Direct partijen kopen uit China

1
Hallo,

Ons bedrijf, Dema Global Ltd. werkt vanuit Shenzhen, China, en wij zijn op zoek naar bedrijven die geïnteresseerd zijn in een betrouwbare contactpersoon en trading agent om ze te helpen bij het inkopen of laten maken van producten in China.

voor meer informatie kan je terecht op www.demaglobal.com

Mocht je geïnteresseerd zijn, of meer vragen hebben, dan kan je mij vrijblijvend een email sturen of toevoegen op MSN/Skype.

Skype: demianmuiser
MSN: info@demaglobal.com
email: demian@demaglobal.com

Met vriendelijke groet,

Demian Muiser

Website productenpagina

4
Hallo,

Wij zitten momenteel in de ontwikkeling van een nieuwe website. Ook deze website, zal de productenpagina niet meer weergeven. We hebben besloten alleen op verzoek, en op maat producten voor klanten uit te zoeken. Hiermee kunnen wij gericht informatie geven die op elke klant persoonlijk van toepassing is. Ook willen wij hiermee de projectaanvragen die klanten via ons doen gesloten houden, om hun ideeën en bevindingen vertrouwelijk te houden.

Mocht je interesse hebben, neem dan gerust contact met ons op.

Momenteel ben ik zelf voor zaken in Nederland. Mocht u interesse hebben in een persoonlijk gesprek om te kijken wat wij voor je kunnen doen, stuur mij dan gerust even een email.

Met vriendelijke groet,
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Direct partijen kopen uit China

7
Hallo allemaal hier. Ik ben op zoek naar verschillende soorten kralen voor verkoop hier in Nl. Weet iemand een goede site waar ik met fabrikanten in contact kan komen? ow een site waar ik het goedkoop kan krijgen?