Magento: attributen aanmaken en values toekennen

1
Ik ben een beetje aan het stoeien met Magento en heb het volgende probleem: ik wil artikelen verkopen in verschillende maten. Nu wil ik dat ze in de menubalk al geordend zijn op type, kleur en maat. Dus dat de klant zelf kan kiezen hoe hij de artikelen wil bekijken. Ik ben erachter dat ik dan zelf attributen moet toevoegen, prima, daar ben ik mee begonnen, maar het lukt me niet om die attributen values toe te kennen (6mm, 8mm, 10mm etc.). Ik heb hier threads over gelezen op het Magento-forum en daar staat dat er een knop 'add option' moet zijn op een bepaalde pagina, en die knop kan ik niet vinden...

Kan het iets te maken hebben met het feit dat ik de gratis versie gebruik..?

Re: Magento: attributen aanmaken en values toekennen

3
Hartelijk dank, ik was er nog niet opgekomen om op Youtube te zoeken. Superhandig! Hij zit wel echt op een totaaaal andere pagina dan waar ik zat n.a.v. de andere tutorial die ik had gevonden. Dit moet ik vanavond even rustig bekijken. Ontzettend bedankt!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.