[voervoorvis.nl] winkel in vissenvoer, feedback?

1
Mijn webwinkel is nu ongeveer een maand online, ik ben zelf aardig tevreden maar er zijn natuurlijk altijd verbeterpunten. Andere mensen hebben een totale andere kijken op mijn site dan ik, daarom hoor ik graag jullie feedback zodat ik mijn site kan optimaliseren voor mij en mijn klanten.

Informatie:

Ik richt me nu vooral op het populaire, veel gebruikte visvoer. Het assortiment wil ik met te tijd uitbreiden en later wil ik misschien ook over gaan op visvoer voor vijvervissen.

Ik richt me op service,kwaliteit en prijs. Ik wil de klant de beste prijs bieden, door deze lage prijs bind ik klanten aan mijn webwinkel. Wanneer iemand klant is geworden probeer ik ze te binden aan mijn webwinkel.

Ik heb geen adword campagne omdat dit niet uit kan met mijn lage geprijsde producten. Ik promoot mijn webwinkel wel op een groot aquarium gerlateerd forum.

Mijn webwinkel is een webwinkel onder licentie, ik heb hiervoor gekozen omdat ik ten eerste totaal geen programmeer kennis heb en ten tweede omdat ik werk met kleine marges, dit omdat ik werk met producten die x euro kosten en geen xxx euro's. Daarom is de prijs voor mij belangrijk.

Ik hoor graag wat jullie er van vinden.

De betreffende webwinkel http://www.voervoorvis.nl

Re: [voervoorvis.nl] winkel in vissenvoer, feedback?

2
Leuke site. Simple en to-the-point

Ik zou wel wat voer voor kreeftjes en garnaaltjes willen zien (persoonlijk dan he)

Misschien ook iets om te zien welk voer voor welke vis is. Ik heb bv een Corydoras. Zou wel willen weten welk voer het beste is.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: [voervoorvis.nl] winkel in vissenvoer, feedback?

3
Voer voor is, duidelijke URL. Prima.

Waarom gebruik je je duurste ruimte voor een enorme banner? Niet handig om zoveel witruimte daar te laten.

Grafisch gezien is er zeker in de kop ruimte voor verbetering.

Je user interface dan.
Ik heb weinig verstand van vissen; soms help ik de ondernemer van vijvervistoren.nl soms maar da's alles ;)

Waarom een categorie indeling op type voer? Kom ik met mijn kennis niet verder mee. In je categorie indeling heb je nog geen tekst.

Bij bv het voer Granulaat Fijn (250ml) heb je wel fijn informatie staan. Ziet er goed uit!

Eens het bestelproces doorlopen. je blijft die enorme foto's midden in beeld houden, kan dat niet wat minder?

Winkelmandje goed te vinden, prima.

Pagina lijkt bij mij niet erg snel te zijn?
Hm, volgens Google Pagespeed valt dat ook wel weer mee.

SEO diagnose wel redelijk ok, geen favicon. Nog een keer naar kijken.

Zo, weer terug naar de spelen ;)
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren

Re: [voervoorvis.nl] winkel in vissenvoer, feedback?

4
@Het Varaantje, Bedankt! Het assortiment wordt met te tijd uitgebreid, dus speciaal voer voor garnalen en kreeften komt er ook nog wel. Echter eten garnalen en kreeften ook graag al het andere voer wat de bodem bereikt. Hetzelfde geld voor Corydorassen, die eten alles wat de bodem bereikt. Dit heb ik ook bij de beschrijvingen gezet. Tevens heb ik een artikel geschreven over alle visvoer soorten die te vinden is onder het kopje 'Artikelen'.

@Jan Speelgoedboer, Bedankt voor je reactie. De banner is inderdaad wel wat groot, die kan ik wel even wat verkleinen. Maar bedoel je dat je nog wat in de banner plaats te plaatsen? Zoja, wat? Aangezien ik denk dat het daar lelijker door wordt.

Omdat elk voer verschillend is en voor verschillende vissen is zijn ze ingedeeld in categorieën, zo is het voer waar de aquariaan naar opzoek is makkelijk te vinden.

Een stuk tekst met uitleg over het type voer bij de categorieën is inderdaad handig, bedankt daar ga ik morgen mee bezig.

Die slider is niet weg te halen bij het bestelproces, dit was inderdaad wel wat beter geweest. Als ik hem weg wil hebben moet ik hem van de hele site afhalen.

Ik had geen idee wat een favicon is, heb het even gegoogled. Is inderdaad nog een leuke aanvulling, ga ik ook morgen mee bezig bedankt!.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [voervoorvis.nl] winkel in vissenvoer, feedback?

8
Winkelwagentje is niet echt duidelijk aanwezig vind ik

en als ik iets bestel krijg ik een windows pop up, dan denk ik " ooh nee, een error " , maar dan lees ik dat er iets in mijn winkelmandje zit.

Weet niet of je daar iets aan kunt doen, maar dat is wat mij opvalt. Ook zijn je verzendkosten aan de hoge kant.

Het is vaak een drempel om iets van 4 euro te bestellen en dan nog eens 7 euro verzendkosten te betalen.

Re: [voervoorvis.nl] winkel in vissenvoer, feedback?

9
Bedankt voor je feedback vampirelord, aan het winkelwagentje en de pop-up kan ik niks doen. Ik zelf vind dit zelf wel meevallen.

De hoge verzendkosten zijn enkel voor de 2 producten die met de pakketpost moet, de overige verzendkosten zijn veel minder hoog(Max €3,5).

Re: [voervoorvis.nl] winkel in vissenvoer, feedback?

10
Ludger schreef:Bedankt voor je feedback vampirelord, aan het winkelwagentje en de pop-up kan ik niks doen. Ik zelf vind dit zelf wel meevallen.

De hoge verzendkosten zijn enkel voor de 2 producten die met de pakketpost moet, de overige verzendkosten zijn veel minder hoog(Max €3,5).
3.5 euro voor brievenbuspost vind ik vrij hoog. Tenzij je een baksteen door de brievenbus verzend, zal het jou nooit 3 euro kosten?

Re: [voervoorvis.nl] winkel in vissenvoer, feedback?

16
PeterPastoor schreef:Voor het vinden kan het leuk zijn, voor de verkopen denk ik niet ;)
Die tekst weghalen en je ranking op Google riskeren voegt ook niet toe aan de verkopen. Wellicht de twee dingen combineren en boven de tekst nog wat producten plaatsen?