Wat vinden jullie van mijn kookspullen webwinkel

1
Hallo,

Ik heb net een kookspullen webwinkel opgezet. Ik vinde website er zelf mooi en verzorgt uitzien. Ik krijg echter weinig klanten. Ik heb wel veel dure google adwords kliks elke dag maar niemand koopt wat.

Het zijn allemaal goede kwaliteits producten.

Ik zou graag willen weten wat jullie van de website vinden:

www.kwaliteits-kookspullen.nl

Zowel positief als negtief (tot-de-grond-toe-afgefikt voor mij part) commentaar wil ik graag horen. Ik weet niet wat ik fout doe en waarom niemand wat koopt. Het is geen teflon rotzooi van de blokker ofzo. Maar misschien willen mensen juist graag rotzooi kopen dat het daarom niet loopt.

Nou ik hoor het graag

Groeten
Marc
www.kwaliteits-kookspullen.nl
info@kwaliteits-kookspullen.nl

2
Het zou al helpen als je meer backlinks creert door bijvoorbeeld je aan te melden bij verschillende sites zoals shopwiki, webwinkelwijzer etc.

Verder mis ik een telefoonnummer op de site, voor mij al 1 reden om er niet te kopen.
Ook het verplicht een account aanmaken is geen voordeel...

80% van de spullen niet op voorraad is ook geen lokker om te kopen.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

3
Een account maken is niet verplicht. je kan gewoon kopen zonder account aan te maken.

Maar als je een account hebt dan kan je wel bijvoorbeeld de status van je bestelling volgen.

Ik zal er een telefoonnummer bijzetten.

4
eentje schreef:Het zou al helpen als je meer backlinks creert door bijvoorbeeld je aan te melden bij verschillende sites zoals shopwiki, webwinkelwijzer etc.

Verder mis ik een telefoonnummer op de site, voor mij al 1 reden om er niet te kopen. Ook het verplicht een account aanmaken is geen voordeel...

80% van de spullen niet op voorraad is ook geen lokker om te kopen.
Er zijn wel meer webwinkels die met weinig voorraad werken. Maar
misschien zie je het dan niet op de website terug. Of er staat levertijd 2 tot 5 dagen. Oke het is niet ideaal. Maar ik kan het meestal wel gewoon binnen 2 tot 3 dagen leveren.

Zou dat helpen als ik erbij zeg levertijd 2 dagen?? ook al is het niet op voorraad?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

6
Er zijn wel meer webwinkels die met weinig voorraad werken. Maar
misschien zie je het dan niet op de website terug. Of er staat levertijd 2 tot 5 dagen. Oke het is niet ideaal. Maar ik kan het meestal wel gewoon binnen 2 tot 3 dagen leveren.

Zou dat helpen als ik erbij zeg levertijd 2 dagen?? ook al is het niet op voorraad?
Hoi Marc,

Een consument hoeft in prinicipe niet te weten wie de voorraadhouder is. Ik denk dat 80% van de webwinkels (deels) met externe voorraad werkt. Als je bij bol.com op het kantoor komt, dan zul je ook daar geen enkel handelsartikel tegen komen. Als ik jou was dan zou ik de werkelijke levertijd weergeven die het duurt voordat de consument de bestelling in huis heeft. Waar het vandaan komt doet er voor de consument weinig toe.

Zelf ben ik niet erg gecharmeerd van de uitstraling van Statro/Epages. De webshops zitten vaak nét even anders in elkaar als dat je zou verwachten, wat simpelweg conversies kost.

Om toch aan kopende bezoekers te komen zou ik geen dure adwords inkopen, maar goedkopere. Ik zou dus niet inzetten op woorden als kookartikelen of koopspullen, maar op zoektermen die bestaan uit 2 of drie woorden. Je zult zien dat je dan minder geld kwijt bent en de conversie hoger is.

Ook het ontbreken van contactgegevens werkt niet in je voordeel (is al besproken). Je zou het kunnen doen zoals ik op mijn contactpagina. (zie handtekening)

Verder zou ik op de homepage in een vakje aangeven met jouw USP's (waarom mensen bij jou moeten kopen)
bijvoorbeeld: Snelle levertijd, geen verzendkosten boven 149 , gratis retourneren o.i.d.

