31
Thanks,

Duurde wel een tijdje voor ik op het idee kwam en de juiste professionele foto had gevonden en gekocht.

De site wordt nog wel aangepast lichtelijk. Vanmiddag en vanavond ga ik er me verder.

33
Dat gaat gewoon vanzelf wel weg aangezien die advertentie niet meer bestaat.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

35
AmerikaanseWinkel schreef:Dat is zeker niet zo. Het blijft ook vaak in de cache van de zoekmachine staan.
Dat is toch zeker wel zo. ;) Natuurlijk blijft het net even wat langer in de cache van google staan maar ook dat verdwijnt vanzelf wel.

Ik zou er verder ook niet teveel over in zitten.

36
Google heeft geen belang bij dode links of links met fout informatie.
Dus uiteindelijk gaat het vanzelf wel weg, duurt inderdaad even maar na een paar maanden moet het denk ik wel weg zijn.

In elk geval als je op de link klikt zie je niks.

37
Ik vind je lettertype mooi, maar véél te klein. Ook je menu zou op zich groter kunnen in verhouding tot je pagina. Daar moet toch je verkoop vandaan komen?
En laat zien waarom ze bij JOU moeten kopen. Wat maakt jou uniek?

Succes ermee.
http://aagjedoeken.wordpress.com/

38
Beste kookfreak,
Ik zag behoorlijk wat taal- en grammaticale fouten op enkele tekstuele pagina's. Vooral op de "over ons"-pagina staan er nogal wat.

Daarnaast blijkt uit de 1e regel op die pagina dat je nog maar net bezig bent. Deze regel geeft doorgaans zeker geen meerwaarde en werkt waarschijnlijk tegen je.

Tevens denk ik dat de "over ons"-pagina veel zakelijker moet overkomen, kort en bondig, zonder uitgebreide uiteenzetting zoals die over een "carbon stalen wok". Zodat men snel kan lezen wie je bent en wat je doet en men dus ook snel gerichter kan gaan zoeken naar producten.

De header is al wat beter dan die blauwe in het begin. Alleen mis ik in het geheel nog beleving, warmte, zin om te gáán koken met jouw spullen. Wat is trouwens precies jouw doelgroep?

39
Ik zou beginnen om op de index kookspullen te plaatsen. Plaatjes zeggen meer dan 1.000 woorden.

Daarnaast is het lettertype erg klein. Vooral de categorieen moeten opvallen. Na wat klikken blijkt er ook veel niet op voorraad. Dit nodig niet uit om de zoektocht verder af te maken. :D

Verder ziet het er goed uit.
Download het rapport "Webwinkel Tactieken Onthult" en ontvang gratis tips en geheimen:
http://www.webwinkelsucces.nl/gratis-rapport.html

commentaar

40
Dag,

Wat goed dat je om advies vraagt, dat kan iedereen goed gebruiken :) Ik heb zelf ook een webwinkel en het is inderdaad zo dat je je eigen site zo vaak ziet dat je niet goed weet wat er mis is. Ik heb eens goed naar je site gekeken en wellicht zijn de volgende punten iets van verbetering:

- Ik vind de productafbeeldingen enorm klein (kun je nagaan, ik heb een mega apple-computer, en dan nog zijn te erg klein)
- Ook de tekst linksboven (alle categorieën) vind ik veel te klein.
- Het logo in het felgroen vind ik onduidelijk.
- Je gebruikt felgroen, rood en felblauw door elkaar, waardoor een 'huisstijl' ver te zoeken is. Alsof je niet goed weet wat je wil uitstralen. Bovendien las ik dat je graag af en toe het design aanpast. Dit lijkt me niet slim, je moet iets kiezen en bij je besluit blijven, anders snappen klanten het niet.
- Ik zou de achtergrond een kleur geven, of tenminste lichtgrijs, het oogt inderdaad vrij steriel zo.
- Ik zou niks bestellen waarbij staat dat het niet op voorraad is. Dat soort dingen dus niet vermelden, hoeft de klant niet te weten.
- Van elk product heb je maar 1 foto. Een klant ziet een product wellicht graag van meerdere kanten.
- Wanneer ik op detailfoto klik bij een snijplank, wordt diezelfde foto in een nieuw tabblad geopend, maar niet vergroot, nog steeds even klein, vrij zinloos dus.
- Ik vind de blauwe knoppen met 'toevoegen aan winkelwagen' niet zo mooi. Het oogt standaard en technisch, maar ik weet niet of je dat kunt veranderen.

Ik hoop dat je wat een mijn (goedbedoelde!) tips hebt. Ik wens je veel succes met je site, want je productaanbod is niks van te zeggen, allemaal erg mooi!

Re: Wat vinden jullie van mijn kookspullen webwinkel

41
Hallo Marc,

Ik begrijp je frustratie, ik had eerst een webwinkel in speelgoed met hetzelfde probleem± veel bezoekers, weinig orders.

Wat mij opvalt..

1. lettertype dat je gebuikt is erg klein
2. de stukken tekst bv over ons, zijn erg lang en veel samengestelde zinnen.
3. de foto´s zijn aan de kleine kant en de aandacht wordt getrokken door de ´´lijstjes´´ om de 4. foto heen.. die kun je makkelijk veel lichter maken zodat de aandacht naar je product gat.
5. je hebt veel categorieen.... ik zou het inperken, teveel keus schrikt af en beperkt de focus van de bezoeker.. voeg dingen samen bijv.
6. veel afbeeldingen zijn niet beschikbaar..
7. zeer breed assortiment...

als ik een ander moet vertellen waarom ze naar jouw winkel moeten gaan en wat ze daar wel en niet kunnen krijgen, zal ik even na moeten denken.. vleesmessen voor machines zijn niet direct voor de consument die ook een citruspers wil, denk ik.

verder een mooie basis om op verder te gaan. Kortom± meer focus in je assortiment en zorg dat de aandacht wordt getrokken op wat je te bieden hebt.

succes!

gr Marielle

http://www.fairtrade-tassen.nl

Re: Wat vinden jullie van mijn kookspullen webwinkel

42
Ik ben helemaal geen expert, ik ben ook maar pas bezig een webwinkel te openen, maar het eerste wat mij opvalt is dat de webshop een saaie uitstraling heeft. Je hoef echt niet teveel kleur te gebruiken, maar alleen grijs te gebruiken vind ik persoonlijk nogal saai en klik ook gauw weg.
Als ik op thee accessoires klik dan zijn er nog maar heel weinig foto's en de foto's zijn nogal klein.
Wat ik een mooie site bijv vind is potten.nl.

Heel veel succes in ieder geval !