Webshop met opgave bedrukking / logo

1
Ik ben aan het onderzoeken om een webshop te starten. Gaat om kleding waarbij ook de mogelijkheid moet zijn om een logo en/of tekst in te geven. Is dit beschikbaar binnen standaard webshops? Wie kan hierin adviseren?

Bedankt,
John

Re: Webshop met opgave bedrukking / logo

4
Met Magento commerce is dit mogelijk. Voordat een klant het artikel in het winkelmandje kan plaatsen is het mogelijk om aan te geven of het artikel zonder bedrukking, tekst of logo moet zijn. ook zou het uitgebreid kunnen worden met een dropdown menu waarbij de locatie van bedrukking aangegeven kan worden.

Omdat je het hebt geplaatst in het Vraag & aanbod gedeelte ga ik er vanuit dat je op zoek bent naar een partij die je hierin verder kan adviseren en eventueel realiseren. Neem gerust contact met mij op via e-mail info@firemultimedia.nl of telefonisch 0416 71 20 04 om de mogelijkheden te bespreken.
https://www.firemultimedia.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.