Webshop met identiteitscrisis! Wat te doen?

1
Beste Lezers,

Ik ben vorig jaar begonnen met mijn webshop in Vliegers. Het begon voor mij als een hobby en om ervaring op te doen. Alles zelfstandig vanuit Prestashop opgebouwd natuurlijk tegen veel problemen aangelopen maar allemaal opgelost. Nu een jaar later gaat het boven verwachting en heb ik er een leuke hobby aan waar ik veel van heb geleerd en nog wat aan verdien.

Helaas is de template die ik gebruik niet geschikt voor de laatste versie en volgens mij voldoe ik volledig aan de wet op de SSL verbinding na.

Het probleem waar ik tegen aan loop is dat ik niet weet welke uitstraling ik wil omdat ik niet weet welke doelgroep ik wil bereiken:
* Wil ik me richten op kinderen met het verkopen van kindervliegers - Speelgoedwinkel uiterlijk
- Mogelijk probleem: De ouderen vinden de site te kinderachtig en verwachten niet dat ik ook vliegers verkoop die meer geschikt zijn voor hen.

* Wil ik me richten op de vliegers die ook de jeugd en oudere gebruiken? - Zakelijker uiterlijk
- Mogelijk probleem: De ouders van de kinderen verwachten alleen vliegers te vinden van deze doelgroep. En kijken niet verder en zoeken elders.

* Wil ik me richten op beide en moet ik qua uiterlijk ergens daar tussen in gaan zitten?

* Of laat ik het template dat ik nu heb overzetten naar de laatste versie van Prestashop. En ga op deze manier verder maar dan wel met SSL.


Ik verkoop op dit moment van elk type. Dus zowel voor ouderen als kinderen als beginners en gevorderde.

Wat is jullie advies?! Hoe zwaar weegt het uiterlijk van de webshop?


Excuses als het in het verkeerde gedeelte is gevraagd.