Tevens kun je voor meer bezoekers in affiliatenetwerken gaan hangen, dan betaal je alleen de daadwerkelijk gerealiseerde verkopen op commissiebasis. Je kunt je ook aansluiten op Beslist.nl. (daar werk ik dus stuur me daarvoor maar een PB)

Keep on the good work!

Thomas

7
Ik vind het prima als je commentaar geeft maar ik heb ook een contact pagina met de adres en telefoon gegevens. En die is ook nog minder moeilijk te vinden als op jouw website. Dus voor je commentaar geeft kijk dan even langer dan 2 seconden.

Ik zie ook niet echt wat er nu wezenlijk anders is aan je eigen website
dan aan mijn strato website. Behalve misschien de linkjes bovenaan.

Dat kan bij strato ook gewoon alleen omdat het zoveel categorien zijn heb ik dat voorlopig even niet zo gedaan.

Ik kan wel kijken of ik met meer subcategorien kan werken dan zou het wel kunnen.

Maar vertel nu eens werkelijk wat er slecht is aan strato. En wat is er dan anders dan je verwacht. Ik zie dit zelf namelijk totaal niet dat het anders is dan andere webshops of dat er voor de klant iets vervelends zou zijn.

Ik zie ook niet echt dat dit een strato shop is. Met MWW5Pro+ kan je meestal al van 5 klilometer afstand zien dat het een MWWPro webwinkel is.

Ik wil niet zeggen dat strato perfect is maar wel al veel beter dan mijn webwinkel pro (alleen de backend gaat al helemaal nergens over bij MWWpro)

maar goed maakt verder niet uit. Zeg me wat er precies mis is met mijn website, wat werkt er volgens jou anders dan op andere websites?

met Starto kan je de CSS alleen niet aanpassen in het style sheet maar daar heb ik een creatieve work arround voor. Ik zet gewoon de style code in de pagina's zelf, ik kan namelijk HTML paginas maken voor de categorie en producten.

Ja ik vind jullie commentaar allemaal op zich wel goed hoor. Alleen geef geen commentaar wat nergens op slaat zoals dat er geen contact pagina is terwijl die gewoon bovenaan staat en het staat ook in de algemene voorwaarden.

8
Ik denk dat je het meer moet zoeken in verbetering van het uiterlijk en de snelheid van je webwinkel.

Zeker mensen die het leuk vinden om te koken kopen hun spullen liever in een gezellige winkel dan in een winkel die tegen het steriele aan is.
Waarom de snelheid belangrijk is spreekt denk ik voor zich.

Ik weet niet wat je wel en niet kunt met je Strato software maar als je iets eenvoudigs als een CSS niet eens zelf aan kunt passen zou je er misschien slim aan doen om te kijken of er een partij is waar je wel alles naar wens aan kan passen. En die zijn er, wij zijn er 1 van ;-)
Zeke Internet Services - www.zeke.nl

Wij leveren [url=http://www.zeke.nl/webwinkels/index.html]professionele webwinkel software[/url] op maat en hosting. Kwaliteit, service en betrouwbaarheid staan bij ons voorop!

9
De webwinkel is weer lichtelijk aangepast. Ik ben benieuwd of jullie het nu beter of slechter vinden dan eerst.

10
De website kan voldoende worden aangepast zoals ik het wil. CSS kan ook worden aangepast. Ik kan gewoon mijn eigen styles toevoegen die overschrijven gewoon de standaard css dus het is geen probleem. Niet perfect maar er is omheen te werken.

De website is express steriel. De meeste mensen zijn snel weer weg als ze een hele drukke site zien met teveel gezellige kleurtjes. Kijk bijvoorbeeld naar de website van Wehkamp.nl. Het beste voor een website zijn de kleuren blauw met oranje accenten en de content het liefst op een witte achtergrond met donkergrijze letters.

Misschien dat er aan mijn ontwerp nog wel iets beter kan maar dan zou ik wel graag willen weten wat. Ik denk niet dat de site echt veel beter gaat worden door allemaal blije kleurtjes toe te voegen.

