, weinig verkopen?

7
Wouter Hol schreef:Reclame dmv. flyers of drukwerk is niet echt de meest logische manier voor een webshop. Heb je ooit marketing budget over, dan kan je het overwegen. Maar wat starters moeten met flyers is mij een raadsel. Een webshop zit op internet.
Flyers zijn alleen voor stenen winkels? Ben ik het niet met je mee eens.

Een webshop kan net evenveel voordeel bij een flyer hebben als een winkel die in de stad zit. Vooral nu is het zelfs handig dat je een QR code op een flyer kan zetten zodat de mensen direct via de flyer met hun tablet of mobiel naar jouw website kunnen gaan.