[lavinos.nl] Weinig Orders en Weinig Bezoekers

1
Beste Mensen

Ik ben nu denk ik 4 maanden bezig met me website http://www.lavinos.nl en krijg wel een aantal orders in de maand binnen.
dit valt me een beetje tegen, ik had namelijk wel meer verwacht. mijn bezoekersaantallen zitten rond de 600-700 per maand.

Op de woorden wijn kopen en wijn bestellen kom ik redelijk hoog in google maar ook dit leidt niet tot meer orders en ik ben ook al 3 maanden bezig met tradetracker maar hier is ook nog geen conversie uit voortgekomen

Zouden jullie mij tips kunnen geven hoe ik meer bezoekers kan krijgen en meer orders.

Alvast bedankt

Groeten
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Weinig Orders en Weinig Bezoekers

5
jaaphuisman schreef:ik had in de maand Juli 4 orders, en in de maand Mei 5 orders.
Dat is wel weinig, maar ik kan mijzelf ook enigszins voorstellen dat mensen wat terug houdender zijn met het kopen van wijn op het internet. Hierdoor denk ik dat de conversie percentage als standaard lager ligt dan bij andere niches.

Re: [lavinos.nl] Weinig Orders en Weinig Bezoekers

6
@jaaphuisman

Ik vindt dat een leuk idee heeft met deze site en het ziet er allemaal goed uit.
Je kan zijn dat hier iemand mee bezig is geweest die er voor wil gaan, en dan is het inderdaad erg frustrerend dat er weinig orders van komen, moet u er nu al van leven?

Als ik u was zal ik het eens op een jongere doel groep proberen, met zoete wijnen en het dan ook proberen op de sociaal media zoals facebook en twitter. Want ik denk niet echt dat de door gewinterd wijn drinken snel via internet een wijntje gaat bestellen.

En hoe gaat nu met het vervoer, want ik heb namelijk ook krijgen bier besteld, en daar kwamen die toppers van POSTNL mee aan. Toen ik de doos open trok was het 1 natte boel, en er was natuurlijk weer niemand die er iets aan kon doen. Misschien is dus voor u ook een idee om het vervoer proces uitgebreid uit te lichten op u website. Ga eens bij u vervoeder op bezoek, maak daar foto's en schrijf er een goed onderbouwd verhaal bij. Zodat dat ook weer wat meer vertrouwen schep bij u klant, want dit is namelijk 1 van de reden dat ik geen drank meer bestel via het internet.

Ik hoop dat u hier iets aan heeft, ik zal nog eens verder voor u nadenken.
Ik denk niet dat het aan de site zelf ligt.
Groet Rob,