Misschien wat accenten hier en daar. De witte achtergrond aan de zijkanten kan bijvoorbeeld nog worden opgevult met een subtiel patroon, of een andere header is mogelijk.

Ik zat meer te denken aan meer of betere fotos op de startpagina, of een leukere header met een leuker plaatje.

Websites met allerlei tierelantijnen en allemaal verschillende " gezellige" kleuren zien er meestal niet al te professioneel uit en ze heten truusje's knutselwinkel of weet ik veel wat.

Over de kookspullen in een gezellige winkel kopen kan ik je het volgende melden. Mijn leverancier heeft vorig jaar een omzetstijging van 25% gezien voor zijn leveringen aan internetwinkels.

Voor je wat roept over gezellige winkels onderbouw het dan met cijfers. Ik ben niet pipo de clown die zomaar wat doet ofzo. Ik heb marktzonderzoek etc.. gedaan, ik ken de doelgroep. Ik weet niet waar het aan ligt dat niemand wat bij mij koopt maar in elk geval niet omdat ze niet via internet willen kopen.

Het zal vast iets met uitstraling te maken hebben, of omdat half nederland op vakantie is. Maar het ligt er niet aan dat het een webwinkel is.

Maar tips zijn wel welkom. Misschien dat het nog gezelliger kan qua uitstraling maar moet dus wel gaan uitkijken dat het niet villa kakelbont wordt.

En verder voor jullie commentaar geven. Onderbouw het goed en roep niet zomaar wat.

Ik bedoel ik waardeer al het commentaar hoor, maar ga bijvoorbeeld niet zeggen dat ik geen adres gegevens heb staan op de website terwijl je gewoon zelf niet goed kijkt, en ga niet zeggen dat mensen liever naar gewone winkels gaan terwijl de leveranciers gewoon een verschuiving en stijging van internet verkopen zien.

Nogmaals ik waardeer al het commentaar maar denk aub goed na voor je de specialist probeert uit te hangen.



A. Loomans schreef:Ik denk dat je het meer moet zoeken in verbetering van het uiterlijk en de snelheid van je webwinkel.

Zeker mensen die het leuk vinden om te koken kopen hun spullen liever in een gezellige winkel dan in een winkel die tegen het steriele aan is.
Waarom de snelheid belangrijk is spreekt denk ik voor zich.

Ik weet niet wat je wel en niet kunt met je Strato software maar als je iets eenvoudigs als een CSS niet eens zelf aan kunt passen zou je er misschien slim aan doen om te kijken of er een partij is waar je wel alles naar wens aan kan passen. En die zijn er, wij zijn er 1 van ;-)

11
Over de snelheid.....

De website is niet langzaam. Ik weet niet hoe je daar bij komt maar als ik er zelf op ga surfen en klikken merk ik niets van dat het langzaam is.

Gewoon even snel als bijvoorbeeld de wehkamp.nl ofzo.

12
kookfreak...

Ik snap je niet... je vraagt feedback je krijgt feedback van professionals... mensen die 24/7 met webwinkels bezig zijn die zelf webwinkels hebben die wel omzet draaien of mensen die betaald worden om omzet te creeeren en die zelf al failliet zouden zijn als ze webwinkels bouwen die geen omzet genereren en het enige wat je doet is jezelf verdedigen.

De website is traag, logisch dat het niet traag is bij jou daar staat ie namelijk in de cache van je browser.

Verder zegt niemand dat er geen contactpagina is...

wat wel een groot probleem is dat als ik op de url google ik een advertentie tegenkom waarin je vraagt om 80.000,- euro... dat wil ik als klant helemaal niet weten en geeft me zeker geen vertrouwen om bij jou te kopen.

Wees voorzichtig waar je je'n URL laat slingeren...
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

13
Ik ben het wederom geheel met eentje eens.

Je verdraait mijn opmerking trouwens ook helemaal, ik ben de laatste die zal zeggen dat mensen niet bij een webwinkel willen kopen. Anders waren we wel iets in vastgoed gaan doen..

Hoeveel onderbouwing met cijfers heb je nodig? Je zegt zelf dat je bezoekers niets bij je kopen, het lijkt me overduidelijk dat een en ander dan alleen maar beter kan worden.

