Feedback

1
Hallo,

Even nieuwe webshop onderaandacht brengen (nieuwe al weer half jaar oud)
dualsimcard.nl De webshop hebben we zelf gemaakt en uitgebreid van de standaard opencart basis, ik krijg van mijn klanten niet altijd de feedback die ik zou willen hebben.

Dus graag hoor ik van mede ondernemers wat die van mijn shop vinden, hier ondere vindt u even een verhaaltje van wat wij doen, en wie wij zijn.

Wie zijn wij

is een jong en dynamisch bedrijf, dat zich wil gaan profileren als een klant vriendelijk bedrijf. Wij zijn van mening dat de klant koning is, dit is iets wat je niet veel meer ziet in de webwinkel industrie. Daarom zijn wij ook altijd opzoek naar de scherpste aanbiedingen en de beste service. Tevens zijn wij van mening dat de klant beschermt moet worden tegen mensen van buiten af daarom is onze site compleet in HTTPS geschreven en beveiligd met een SSL certificaat, de certificaten en beveiliging zijn van het hoogste niveau en er wordt ook niet op bezuinigd. Dit heeft tot voordeel dat u als klant veilig kan browsen over onze site en veilig u betaling kunt verrichten, u kunt dit herkennen aan het wel bekende slotje boven in u webbrowser.

Ontstaan van Dual Sim Card

Dual Sim Card is ontstaan uit pure frustratie van het Nederlandse telecom bedrijven, wij zijn van mening dat het goedkoper kan met de nieuwe smart phones en dat u niet vast hoeft te zitten aan een aanbieder voor minimaal twee jaar, daarom bieden wij smart phones aan die wel te betalen zijn. Tevens is er de mogelijkheid voor de zakelijke markt om het privé nummer en het zakelijk nummer tegelijkertijd te gebruiken. Alle telefoons die Dual Sim Card aanbiedt hebben deze optie. Zodat u altijd bereikbaar bent voor privé en zakelijke contacten. Zo hebt u ook meer controle over uw bel kosten.

In het kort het product

Alle telefoons die Dual Sim Card verkoopt hebben plaats voor twee sim cards, de smart phones zijn uit gevoerd met de meest recente Android versie. De android telefoons beiden veel mogelijkheden waaronder GPS, 3G+HSDPA, Bluetooth, Wi-Fi, beschikking over duizenden app’s in de market enz.…. Alle telefoons worden uitgevoerd met de beste CPU’s en GPU’s. Zoals andere bedrijven wel doen het verkopen van telefoons met een resistive schermen. Dual Sim Card is van menig dat resistive schermen verouderd zijn, daarom zal u ook niet deze telefoons vinden op de site van Dual Sim Card. Alle telefoons van Dual Sim Card zijn daarom ook uitgevoerd met capacitive schermen. Kijk bij het product naar keuze voor nog meer specificaties. Alle producten worden uit China geïmporteerd daarom is de levertijd wel langer dan u gewend bent, toch hebben wel de levertijd kunnen verkorten naar 10 werk dagen. U kunt voor de garantie bepalingen op deze pagina terecht garantie.

De directie van Dual Sim Card bestaat uit twee personen Rob Pater en Marianne Mooij, dit zijn ook tevens u vaste aanspreek punten.
Rob Pater (Technisch aanspreek punt, webbeheerder en directeur)
Ervaring 10 jaar repareren consumenten elektronica, 5 jaar web bulding en 2 jaar prof audio techniek
Opleidingen MBO elektronica
Geboren 07-09-1984 (te Groningen)

Marianne Mooij (Order verwerking aanspreek punt voor uw orders)
Geboren 27-07-1983 (te Winschoten)
Opleiding MBO Detail Handel
Ervaring 10 jaar Detail handel en order verwerking.
Laatst gewijzigd door Wouter Hol op 23 november 2012, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp gesloten op net verzoek van TS.
Groet Rob,

Re: Feedback op Dual Sim Card

2
Tevens zijn wij van mening dat de klant beschermt moet worden tegen mensen van buiten af daarom is onze site compleet in HTTPS geschreven en beveiligd met een SSL certificaat, de certificaten en beveiliging zijn van het hoogste niveau en er wordt ook niet op bezuinigd. Dit heeft tot voordeel dat u als klant veilig kan browsen over onze site en veilig u betaling kunt verrichten, u kunt dit herkennen aan het wel bekende slotje boven in u webbrowser.
Had dan tenminste een EV certificaat genomen en geen DV (domein validatie van een eurotje of 30 per maand?) certificaat. Als je een EV had genomen dan had je er zeker niet op bezuinigd ;-).

