PostNL ergernissen, label niet retour...

1
Vorige week een bestelling met spoed van een klant… Ik snel een postNL zegel aangemaakt i.v.m. de spoed normaal werk ik met DHL omdat PostNL geen prettige service levert.

Wat gebeurd er… de klant annuleert deze bestelling en plaats een nieuwe met het product en meer producten die niet op voorraad zijn. Dit duurt meer dan 5 dagen maar ik kan de bon niet cancelen en blijkbaar kan ik hem ook niet annuleren weg geld.

Inmiddels kan ik hem weer gebruiken voor de spullen die binnen zijn maar is hij verlopen...

Wie heeft hier ervaring mee? In mijn ogen kan een commercieel bedrijf echt niet zo handelen…..

Super slechte service, zou ik nog kans maken bij de geschillen commissie?

Re: PostNL ergernissen, label niet retour...

2
Ik verstuur via post.nl maar dan via een tussen persoon en omdat deze wel een ondernemer is. Vangen ze dit soort situaties op met hun marge.

Ik had ook zo iets een keer met DHL4You en deze storte netjes het geld terug na 5 dagen.


Mijn advies is niet rechtstreeks via post.nl maar via een tussen persoon.