Ik denk dat niemand hier zich geroepen voelt om je haarfijn uit te leggen wat er beter kan aan je winkel. Ten eerste door je manier van reageren en ten tweede doordat de mensen die dat wel kunnen hiermee hun geld verdienen en het dus niet heel uitgebreid gratis op een forum gaan zetten.

Je hebt een aantal hints in de goede richting gehad, aan jou de taak om daar wat mee te doen. Om te beginnen zou je je zwakke punten kunnen erkennen, zonder dat is verbetering immers niet mogelijk.

Daarnaast heb jij als je een goed marktonderzoek hebt gedaan precies alle cijfers toch? Je kent je doelgroep, doe daar dan ook wat mee.

Over het krediet wat je vraagt, ben je daar ook mee langs een bank geweest die je aanvraag afgewezen heeft? Zoja dan denk eens na over de reden daarvan, als een bank zekerheid heeft geeft die erg graag geld. Daarmee verdienen zij immers weer hun geld.


Verder denk ik dat ik in dit topic voldoende heb gezegd.
Zeke Internet Services - www.zeke.nl

Wij leveren [url=http://www.zeke.nl/webwinkels/index.html]professionele webwinkel software[/url] op maat en hosting. Kwaliteit, service en betrouwbaarheid staan bij ons voorop!

14
Er zit niets in de cache van mijn browser. Mijn firefox is zo ingesteld dat de de history en cache leeg wordt gehaald als ik firefox afsluit.

Ik verdedig me alleen op punten waar julie gewoon onzin uitkramen.
En jullie zijn dan alleen niet mans genoeg om dat dan toe te geven. Of misschien dat je het zo krom hebt opgeschreven dat ik het verkeerd begrijp dat kan ook nog.

Ik zit me dus heus niet alleen maar te verdedigen ik heb al dingen aangepast op de website dus ik snap niet waarom je nou weer zoiets zegt dat ik niet luister naar adviezen.

Nogmaals de website is niet traag. Misschien kan het nog wel een fractie sneller maar ik vind het snel genoeg. Ik ben zelf ook consument. Als ik zelf zou shoppen op een website met de snelheid van mijn website dan zou ik me er zeker niet aan ergeren.

Jullie hebben gewoon sowieso al geen vertouwen in mij, ik weet niet waar het vandaan komt maar het is echt nergens op gebaseerd.



eentje schreef:kookfreak...

Ik snap je niet... je vraagt feedback je krijgt feedback van professionals... mensen die 24/7 met webwinkels bezig zijn die zelf webwinkels hebben die wel omzet draaien of mensen die betaald worden om omzet te creeeren en die zelf al failliet zouden zijn als ze webwinkels bouwen die geen omzet genereren en het enige wat je doet is jezelf verdedigen.

De website is traag, logisch dat het niet traag is bij jou daar staat ie namelijk in de cache van je browser.

Verder zegt niemand dat er geen contactpagina is...

wat wel een groot probleem is dat als ik op de url google ik een advertentie tegenkom waarin je vraagt om 80.000,- euro... dat wil ik als klant helemaal niet weten en geeft me zeker geen vertrouwen om bij jou te kopen.

Wees voorzichtig waar je je'n URL laat slingeren...

15
kookfreak schreef:Ik verdedig me alleen op punten waar julie gewoon onzin uitkramen.
En jullie zijn dan alleen niet mans genoeg om dat dan toe te geven.

Nogmaals de website is niet traag. Misschien kan het nog wel een fractie sneller maar ik vind het snel genoeg. Ik ben zelf ook consument. Als ik zelf zou shoppen op een website met de snelheid van mijn website dan zou ik me er zeker niet aan ergeren.

Jullie hebben gewoon sowieso al geen vertouwen in mij, ik weet niet waar het vandaan komt maar het is echt nergens op gebaseerd.
Ok jij vind hem niet traag, echter ervaren gebruikers wel en zijn er mee bekend dat Strato nou eenmaal trage hosting heeft, in een ander topic wat je gestart heb op dit forum is je dat ook al verteld. Maar gezien je vraag stelling en je reactie denk ik dat hier een slotje op kan daar het lijkt me weinig zin heeft hier antwoorden te geven welke afgedaan worden als onzin.