Re: Feedback op Dual Sim Card

4
ErwindeB schreef:
Tevens zijn wij van mening dat de klant beschermt moet worden tegen mensen van buiten af daarom is onze site compleet in HTTPS geschreven en beveiligd met een SSL certificaat, de certificaten en beveiliging zijn van het hoogste niveau en er wordt ook niet op bezuinigd. Dit heeft tot voordeel dat u als klant veilig kan browsen over onze site en veilig u betaling kunt verrichten, u kunt dit herkennen aan het wel bekende slotje boven in u webbrowser.
Had dan tenminste een EV certificaat genomen en geen DV (domein validatie van een eurotje of 30 per maand?) certificaat. Als je een EV had genomen dan had je er zeker niet op bezuinigd ;-).
@ ErwindeB

Nou ja ik heb tenminste een certificaat, maar ik zal het voor volgend jaar menemen, en wat vond u voor de rest van de site? 8) En ik dacht met de 256bit wel aardig veilig zat of niet.
Groet Rob,
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Feedback op Dual Sim Card

5
@malibu

Bedankt voor de tip ik heb nu ook gezien, grrrrr browser zouden ze moeten verbieden.
Ik heb namelijk standaard mijn compatibiliteit view aan staan zal deze standaard eens uit doen.
Groet Rob,

Re: Feedback op Dual Sim Card

6
Boveneste categorieen komen niet naast elkaar in windows explorer. De kabels/pluggen staat onder de andere 2?
Daarna weer onder een schuine horizontale balk de andere categorieen.

Jammer dat je de tablets niet kan sorteren op inch. Verder maar 6 producten per pagina, da's jammer, want dan moet je al vrij snel naar de volgende pagina. Bij de telefoons bijvoorbeeld moet je 5 pagina's door voor de 28 telefoons. Die je wederom niet kunt sorteren. bv touchscreen, qwertytoestenbord, enz.

Header is vrij saai, site is wel overzichtelijk, verder vrij standaard. Denk aan de concurrentie. :wink:

Goede uitgebreide klantenservice en info.

De info van de eigen webshop laten maken, kan ik even niet plaatsen? Heeft toch niets met de site te maken?

Levertijd van 3-10 werkdagen is wel vrij lang. Als klant zou ik afhaken en ergens bestellen die binnen 24-48 uur levert.


Succes. :)

Re: Feedback op Dual Sim Card

7
@Ilonajoy

Dat van internet Explorer wist ik en ga dit even oplossen, maar nogmaals bedankt voor de tip.

Ik dacht laat de header wat saaier dan richten mensen zich meer op de producten.
En goede zoek en vind service staat ook nog op de todo lijst.

En de levertijd geldt alleen voor de telefoons, moet hier ook nog even een oplossing voor bedenken hoe ik dit aanpak.

Ik heb laatst de keuze gemaakt om mij volledig op de webshop te richten, dus ik nu ook meer tijd voor dit soort dingen. Maar toch bedankt voor de tips, opgeven moment zit je zelf ook een beetje vast. En dan denk je dat je goed bezig bent maar andere mensen hebben daar altijd weer goede andere idee over, dus bedankt voor het weer langer maken van de todo lijst :lol:
Groet Rob,

Re: Feedback op Dual Sim Card

8
Rob Pater schreef:
@ ErwindeB

Nou ja ik heb tenminste een certificaat, maar ik zal het voor volgend jaar menemen, en wat vond u voor de rest van de site? 8) En ik dacht met de 256bit wel aardig veilig zat of niet.
Dat klopt, maar vond je verhaal wat merkwaardig naar aanleiding van het certificaat wat je gekozen hebt.

Voor de rest vind ik de layout niet super. Beetje simpel. Waarom staat bijvoorbeeld die currency converter bovenin? Ik kan nergens kiezen voor een andere taal dus eigenlijk overbodig. Je winkelwagen mag ook wel iets meer opvallen, hij valt nu weg in de donkere niet uitnodigende achtergrond.

Onderin staat een box genaamd, Online - antwoord, zou de doorsnee kopende bezoeker weten dat dit live support is? Allicht iets duidelijkere titel van maken als 'Heeft uw vragen? Klik hier'.

Re: Feedback op Dual Sim Card

9
@ErwindeB

Ik dacht dat de uitleg wel mooi en duidelijk was, maar misschien moet ik er nog zoiets bij zetten van dat die nog niet het hoogste niveau is maar dat het allemaal al wel erg veilig is. Ik zal hier eens over nadenken.

