Even voorstellen

1
Goedemiddag ,

Ik ben Angela 37 jaar ,

Ben ongeveer 18 jaar werkzaam in de thuiszorg , wat me veel voldoening geeft .
Mijn man heeft 10 jaar een eigen schildersbedrijf gehad , maar vanwege gezondheidsklachten,
kan hij niet meer schilderen . na een hoop geklungel ziekenhuis in ziekenhuis uit , is de rust weer
terug gekeerd.
En zijn we toch weer over onze ideeen en toekomst plannen gaan kletsen, Het ondernemen trekt ons beide toch zeker wel , zo zijn we dus op een eigen webshop idee gekomen . We zijn ons erin gaan verdiepen , maar zijn onderweg toch nog een hoop opstakels tegengekomen , niet zo makkelijk als het lijkt is mijn mening . Veel dingen worden moeilijker gemaakt , dan het in werkelijkheid eigenlijk is , en vooral voor een leek als ik :) Maar uiteindelijk hebben we zelf alles voor mekaar gebokst en zijn we sinds 4 weken online en het werkt zoals het moet , er worden nog steeds aanpassingen gedaan en een webshop is volgens mij nooit echt af ,je blijft er mee bezig .ik was op internet aan het rond snuffelen en zo ben ik hier terecht gekomen , erg interesant en ik lees zeker alles hier eens goed door .

http://www.lianro.nl

dames / herenkleding , kinderkleding/restpartijen

Re: Even voorstellen

2
Wat ik persoonlijk een grrot nadeel vind aan je webshop is dat je moet inloggen om te bestellen. Klanten zullen sneller afhaken. Overigens staan er ontzettend weinig produkten in. Vind de site ook te veel kleur hebben niet heel erg uitnodigend.
Maak een mooi logo TIP!

Probeer wat meer rond te kijken hoe andere hun site hebben en leg wat meer uit wat voor webshop jullie hebben.

Kost wat tijd maar je kan er wel wat moois van maken .
www.packlikeapro.nl ruimste keuze in Packing Cubes en reis opbergers.

Re: Even voorstellen

3
Bedankt voor de opmerkingen,

Maar persoonlijk vind ik dat heel veel webshops erg op elkaar lijken veel wit e.d. daarom bewust gekozen voor wat meer kleur , ik heb op dit forum ook ergens gelezen dat je bepaalde knoppen winkelwagentje e.d. gif groen moest maken om op te vallen , bij ons valt dat toch wel op .en met dat inloggen dat klopt ja dat is verandert nu te veel er mee bezig geweest en het niet eens opgemerkt. (dom dom). veel bouwers adviseren ook wel meer rood te gaan gebruiken daarom dus ook gedaan . en zoals foto,s e.d die wil ik elke maand veranderen en aanpassen naar de produkten die er binnenkomen, er komen nog steeds produkten binnen dus dat word komende weken geheel aangevuld. elke keer weer wat erbij. ik heb veel reclame gemaakt bij ons in de buurt en heb ook visite kaartjes hetzelfde als ons logo , en ik wil de webshop graag heel eenvoudig houden , heb heel veel grote webshops bekeken maar daar zitten vaak zoveel dingen op en bewegende dingen dat ikzelf vaak het overzicht niet meer kan vinden . of bepaalde producten niet meer terug kan vinden dat vind ik persoonlijk weer minder , en we hebben al best veel spullen buiten de webshop verkocht , met producten die ook op de webshop stonden dus ging best hard , maar de inkoop van bijv.vinrose swart . e.d is ook best prijzig . daarom bouwen we dat rustig op , maar wel met kwaliteits spullen . ik kan bijvoorbeeld pumps e.d. voor 2 euro per paar inkopen maar dat kan gewoon geen kwaliteit zijn en krijg je denk ik gedonder mee . daarom wil ik alleen merken etc. erin verkopen . heb ook veel mensen gevraagt wat ze aantrekkelijk vinden aan een webshop , kwam toch wel de eenvoud en overzichtelijkheid uit. En de klanten moeten je vertrouwen , en dat heeft ook wel zijn tijd nodig wat je veel hoort is toch wel minimaal een 6 tot 12 maand voor je echt bekent bent en goed kunt gaan draaien . Bedankt voor de reactie ! opmerkingen en tips zijn altijd welkom.