16
Je wilt idd graag kritiek op je website...logisch want daar wordt het alleen maar beter van. Maar als men opbouwende kritiek heeft wuif je het weg. Waarom kom je op dit forum?
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!

17
Ik weet hoeveel bezoekers ik krijg per dag en ook hoeveel pageviews er zijn geweest. Het is echt niet zo dat bezoekers na 2 keer klikken al weg zijn ofzo. En als mijn site te traag zou zijn zou je dat wel verwachten.

Ik zeg niet dat de site supersnel is, maar ik vind de snelheid acceptabel.En persoonlijk vind ik Strato 10 keer beter werken dan Mijn webwinkel Pro 5.
Vandaar dat ik nu bij Strato zit.

Het zal best nog wel beter kunnen maar niet voor de lage prijs van Strato denk ik zelf.

Ik heb vandaag geen tijd gehad om de website te veranderen want ik ben de hele dag op de beurs geweest om met leveranciers te praten.

Morgen weer even een design dagje inplannen..... om de winkel nog mooier te maken.

18
Hoi Marc,

In t algemeen kun je t volgende stellen: succes zit m in verkoop van artikelen die:
- je niet op elke hoek van de straat kunt kopen
- niet te duur zijn ( boven 100 euro willen mensen t liefst passen, voelen etc)
- makkelijk en veilig te versturen zijn
- niet retour gevoelig zijn ( retouren vreten aan je winst )

Ik vind de algehele 'look' van je winkel goed, een paar dingen:

- de url is te lang
- de kleine afbeeldingen te klein ( groot moeten ze over t hele scherm, dure spullen moeten zeer uitgebreid getoond worden, liefst van meerdere kanten)
- het winkelmandje moeilijk te vinden ( klanten haken snel af )
- veel artikelen niet op voorraad ( wanneer dan wel ? )

Wellicht zou je een 2e kookwinkel kunnen starten ( totaal andere look) dan kun je testen of t aan de look van de winkel ligt. Met ook een korte url ( ik weet, t meeste is al weg).
Die 80.000 Euro is ook dodelijk, ik begon met 2000 euro ;-)
Onder je naam op google, staat iets van Strato, dat moet ook weg.

Succes!

19
Tja inderdaad,

Voor iemand die andere mensen om advies vraagt en dan zo reageert ben je hard op weg jezelf onmogelijk te maken. Misschien is het handig om je tone-of-voice wat te matigen en wat beter met kritiek om te gaan.

Ron
www.inshapetoday.nl Import export van voedingssupplementen. Eigen merk "Inshape Today" en tal van Amerikaanse merken.

Wij zoeken resellers, wij noemen dat Ambassadors. En die krijgen hele hoge kortingen.
Geen multi level marketing!

20
Hoi ja ik verkoop ook spullen ide je niet zomaar bij de blokker of de markramer haalt. Ik verstuur alles aangetekend.

Het meeste is niet retour gevoelig, een pan of een spatel kan je weinig kapot krijgen.

Wat je soms nog tegenkomt zijn links van de oude website of de strato link toen de website pas begonnen was. Hier kan ik weinig aan veranderen. Als de google search robot weer is langsgeweest veranderen de oude links vanzelf in de goede. Dan is dat probleem weg. Is helaas niet iets wat ik even ala minuut kan aanpassen.

Ja ik ben inmiddels er ook achter dat ik maar gewoonm met weinig geld moet beginnen. Maar zoals jij het zelf al zei. Ik ben begonnen met 2000 euro dan kan je lang niet alles op voorraad hebben Dat is gewoon onmogelijk dus hoe deed jij dat dan in het begin?