Ja over de lay-out kan u dat misschien een beetje meer onderbouwen, want ik vindt namelijk wel mooi een overzichtelijk. En smaken verschillen namelijk heel erg, ik vind zwart op wit wel mooi, maar het gaat er natuurlijk om wat de klanten er van vinden. Dus als u denk dat het ook nadelen heeft op mijn conversie, dan hoor ik dit graag van u.

Ik heb de currency optie er uit gesloopt, dat is was inderdaad erg overbodig. Het online support systeem moet nog even weer op de schop wou het net veranderen maar toen kreeg ik een fout in de vqcache, dus weer een puntje van verbetering. Ik ben trouwens heel erg blij met deze feedback hoor erg bedankt hiervoor.
Groet Rob,

Re: Feedback op Dual Sim Card

10
niks mis met je SSL certificaat
EV is overdreven, maar een gewoon Organization certificaat is beter dan wat je nu hebt
dan staan ook je bedrijfsnaam en je adres in het certicaat
het kost een paar tientjes meer dan een domein certificaat maar het is zeker waard

de opties bij de prducten zijn erg slecht leesbaar

er zitten java ? fouten in je pagina's

Re: Feedback op Dual Sim Card

11
@malibu

Ja zal eens overleggen volgende week met mijn hosting provider over het certificaat.

De optie tekst hoor ik vaak van klanten, dus stond ook al op de todo lijst maar toch bedankt nogmaals voor de tip.

Java fouten, kan je dit wat meer onderbouwen?
Groet Rob,

Re: Feedback op Dual Sim Card

13
Je SSL is ook gewoon prima, maar het ging mij meer om de tekst waarin je zegt dat je niet bespaard op de veiligheid van je klanten. Wij hebben ook een DV, mensen kijken niet naar wat er in staat, maar als ze een slotje zien kunnen ze wel denken, kijk ik zit in een veilige omgeving wat weer een extra selling point voor je site is.

Re: Feedback op Dual Sim Card

14
@ErwindeB

Ja misschien is de tekst een beetje royaal neergezet, ik wil nog wel even overleggen met uitgever van het certificaat of mijn adres enzo er nog bij kan.

Maar denk u dat de lay-out ook de conversie drukt op mijn site?
Groet Rob,

Re: Feedback op Dual Sim Card

15
Hallo Allemaal,

Zo nog even weer wat dingen aangepast.

De invul tekst is nu zwart en groter, en header duidelijker gemaakt. De optie tekst is ook aangepast.
Graag weer jullie reacties hier op :)

Heb het certificaat voor volgend jaar op de planning staan het wordt dan toch een EV certificaat.
Groet Rob,

Re: Feedback op Dual Sim Card

16
Helpt die jongedame van de siteconsultant de klant echt of is het iemand anders? Want ik vind het normaal gesproken niet mooi als het iemand anders is.

Ik snap de naam niet helemaal. Je verkoopt heel veel dingen wat niets met een dual simkaart te maken heeft? Bv:

Kun je daar dan niet beter een andere naam voor kiezen alsin een andere webwinkel?
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!

Re: Feedback op Dual Sim Card

17
Het help systeem draait nog maar twee dagen dus de nieuwe button is nog in de maak.

Ja ik wil de klant wat meer beide dan alleen maar dual sim telefoons, ik zit wel over nog meer shop na te denken hoor. Moet nog even kijken hoe ik hier vorm aan gaan geven.

En voor de rest de lay-out de informatie etc....
Groet Rob,

Re: Feedback op Dual Sim Card

18
Aan de zijkant zie ik een Twitter en Facebook 'tabje'. Ziet er leuk uit, maar is het ook functioneel? Je zou aan de zijkant (ook) de chatfunctie kunnen plaatsen voor verkoopondersteuning.
Taalkundig kan er ook naar de website gekeken kunnen worden. De puntjes op de I als het gaat om benamingen, zoals eenduidig gebruik van meervoud in het hoofdmenu en de benamingen in de submenu's.
http://www.zoektermen.nl webmarketing bureau Breda
http://www.seomarktplaats.nl matcht opdrachtgevers met opdrachtnemers

Re: Feedback op Dual Sim Card

19
Hallo,

Bedankt voor je tips, taalkundig is niet mijn sterkste vaak.
Er wordt al wel naar gekeken hoor door iemand.

Online support ben ik ook nog druk mee bezig wat ik nu wil hiermee, maar toch bedankt voor de tips.
Groet Rob,

Re: Feedback op Dual Sim Card

21
Ik probeer wat in het winkelmandje te doen vanaf de frontpage maar het gaat er niet in bij mij.

Ik lijk ook niet naar de winkelmand te kunnen.

