Groeiende webwinkel met omzet (2700) te koop

1
Namens een bekende van mij plaats ik dit:

=====

Wegens omstandigheden is het voor mij niet mogelijk om deze webshop verder te ontwikkelen. Aangezien dit veelbelovende webshop is met een duidelijke groei en potentie, is dit absoluut een aantrekkelijke overname mogelijkheid. Alles is immers al draaiende!

Wat houd de overname in:
-Domeinnaam
-Uniek (professioneel ontworpen) design, huisstijl en logo. Geen standaard shop!
-Gevuld met bijna 300 producten met foto's, omschrijvingen, maatkeuzes e.d.
-Meer dan 200 nieuwsbrief abonnees
-Actieve relaties bij meerdere leveranciers
-Professioneel ontworpen promotie materiaal en logo (PSDs aanwezig)

Voordelen van deze webshop:
-Voorraad is in principe niet nodig, vergelijkbaar met dropshipping, aangezien alles in +/- 5 werkdagen geleverd word door de diverse leveranciers uit Europa
-Door gebruik van meerdere leveranciers een groot aanbod aan de klant
-Order verwerken is recht door zee en kost erg weinig tijd
-Moderne, duidelijke en nette webshop voor de klant, er kan met iDeal (lage kosten) en PayPal betaald worden, waardoor betalingen automatisch verwerkt worden.
-Reeds klanten, naamsbekendheid en nieuwsbrief abonnees.
-Webshop en website gebouwd met Joomla! en Hikashop.
-Inclusief iDEAL, nieuwsbrief, security en backup modules voor Joomla!.
-Zelf gehost, dus naast hosting geen andere maandelijkse kosten
-Reeds geoptimaliseerd voor zoekmachines (Google etc), en een goede begin positie[/list][/list]

VOOR MEER INFO EN CIJFERS, PM OF MAIL MIJ

da AT chillcreations DOT com
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.