Re: Dymo-Store.nl

3
Idd heeeeeeel erg traag :)

Plus dat het lijkt alsof je heel veel korting geeft.

Van € 190,34 <<<<----- met BTW

Voor € 149,70 <<<<---- zonder btw

Incl. BTW: € 178,14 <<<---met btw

En dat staat er op zo'n manier dat je eerst die 149 ziet en daarna pas de 178.

Is het een b2b of b2c? Denk b2b? Dan is het misschien al logischer :)
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!

Re: Dymo-Store.nl

4
zeer traag-geen beveiligde verbinding bij overdracht gevoelige gegevens-geen gegevens over het bedrijf dat er achter zit - geen btw nr - geen KvKnr - geen fysiek adres.
Kortom: Nog een hoop te doen voordat we hier gaan bestellen!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Dymo-Store.nl

5
De link naar de algemene voorwaarden loopt ook dood.

'U' en 'je' door elkaar heen gebruiken leest vervelend, beetje slordig. Kies er eentje en stick with it :P

Re: Dymo-Store.nl

6
Dank jullie wel. We hebben inderdaad grote snelheidsproblemen en een aantal links werken ineens niet meer. Daar staan onze gegevens zoals KvK en adres en dergelijke in. Die korting wordt bereken over de bedragen excl. BTW maar ik snap wat je bedoelt. Dat moet anders.
U en jij ga ik aanpassen en de snelheid moet snel omhoog.

Re: Dymo-Store.nl

7
Tja het is alweer een tijdje geleden maar ik wilde toch aan jullie melden dat alle tips op- en aanmerkingen inmiddels (en soms al erg lang) aangepast zijn.
De verbinding(en) zijn SSL beveiligd.
Het is duidelijk dat de site voor B2B EN B2C is.
Het is overduidelijk waar en hoeveel BTW op de prijzen zit en daar is de korting dan op een correcte manier over berekend.
De webhoster is gewijzigd en de site is snel.

Ik willen jullie bedanken voor jullie taakstellende kritiek.

Gr.
Dymo-Store.nl

Re: Dymo-Store.nl

8
Overigens waren onze adresgegevens en KvK nummer al wel te vinden maar te moeilijk. Dat is ook aangepast en de firma is een glazen huis.
En alle u's zijn jij's.