Ok duidelijk. Het zijn producten die je aan moet passen, alsin een versie moet kiezen. Je krijgt hier geen melding van.
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!

Re: Feedback op Dual Sim Card

22
PeterPastoor schreef:Ik probeer wat in het winkelmandje te doen vanaf de frontpage maar het gaat er niet in bij mij.

Ik lijk ook niet naar de winkelmand te kunnen.

Ok duidelijk. Het zijn producten die je aan moet passen, alsin een versie moet kiezen. Je krijgt hier geen melding van.
Ook dit werkt bij mij niet, wel als ik het product aanklik en dan een keuze qua kleur oid maak.
Ik zou dan de besteldknop of de frontpage veranderen in meer info oid.

Ik heb vandaag vanaf kantoor gekeken en nu vanaf thuis, maar ik blijf het idee houden dat de miniaturen onder speciaal voor u geselecteerd wazig lijken.

Heb ik het goed dat ik als nieuwe klant moet registreren? Persoonlijk heb ik hier een hekel aan. gewoon bestellen die handel, betalen en ik krijg wel een mailtje als mijn bestelling in behandeling is genomen en wanneer deze wordt verstuurd.


citaat:
Het pakket wordt binnen 3 - 10 werkdagen bij u afgeleverd, dit afhankelijk van de voorraad of deze intern of extern ligt. Dual Sim Card streeft er naar om u pakketje binnen 3 werkdagen bij u te bezorgen, helaas is dit niet altijd mogelijk. De verzendtijd is ook langer omdat wij alle producten eerst nog zelf controleren en dan pas versturen. Dual Sim Card is namelijk van mening dat u niks aan defecte producten heeft, daarom heeft Dual Sim Card haar kwaliteitscontrole hoog in het vaandel staan. Als het pakket verstuurd wordt krijgt u per email direct een track tracé nummer, het kan zijn dat het nummer pas naar 24 uur te volgen is

Ik vind dit best wel lang, kan je geen voorraad indicatie toevoegen aan je site? Wat je al binnen hebt heb je dan ook al gecontroleerd en kan dezelfde dag verstuurd worden.


De opbouw van de site vind ik wel erg netjes en duidelijk.
PreventieStore

Re: Feedback op Dual Sim Card

23
De site ziet er netjes uit, voor mobiele telefoons echter wel een beetje saai.

Wat is je doelgroep?
De dual simkaart telefoons lijken mij voornamelijk gericht op de zakelijke markt, en dat weet je zelf ook omdat je dat als USP bovenaan de pagina zet. Toch heb ik het idee dat je mikt op zowel particulieren als ondernemers. Je prijzen toon je inclusief BTW maar door de vreemde afrondingen lijken ze in eerste instantie exclusief BTW te zijn. Een particulier verwacht prijzen als 348,- (geen centen), en voor een zakelijk klant zou je eigenlijk de prijzen exclusief BTW moeten melden (niet alleen bij het afrekenen).

Niche?
Volgens mij kun je beter alleen dual sim telefoons aanbieden op deze site, als je per se die andere artikelen wilt verkopen zou ik dat in een andere shop doen. Met meer focus op slechts één productgroep en één doelgroep kan je de site ook gerichter vormgeven. Neem bijvoorbeeld http://www.sonimtech.com, dat spreekt toch meer aan, maar daar past een toslink kabeltje dan weer niet echt bij...

Het ontbreekt aan design en dat verwacht men volgens mij wel bij een dergelijk product. Een site als http://www.nokia.com/nl-nl/ ziet er ook gelikt uit, natuurlijk maak je dat niet zo 1-2-3, maar een mooi ontworpen header + navigatie + achtergrond kan veel doen.

Succes in ieder geval.
Externe SSD, harde schijven en behuizingen
Digital Room Correction v.a. de PC & Mac

Re: Feedback op Dual Sim Card

24
PeterPastoor schreef:Ik probeer wat in het winkelmandje te doen vanaf de frontpage maar het gaat er niet in bij mij.

Ik lijk ook niet naar de winkelmand te kunnen.

Ok duidelijk. Het zijn producten die je aan moet passen, alsin een versie moet kiezen. Je krijgt hier geen melding van.
Ik zal eens kijken naar een duidelijker vermelding inderdaad.

Bedankt voor de tip
Groet Rob,

Re: Feedback op Dual Sim Card

25
PreventieStore schreef:
PeterPastoor schreef:Ik probeer wat in het winkelmandje te doen vanaf de frontpage maar het gaat er niet in bij mij.