Ik kan wel even kijken of ik die voorraad icoontjes kan weghalen. het meeste kan ik gewoon snel leveren. Dus 2 tot 3 werkdagen dagen ofzo.

renato45 schreef:Hoi Marc,

In t algemeen kun je t volgende stellen: succes zit m in verkoop van artikelen die:
- je niet op elke hoek van de straat kunt kopen
- niet te duur zijn ( boven 100 euro willen mensen t liefst passen, voelen etc)
- makkelijk en veilig te versturen zijn
- niet retour gevoelig zijn ( retouren vreten aan je winst )

Ik vind de algehele 'look' van je winkel goed, een paar dingen:

- de url is te lang
- de kleine afbeeldingen te klein ( groot moeten ze over t hele scherm, dure spullen moeten zeer uitgebreid getoond worden, liefst van meerdere kanten)
- het winkelmandje moeilijk te vinden ( klanten haken snel af )
- veel artikelen niet op voorraad ( wanneer dan wel ? )

Wellicht zou je een 2e kookwinkel kunnen starten ( totaal andere look) dan kun je testen of t aan de look van de winkel ligt. Met ook een korte url ( ik weet, t meeste is al weg).
Die 80.000 Euro is ook dodelijk, ik begon met 2000 euro ;-)
Onder je naam op google, staat iets van Strato, dat moet ook weg.

Succes!

21
Ow ja en dan nog wat. Ik kan wel gewoon het ontwerp telkens aanpassen.
Maar daar hoef ik geen nieuwe website voor te nemen. Ik pas gewoon het design nu aan op de huidige site.

Een nieuwe site bouwen kost teveel tijd en geld en het duurt lang voordat google die nieuwe site heeft gevonden. Deze site die ik nu heb wordt al nauwelijk gevonden door google op de zoekwoorden waarop ie gevonden moet worden, dat heeft namelijk tijd nodig. Meestal toch wel minimaal 4 tot 6 weken.

Als ik wat nieuws opzet dan ben ik weer 2 maanden verder.

Die enen advertentie over dat geld lenen heb ik weggehaald dus begin er aub niet meer over. (Ook deze pagina wordt door google gevonden...).

Het ontwerp wordt nog wel aangepakt en zal vanavond of morgen weer veranderd zijn dan laat ik het bnog wel even weten.

ben nu vooral ook veel andere winkels aan het bekijken hoe hun het doen.

22
Dat laatste doe ik ook. Helpt veel denk ik aangezien die meer ervaring hebben. Je ziet toch dingen die jezelf ook zou willen hebben en dat ga je dan ook doen b
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!

23
Als ik jou was (amerikaansewinkel) zou ik er geen half ontwerp op de site zetten.

gewoon een witte pagina met donker grijze text en/of simpele layout.
Dan gewoon de css/ontwerp in een subdirectory maken of index2.html noemen of iets dergelijks.

Maar je moet het zelf weten natuurlijk.

24
Als ik nou heel eerlijk moet zijn, denk ik al tijden dat je alles zwaar onderschat. No offense.. :) Het is niet alleen dit topic, maar al vanaf het begin dat ik je volg op dit forum. Je hebt alle theorie, alle cijfers etc. Maar dat zegt allemaal niet zoveel. Niettemin bewonder ik je doorzettingsvermogen.. ;)

Dat terzijde vraag ik me 3 dingen af: Hoelang is de site online, hoelang lopen die adwords advertenties en belangrijker, wat is "veel dure google adwords kliks"? Hoeveel dan?

Voor de rest, je zegt het zelf al: Half het land lijkt op vakantie. Ik kan je zeggen dat het op dit moment kommer en kwel is in detailhandel land. En dan is het volgens mij ook nog zo dat pannen cq kookgerei meer een najaars/winter handel is. Maar dat kan online heel anders uitpakken misschien.. 't is trouwens ook niet mijn handel dus ms zit ik er volkomen naast. ;)

Wat de site zelf betreft: ik zou inderdaad die voorraadstatus weghalen. Transparantie is leuk maar de klant hoeft niet alles te weten. ;) Gewoon in de voorwaardes vermelden dat de levertijd gemiddeld 3 werkdagen is en in uiterste gevallen kan oplopen tot 2 weken .. ofzo...

Wat de snelheid betreft.. die valt volgens mij wel mee. Het viel me op dat als ik op een categorie klikte ik soms 3, 4 seconden moest wachten maar daarna leek het wel weer goed te werken.

