Bijhouden bezoekers via specifieke bron

1
Ik maak gebruik van verschillende mediums om te adverteren zo ook van Twitter promotie en facebook advertenties. Ik vind het lastig om bij te houden hoe goed dit verkeer converteert.

Ik zou deze bezoekers het liefst op een pagina laten landen met een aparte tag waardoor ik dit makkelijk terug kan zien in analytics. Weet iemand of dit standaard mogelijk is met Magento / Analytics of is hier een gemakkelijke oplossing voor?
Koop je piercing, navelpiercing, tongpiercing of andere piercings op || Onlinepiercingskopen.nl.

Re: Bijhouden bezoekers via specifieke bron

4
Je kan ook bitly.com gebruiken. Als je een account hebt op Bitly, kan je zien hoeveel keer er op je link geklikt is, wanneer men er op heeft geklikt, etc. Erg goed om snel te zien of mensen op je link klikken.
Je linkje wordt ook automatisch ingekort door bitly, handig dus voor op Twitter aangezien je maar 140 tekens mag gebruiken.

site: https://bitly.com/
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Bijhouden bezoekers via specifieke bron

6
Interessant Topic. Ook ik loop hier tegenaan, ik ben druk bezig met Admarkt. Ik krijg hierbij niet de traffic zoals Admarkt dit op het dashboard weergeeft volledig zichtbaar vanuit mijn site. Deze vraag heb ik al uitgezet bij marktplaats zelf, echter heeft men hier nog geen reactie op gegeven.

Weten jullie wellicht hoe ik het verkeer vanuit Admarkt volledig inzichtelijk krijg, vanuit welke adressen dit komt?

Hopelijk kunnen jullie mij hier bij helpen, aangezien ik nu niet volledig mijn conversie aan de CTR kan linken.

Gr.
Casper
De Partywinkel: ieder feest begint hier. PartyWinkel.nl steunt KIKA. http://www.partywinkel.nl