Re: Nieuwe lay-out www.Fuva.nl

3
Geef op z'n minst je widget van the feedback company dan een passende kleur :P De witte achtergrond past namelijk niet.

Daarnaast denk ik niet dat je meteen een sjiekere sfeer creëert dmv zwart. Je productafbeeldingen komen nu niet mooi uit met de witte achtergrond. Tevens valt bij sommige die geen witte achtergrond hebben, de 'stang' om het maar even te noemen, weg van de zonnebril.

Als ik op zoek ben naar een ray ban hoef ik niet direct een sjiekere website te zien. De winkel hier in de stad die ray bans verkoopt is ook niet direct sjiek en heeft ze ook met honderden in het rek hangen.

Je winkelwagen knop valt erg weg. Alhoewel ik het niet kan voorstellen, zal iemand die enigszins slechtziend is je knop geeneens kunnen vinden.

/offtopic Misschien je foto even aanpassen? lijkt net of die om half 3 's nachts is gemaakt in een discotheek :P

En ps: waarom verwacht jij dat je klanten een 'sjiekere' website verwachten? Ik denk dat ze daar helemaal niet op zitten te wachten.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Nieuwe lay-out www.Fuva.nl

6
Ik moet de afbeeldingen nog aanpassen waardoor de achtergrond wit is.

Ik heb veel opmerkingen gekregen dat mijn site er basic uitzag, terwijl ik wel dure producten verkoop. Dus vandaar. Ik moet nog de puntjes op de i zetten en dan is het af.

Freek
http://www.Fuva.nl | Voor uw zonnebrillen en contactlenzen

Re: Nieuwe lay-out www.Fuva.nl

8
Ik heb zelf ook contactlenzen gedragen. Ik zou ze niet in de shop kopen die ik nu voor me zie.

Wat ik erg belangrijk vind bij aanbieders van lenzen is dat ze verstand hebben van het product.
Dat idee krijg ik bij deze webshop niet.

Op de over ons pagina zie ik een foto van een jonge man (in de kroeg), die graag de grootste aanbieder van nederland wil worden... ik als klant denk... "dat is mooi voor je" maar ik wil een deskundige aanbieder van lenzen. Begrijp me niet verkeerd, dit is mijn eerste indruk die ik krijg ;) Wil natuurlijk niets zeggen over jou deskundigheid!

De zwarte achtergrond past inderdaad bij luxe artikelen, maar niet bij contaclenzen (mijn mening), daar zou ik graag zo veel mogelijk wit willen zien. Wit staat voor goed, schoon, steriel zo moeten contaclenzen verkocht worden,in een steriele omgeving :)

Re: Nieuwe lay-out www.Fuva.nl

9
Goedemorgen,

ook ik heb even naar je site gekeken. Persoonlijk vind ik hem erg donker overkomen, krijg er geen koop gevoel bij. Denk bij zonnebrillen eerder aan mooi zomers (licht) weer. Ik kan mij voorstellen dat je met zwart de site er chique uit wil laten zien, alleen kun je hier niet meer lichtere kleuren in meenemen?

Tevens zou ik je onderscheidingspunten hoger plaatsen op de site, o.a. het woord GRATIS verzending is een punt welke mensen gelijk zien en welke hopelijk zal leiden tot meer verkopen. Ik zou deze punten hoger plaatsen.

Succes in ieder geval met de site!
De Partywinkel: ieder feest begint hier. PartyWinkel.nl steunt KIKA. http://www.partywinkel.nl

Re: Nieuwe lay-out www.Fuva.nl

10
Ik moet het een en ander nog aanpassen. Ik wil dat de producten op een witte pagina komen maar als ik dat instel wordt mijn voorpagina ook wit, wat niet de bedoeling is. Ik kan goed begrijpen dat wit veel beter staat bij een site waar je contactlenzen kunt kopen. Zwart pas beter bij zonnebril. Ik moet even kijken wat ik hiermee ga doen. Waarom zou je nog meer niet op bij fuva lenzen bestellen?

Om mijn deskundigheid op het gebied van contactlenzen te laten blijken wil ik een blogje beginnen met informatie over contactlenzen. Over hoe je die beter schoon kunt maken, wat het met het oog doen. Welke types bij welke ogen passen.

Freek
http://www.Fuva.nl | Voor uw zonnebrillen en contactlenzen