Ik lijk ook niet naar de winkelmand te kunnen.

Ok duidelijk. Het zijn producten die je aan moet passen, alsin een versie moet kiezen. Je krijgt hier geen melding van.
Ook dit werkt bij mij niet, wel als ik het product aanklik en dan een keuze qua kleur oid maak.
Ik zou dan de besteldknop of de frontpage veranderen in meer info oid.
Hier wordt dus aangewerkt moet even kijken hoe ik dit het beste op kan lossen.

Ik heb vandaag vanaf kantoor gekeken en nu vanaf thuis, maar ik blijf het idee houden dat de miniaturen onder speciaal voor u geselecteerd wazig lijken.
Dit is nu aangepast bedankt voor de tip, de afbeeldingen stonden op 80 x 80

Heb ik het goed dat ik als nieuwe klant moet registreren? Persoonlijk heb ik hier een hekel aan. gewoon bestellen die handel, betalen en ik krijg wel een mailtje als mijn bestelling in behandeling is genomen en wanneer deze wordt verstuurd.
Je kan weer direct afrekenen


citaat:
Het pakket wordt binnen 3 - 10 werkdagen bij u afgeleverd, dit afhankelijk van de voorraad of deze intern of extern ligt. Dual Sim Card streeft er naar om u pakketje binnen 3 werkdagen bij u te bezorgen, helaas is dit niet altijd mogelijk. De verzendtijd is ook langer omdat wij alle producten eerst nog zelf controleren en dan pas versturen. Dual Sim Card is namelijk van mening dat u niks aan defecte producten heeft, daarom heeft Dual Sim Card haar kwaliteitscontrole hoog in het vaandel staan. Als het pakket verstuurd wordt krijgt u per email direct een track tracé nummer, het kan zijn dat het nummer pas naar 24 uur te volgen is

Ik vind dit best wel lang, kan je geen voorraad indicatie toevoegen aan je site? Wat je al binnen hebt heb je dan ook al gecontroleerd en kan dezelfde dag verstuurd worden.
Dit komt omdat wij zelf geen voorraad nog hebben, we zijn momenteel bezig met een Nederlands leverancier dan gaat het ook gewoon naar 24 uurs verzending


De opbouw van de site vind ik wel erg netjes en duidelijk.
Bedankt voor deze opmerking, ben er ook erg druk mee. Dat vindt ook niet erg maar het is altijd leuk om te horen dat mensen het mooie vinden.
Groet Rob,

Re: Feedback op Dual Sim Card

26
AJvR schreef:De site ziet er netjes uit, voor mobiele telefoons echter wel een beetje saai.

Wat is je doelgroep?
De dual simkaart telefoons lijken mij voornamelijk gericht op de zakelijke markt, en dat weet je zelf ook omdat je dat als USP bovenaan de pagina zet. Toch heb ik het idee dat je mikt op zowel particulieren als ondernemers. Je prijzen toon je inclusief BTW maar door de vreemde afrondingen lijken ze in eerste instantie exclusief BTW te zijn. Een particulier verwacht prijzen als 348,- (geen centen), en voor een zakelijk klant zou je eigenlijk de prijzen exclusief BTW moeten melden (niet alleen bij het afrekenen).
Ik heb voor UPS gekozen omdat postNL nou niet echt goed is bevalen. Maar ik richt mij inderdaad op beide doelgroepen. Ik zal eens naar denken over de prijzen af te ronden.

Niche?
Volgens mij kun je beter alleen dual sim telefoons aanbieden op deze site, als je per se die andere artikelen wilt verkopen zou ik dat in een andere shop doen. Met meer focus op slechts één productgroep en één doelgroep kan je de site ook gerichter vormgeven. Neem bijvoorbeeld http://www.sonimtech.com, dat spreekt toch meer aan, maar daar past een toslink kabeltje dan weer niet echt bij...
Klopt dit wordt langzaam overgezet naar een andere shop, ik doe dit even met beleid ivm google. Ik ben inderdaad iets enthousiast begonnen. Het plan is nu om meerdere shop uit 1 admin te draaien ben hier erg druk mee.

Het ontbreekt aan design en dat verwacht men volgens mij wel bij een dergelijk product. Een site als http://www.nokia.com/nl-nl/ ziet er ook gelikt uit, natuurlijk maak je dat niet zo 1-2-3, maar een mooi ontworpen header + navigatie + achtergrond kan veel doen.
Ik monitor de site goed, ik zie bij deze layout wel dat mensen langer op de site zijn.

Succes in ieder geval.
Bedankt voor de tips.
Groet Rob,