Opbergboxen gezocht

1
Weet iemand waar je goedkoop (eventueel via groothandel) opbergboxen kan komen met deksel.
Wil mijn handel graag gesloten en stofvrij bewaren.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Opbergboxen gezocht

15
RUB's kan je niet in elkaar zetten. Fijne bakken als ze in gebruik zijn maar lege bakken kan je niet efficient wegzetten
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Opbergboxen gezocht

16
Het Varaantje schreef:RUB's kan je niet in elkaar zetten. Fijne bakken als ze in gebruik zijn maar lege bakken kan je niet efficient wegzetten
Dat blijkt. Maar zal inderdaad wel handiger zijn dan die schuine dingen.

Re: Opbergboxen gezocht

17
Ik gebruik voor de kleinere items dat ladensysteem. Ook bij die Kees gekocht. Is werkelijk te gek spul. Kan de volumes en hoogte zelf samenstellen. Heb er een hele wand mee gebouwd. Pas nog wat uitgebreid. En de kwaliteit is veel en veel beter dan wat je bij de diverse huishoudzaken kan kopen. Dat is allemaal van dat dunne plastic met die inefficiënte schuine en vervormde zijkanten. En boxen stapelen kaarsrecht dus stapels worden niet snel wankel. Sleep mijn handel ook soms naar beurzen en dan gaat alles in de Boxen van Kees.