Wordpress seo optimaliseren? Wat kan ik nog doen?

1
Beste allemaal,

Ik beheer de website www.magentowebshop.org waarbij ik vooral gevonden wil worden op het woord "magento webshop".

De site stond begin dit jaar in de top 3 maar sinds april is hier verandering ingekomen. Nu ben ik dus hard bezig om mijn positie terug te krijgen, maar een top 10 positie is momenteel al erg lastig?

Ik pas de volgende dingen al toe.
- linkbuilding.
- seo yoast (bijna elke pagina is goed geoptimaliseerd).
- seo geoptimaliseerde teksten.
- blog eraan gekoppelt waar elke dag nieuwe content op verschijnt.
- site sneller gemaakt op dit moment snelheid van 79, maar ga deze nog verder bijwerken.
- robots.txt toegevoegd.
- site map.
- interne links toevoegen.

Heb jij nog tips om deze wordpress site sneller te maken, dan hoor ik het graag. Ik heb de site ook al door Lipperhey machine gegooid, waarbij deze 83 scoorde op seo. Er valt dus nog wat te verbeteren maar wat en hoe moet ik dat doen, zodat ik weer in de top 3 terecht kom? ooh en het gaat dus om magentowebshop.org en het woord magento webshop

Alvast bedankt,

groetjes S.C.W. Sites

Re: Wordpress seo optimaliseren? Wat kan ik nog doen?

2
Beste,

Ik heb even met je meegekeken. Je content is SEO geoptimaliseerd, maar lezen voor mij als bezoeker niet echt lekker weg. Hier een passage uit een blog;

'Het custom design van de magento webshop is zeer geslaagd en loopt weer mee in de nieuwste trends. Het is mooi om te zien hoe er rekening is gehouden met alle kleuren van de magento webshop, die duidelijk één herkenbare lijn voert in elke magento webshop.'

Er is nogal wat verwarring over hoe Google omgaat met keyword density (zoekwoorden dichtheid), maar wellicht zou je het hier in kunnen vinden. Zoals je ongetwijfeld weet kan een te hoge density strafpunten opleveren. Het viel mij als lezer in ieder geval als eerste op.

Succes!

Mvg. Nieck
Webwinkel beginnen of een pinautomaat huren?

Re: Wordpress seo optimaliseren? Wat kan ik nog doen?

4
Inderdaad de teksten zijn wel veel gericht op het zoekwoord magento webshop, waarbij dit soms overmatig voorkomt in bepaalde zinsvormen. Ik vraag mij alleen af, wanneer bestraft Google je voor een te hoge word density, waar ligt de grens. Een waar ligt dan de grens als je url ook nog een het zoekwoord bevalt?

Linkbuilding kan inderdaad nog wat aan gedaan worden, hier ga ik de komende tijd ook mee aan de slag.

Hierbij de eerste alvast magento webshop

Heeft iemand nog meerdere tips?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.