Webwinkel Garantie vragen

1
Ik heb een aantal vragen betreft het afhandelen van de garantie.

Wat moet je doen als je een artikel terug krijgt als garantie,
die de klant niet wilt hebben ?? je hebt al een factuur gestuurd.

Wat moet je nou dan doen ?? hoe boek je dat in dat je een artikel hebt teruggekregen ?? is wel zo belangrijk ook voor de belastingdienst ??

Hoe gaat dit in zijn werk / hoe doen jullie dit ??

En stel dat een klant een artikel niet heeft ontvangen en je stuurt er nog een op moet je hier dan iets voor doen ?? voor de belastingdienst ?? Ik weet niet of dat de belastingdienst alles weet hoeveel je in huis hebt en of dit wel klopt aan de hand met de verkopen ??

Iemand die mij dit kan uitleggen / hoe jij dit doet ??
en zijn er nog andere belangrijke dingen die ik moet weten hierover ?

Ik wil namelijk alles wel goed doen zodat ik geen gezeur krijg met de belastingdienst.

Mvg.