Re: www.twinkelke.nl

2
Een aantal opmerkingen:

.ico is niet aanwezig (icon in browser is nog standaard joomla)
Erg veel verspilling van kostbare ruimte op je website door dat 'nieuwe website' blok zo groot te maken.
Spotlight (linker) niet klikbaar
Ik kan geen algemene voorwaarden vinden (OEPS?)
Website is enigszins traag met het laden van pagina's
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Vreemde pagina: http://www.twinkelke.nl/info/de-plakinstructie

Verder wel een leuke webshop met leuke artikelen. Design ook mooi gemaakt.

Re: www.twinkelke.nl

4
Leuk logo en vormgevingselementen, maar het geheel vind ik nog niet echt lekke in elkaar zitten. Ik heb een behoorlijke resolutie (1900 x 1080), maar verbaas me over hoe weinig ik eigenlijk zie van de pagina.
Het logo neem relatief veel ruimte in en het blok "welkom op onze nieuwe website" voegt voor de bezoeker niets toe. Misschien ben jij apetrots op je nieuwe site, maar de bezoeker (zeker een de nog niet eerder is geweest), heeft er niets aan.

Wat je verkoopt, is juist iets wat visueel moet prikkelen. Op je homepage wil ik dan ook meteen duidelijk zien wat je verkoopt. Het duurde bij mij behoorlijk lang voor ik dat doorhad. (mensen kijken nl. eerst plaatjes en gaan dan pas tekst lezen). Het blok met de foto's van producten (aan de rechterkant) vind ik een goed ding. Maar er mogen meer foto's van mij op de homepage.

Verder: je hebt eigenlijk 2 pay-offs, en dat is er eigenlijk 1 teveel (onder het logo "piepschuim letters - muurstickers") en "een unieke site vol leuke producten en een bron van inspiratie". Persoonlijk vind ik de laatste niets toevoegen (zelfs met een pijl erbij?!). Ik wil met foto's zien wat die leuke producten en bron van inspiratie zijn.

Hoop dat je hier wat mee kunt!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: www.twinkelke.nl

6
De site is bij mij een beetje langzaam.

Op het eerste oog vind ik het een hele mooie webshop en het assortiment super!
Kende het idee van muurstickers eigenlijk nog niet.

Bij muurstickers kreeg ik even een frustratie moment.. het duurde me te lang voordat ik bij het artikel was. Ik wilde graag een vergroting van het mooie plaatje bekijken, maar ik moest eerst op, muurstickers klikken en vervolgens op: interieur en dan op teksten en spreuken en toen op het product. Net een laagje te ver voor mij ;)