Re: Even voorstellen

4
Oei mag ik je vragen om in je reacties wat meer gebruik te maken van de enter? Leest niet zo ;)

En ik ga ook eerlijk zijn. Ik vind jouw webwinkel meer een cu2 pagina van vroeger. Veel te veel van die bewegende dingetjes en plaatjes. Was vroeger leuk en heb ik ook gedaan maar dat is nu voorbij ;)

Maar wel welkom. Je zou jouw webwinkel in het gedeelte kunnen plaatsen van feedback. Daar wordt dan nog veel meer en beter naar de webwinkel gekeken gratis ;)
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Even voorstellen

5
Bedankt voor je reactie ,

U zegt teveel bewegende dingetjes . Das toch alleen de email wat er beweegt.
toch is het wel moeilijk hoe meer mensen je vraagt hoe meer verschillende meningen.

Maar hoe denkt u over bijvoorbeeld een website ,shop eenvoudig en simpel te houden .

Of ben ik ouderwets :)

Re: Even voorstellen

7
ik zou zelf de collectie 2012/2013 niet voor laten komen als een scherpe aanbieding, als die aanbieding marktconform is, zou ik er de normale marktconforme prijs opzetten. Een tamelijk nieuwe collectie zeer scherp in de aanbieding, komt voor mij niet echt geloofwaardig over.

voorbeeld de vinrose jongens collectie cliff jas 2012/2013 van 159,95 nu voor 68,40
ik ben niet bekend in de kleding branche, maar ik zou het zonde vinden.
De mooiste Leren babyslofjes van BabySteps in de meest unieke collecties vanaf 2012.

Re: Even voorstellen

8
goedenmorgen ,

ik ben nog geen 1 andere kleding webshop tegen gekomen ,
die het anders doet, ja wel die gewoon het volle pond vragen maar daar verkoop
je het echt niet voor, Maar u bedoeld de van / voor prijs gewoon de door mij aangeboden prijs onder het produkt zetten , ik ben zelfs shops tegengekomen die onder de prijs verkopen ,
dat mag niet eens . bij dit soort merken.

Bedankt voor de reactie , ga er zeker naar kijken :)
groetjes Angela.

Re: Even voorstellen

9
de prijs zal wel goed zijn neem ik aan, het ging mij om de manier van uiting. Als je van voor doet, lijkt het erop dat het ouwe kleding is, maar het is een nieuwe collectie. Als 68 euro marktconform is, dan zou ik alleen die prijs laten zien en niet de oude prijs met een streep erdoor.

kijk maar wat je ermee kan, misschien ben ik de enige die het zo ziet.
De mooiste Leren babyslofjes van BabySteps in de meest unieke collecties vanaf 2012.

Re: Even voorstellen

10
Dankje ,

nee ik begrijp u wel hoor , ben alleen maar blij met opmerkingen,

Er zit zeker wel iets in ja , het komt ik heb het nog nooit anders gezien , mischien maar gewoon eens anders doen. :)

Re: Even voorstellen

13
PeterPastoor schreef:Maar wel welkom. Je zou jouw webwinkel in het gedeelte kunnen plaatsen van feedback. Daar wordt dan nog veel meer en beter naar de webwinkel gekeken gratis ;)

Re: Even voorstellen

14
goedemorgen,

Dat weet ik dat hij dat schreef,
Ik zet hem daar pas neer , als ik denk dat ik zover ben .
Ik stelde me alleen maar even voor , :D

Re: Even voorstellen

17
Hoi Angela,

Ik vind jouw webshop er heel netjes uitzien, hoor. Leuke kleuren!
Weliswaar heb ik nog niet de ervaring wat anderen hier hebben, maar ik wou het je toch even laten weten.
Er staan inderdaad nog maar weinig producten op, maar dat zal bij mij niet anders zijn in het begin hoor!

Ga zo door!

Groetjes Sarah

Re: Even voorstellen

18
Dankjewel sarah,

Ben erg druk momenteel met mijn andere werk , beetje te druk.
de weken (dagen) vliegen om.
De eerste verkopen zijn inmiddels een feit.
Aankomende zaterdag komt er weer kleding binnen,