Wél berzoekers geen verkopen.

1
Beste forumleden,

Sinds drie weken heb ik een webshop : http://www.schilderijgalerij.nl . Ik krijg bezoekers, zowel organisch als direct en ook via verwijzingsverkeer ( via Admarkt ). Ik heb echter nog geen verkopen gezien. Ik hoor graag uw 'tips and tricks' en adviezen of gedachten hoe het komt dat er (nog) geen bestellingen zijn. Nu weet ik dat het kopen van een schilderij iets subjectiefs is en een ander beslissingsverloop heeft dan bijvoorbeeld het kopen van een koffer oid. Nogmaals, ik zie uit naar uw bemerkingen. Bedankt. Yakoov.
http://www.schilderijgalerij.nl

Re: Wél berzoekers geen verkopen.

2
Ik zelf heb een webshop, waar ik nodige uurtjes en geld in heb moeten steken om op pagina 1 van google te belanden.
Helaas gaat dit niet vanzelf.
Heb seo bedrijf in de hand genomen en sinds die tijd loopt het erg goed.
Backlinks maken en adverteren helpt daarna ook.
Maar je moet je eigen verplaatsen in de klant, zelf kijk ik ook niet verder dan pagina 2 van google.
www.packlikeapro.nl ruimste keuze in Packing Cubes en reis opbergers.

Re: Wél berzoekers geen verkopen.

3
Yakoov krijgt wel bezoekers zoals hij/zij vertelt, maar geen verkopen..
Ik vind je site er goed uit zien, maar ik denk dat, je zegt het zelf ook al, kunst heel persoonlijk (subjectief) is.
Zelf wil ik een kunstwerk graag 'live' zien; welk gevoel krijg je, wat 'doet' het werk met je etc.
Misschien daarom een idee om exposities te organiseren?
Of de mogelijkheid het kunstwerk eerst te huren en daarna te kopen?

Op de homepage is duidelijk kunst van een blote vrouw aanwezig; ik weet 't, het is kunst, maar aan de andere kant zouden mensen zich hier wat ongemakkelijk bij kunnen voelen.

Nog iets over de beschrijvingen; Van Gogh en Monet; mensen kennen ze wel, maar ik zou zeker even vermelden dat het om replica's gaat. Bijv. geïnspireerd op Monet.
Overal staat 'gesigneerd door een kunstschilder', wie is dat dan?

Het maken van een schilderij nav een foto is erg leuk! Ik zou dat meer benadrukken op je site.
Tikfoutje bij de faqs (gebeurt ipv gebeurd).
Verzend informatie is erg beknopt.
Akkoord gaan met het privacy beleid? Meestal staan hier de algemene voorwaarden.
Ik zie geen ssl tijdens het invoeren van de persoonsgegevens.

Ik hoop dat je er wat aan hebt en succes!