Verder een hoop geduld uitoefenen. Of je moet het van de adwords blijven hebben. Wat ik wel in de gaten zou houden overigens. Adwords kan je veel geld kosten zonder dat het iets oplevert.

succes verder.

25
Met dure adwords bedoel ik adwords waar je op klikt en en geen verkopen opleveren.

En onderschatten noem ik een groot woord. Ik weet zeker dat bij jullie ook niet alles helemaal soepel ging in het begin. Dus ga nou niet vertellen dat je het zelf ook allemaal zo goed weet. Ja nu misschien wel, maar in het begin ging je waarschijnlijk ook niet keer op je bek.

26
Dat heeft hij ook nooit gezegd. Maar ik denk dat er hier een paar mensen rondlopen die het veeeeeel beter weten dan jij en ik. Ja ik ben ook een beginner en ik lees overal mee en probeer overal wat van te leren.

Ik heb het gevoel dat jij niet zo in elkaar zit en het allemaal zelf maar beter weet en je vingers in de oren stopt als anderen commentaar geven op een vraag van jouzelf!
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!

27
kookfreak schreef:Voor je commentaar geeft kijk dan even langer dan 2 seconden.
Dat is vaak het hele punt van e-commerce. De meeste bezoekers hebben een beeld bij een webwinkel binnen een paar seconden. Vaak is het gevoel, dat meestal nergens op gebaseerd is, al gemaakt bij een eerste oogopslag. Vaak zijn verbeterpunten, die in theorie nergens op slaan omdat als je even gewoon rondkijkt, niet verbetert hoeven worden, toch het verschil tussen wel en niet verkopen.

Reageer dus nooit op feedback met "kijk even langer dan 2 seconden" want dat doen potentiele klanten ook niet. Accepteer feedback voor wat het is. Advies waar je wat mee kunt, maar wat je ook negeren mag.

Waarom zoveel mensen op dit forum een probleem hebben met Strato begrijp ik niet helemaal. Strato heeft bewezen snel genoeg te zijn. Er zijn veel succesvolle Strato webwinkels.

Maar elk software pakket wordt op dit forum volgens mij afgezeken. Ik kwam negatieve berichten over Strato, Shopfactory, Shoptrader, Seoshop, osCommerce en Magento tegen. Allemaal software die zich heeft bewezen. Meestal zit het probleem niet in de keuze van de software, maar in kleine, ogenschijnlijk onbelangrijke details.

En tja, vaak ook gewoon in smaak. Wat de een mooi, snel en handig vindt, is voor een ander traag lelijk en onlogisch. Het is dat Bol.com en Wehkamp zo succesvol zijn anders wist ik daar zo 10 redenen op te noemen wat er allemaal mis mee is en wat ze er beter aan konden doen. Maar wie online zoveel omzet maakt, heeft gelijk. De winnaar heeft altijd gelijk. Dus Kookfreak, trek je de feedback niet zo persoonlijk aan, verbeter gewoon je shop, en laat het ons weten wanneer je eerste 100.000 euro binnen is. Dan merk je vanzelf dat iedereen trots op je zal zijn.

29
Het ontwerp is al een klein beetje gewijzigt. Ik heb het nu minder saai gemaakt maar het is nog lang niet perfect.

Ik heb wat mooie professionele royalty vrije fotos ingekocht die ik kan gebruiken op mijn website. Het kleurenschema ga ik nog wat aanpassen.

En de start pagina heb ik nog wel een leuk idee over. Hopelijk is het vanavond weer nog mooier (vreet helaas tijd).

30
kookfreak schreef:Het ontwerp is al een klein beetje gewijzigt. Ik heb het nu minder saai gemaakt maar het is nog lang niet perfect.

Ik heb wat mooie professionele royalty vrije fotos ingekocht die ik kan gebruiken op mijn website. Het kleurenschema ga ik nog wat aanpassen.

En de start pagina heb ik nog wel een leuk idee over. Hopelijk is het vanavond weer nog mooier (vreet helaas tijd).
Hoi Marc,

Complimenten voor de header! lekker fris!
Zo komt de navigatiebalk ook een stuk beter naar voren, waardoor er meer overzicht geboden wordt..

Thomas