Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Wat kan ik nog meer doen om me webshop te promoten

11
Heb je al wat aan Social Media gedaan? In je startpost vermeld je dat namelijk niet. Een facebook bedrijfspagina levert al veel verkeer op mits je deze up-to-date houdt. Zelfde geldt natuurlijk ook voor Twitter.

Ik heb ook even snel naar de code van je website gekeken. Het lijkt erop alsof er weinig aan zoekmachine optimalisatie is gedaan. Meest belangrijke zoals meta tags (description & keywords) kon ik zo snel niet vinden. Dit is namelijk best belangrijk.

Verdiep je eens in zoekmachine optimalisatie (SEO) hier kan namelijk nog veel mee bereikt worden op je website.
Je eigen webwinkel starten met Shopotheek!

Re: Wat kan ik nog meer doen om me webshop te promoten

12
Gratis promoten wil iedereen en is/wordt steeds lastiger.
Wij hebbe een google adwords account en dit levert veel bezoekers/klanten op. Maar het is lastig te controleren of het ook "echte" bezoekers zijn. Ooit heb ik wel eens het idee dat google een hoop chinesen laat kliken :D .

Maar je kunt je dagbudget ect. instellen dus in princiepe kom je nooit echt voor verrassingen te staan.

suc6

grt Dirk

Re: Wat kan ik nog meer doen om me webshop te promoten

14
Vaak kun je die bonnen maar eenmalig gebruiken. Ik zou er gewoon eens mee gaan spelen. Voeg zoekwoorden toen waarvan jij denkt dat ze relevant zijn voor het product waar je een advertentie voor maakt. Na verloop van tijd zie je wel welke woorden veel klikken of vertoningen opleveren.

suc6

Re: Wat kan ik nog meer doen om me webshop te promoten

15
Shopotheek schreef:Heb je al wat aan Social Media gedaan? In je startpost vermeld je dat namelijk niet. Een facebook bedrijfspagina levert al veel verkeer op mits je deze up-to-date houdt. Zelfde geldt natuurlijk ook voor Twitter.

Ik heb ook even snel naar de code van je website gekeken. Het lijkt erop alsof er weinig aan zoekmachine optimalisatie is gedaan. Meest belangrijke zoals meta tags (description & keywords) kon ik zo snel niet vinden. Dit is namelijk best belangrijk.

Verdiep je eens in zoekmachine optimalisatie (SEO) hier kan namelijk nog veel mee bereikt worden op je website.
wij hebben een facebook pagina en zetten hier vaak genoeg dingen op. hoe krijg je het voor elkaar dat mensen het vind ik leuk vinden

https://www.facebook.com/manivideoproductie