Waar zit nog business in?

1
Ben op dit moment nog met een groot project bezig als eerste webshop. Wil het professioneel aanpakken dus daar gaat wat tijd in zitten. Ben bezig met voorbereidingen voor de webshop, contacten met leveranciers etcetera.

Nu wil ik toch op korte termijn beginnen met een (dropship)webshop ok al wat ervaringen op te doen.
Nu zijn er veel dropshipleveranciers in vanille soorten artikelen. Maar de markt is ook al overspoeld door deze artikelen doordat deze dropshipwebshops door iedereen te beginnen zijn.

Maar waar zit volgens jullie nog business in?
Nu snap ik ook dat jullie me het ei van Columbus ook niet kunnen vertellen, anders hadden jullie deze al gevonden.
Mij gaat het er vooral om welke richting ik uit moet kijken. ( electronisch, kleding, erotiek etc. Etc.)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Waar zit nog business in?

8
Maverickje schreef:Ben op dit moment nog met een groot project bezig als eerste webshop. Wil het professioneel aanpakken dus daar gaat wat tijd in zitten. Ben bezig met voorbereidingen voor de webshop, contacten met leveranciers etcetera.

Nu wil ik toch op korte termijn beginnen met een (dropship)webshop ok al wat ervaringen op te doen.
Nu zijn er veel dropshipleveranciers in vanille soorten artikelen. Maar de markt is ook al overspoeld door deze artikelen doordat deze dropshipwebshops door iedereen te beginnen zijn.

Maar waar zit volgens jullie nog business in?
Nu snap ik ook dat jullie me het ei van Columbus ook niet kunnen vertellen, anders hadden jullie deze al gevonden.
Mij gaat het er vooral om welke richting ik uit moet kijken. ( electronisch, kleding, erotiek etc. Etc.)
Marktonderzoek? Daarmee bedoel ik niet een site in marktonderzoek.... :wink:
Maar je zou kunnen overwegenom een marktonderzoek uit te laten voeren om te kijken wat nog haalbaar is.

Re: Waar zit nog business in?

9
Vertel eens wat meer over jezelf hobbies, interesses,opleiding mischien kunnen we
De suggesties dan wat persoonlijker maken voor jou.
Persoonlijk denk ik dat je met geduld en toewijding overal je brood mee kan verdienen
Ermee rijk worden, nee dat geloof ik niet wel hoe meer je investeerd hoe meer je ervan terugziet.
Investeren in je bedrijf maar vooral ook in je klanten
http://www.bagandtasch.nl
linkpartner worden of kunnen wij wat voor elkaar betekenen in de tassen branche.
Neem eens contact met me op.