Re: Zomaar geweldig

3
Wel grappig:

Eigenlijk doen we allemaal hetzelfde werk, maar dan met andere producten. :D
Heel bijzonder vind ik ook dat er veel visies zijn over het runnen van een shop. Zo kan iedereen van elkaar leren.

Lang leve dit forum. :!:
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Zomaar geweldig

5
PeterPastoor schreef:Toch wat minder blij met dit forum dus :P

Trekt fraudeurs aan :P
Om maar te zwijgen van andere geregistreerde forumbezoekers die zich wel "collega" noemen maar nog te beroerd zijn om een rekening van 29 euro te betalen.
StoreCore.io

Re: Zomaar geweldig

6
Ward schreef:
PeterPastoor schreef:Toch wat minder blij met dit forum dus :P

Trekt fraudeurs aan :P
Om maar te zwijgen van andere geregistreerde forumbezoekers die zich wel "collega" noemen maar nog te beroerd zijn om een rekening van 29 euro te betalen.
Hadden iets bij je besteld maar niet betaald?
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!

Re: Zomaar geweldig

7
PeterPastoor schreef:Hadden iets bij je besteld maar niet betaald?
Ja, zoiets: eindeloos vragen stellen via verschillende e-mailadressen, maar dan lomp "je gebruikt het verkeerde e-mailadres" antwoorden als je daar een rekening naar stuurt.
StoreCore.io

Re: Zomaar geweldig

9
Een forum zoals dit trekt nu eenmaal ook opportunisten en andere eendagsvliegen aan. Dat is bijvangst en die gooien we overboord.

Met de echte collega-ondernemers op het forum, zowel klein als groot, heb ik een prima verstandhouding. En dat vaak ook persoonlijk. In dat opzicht draag ik het forum absoluut een warm hart toe. :!:
StoreCore.io

Re: Zomaar geweldig

11
Dat niet lezen, tja. Ik betrap me d'rop dat ik vaker denk, zoek het uit als je niet wil leren of denkt dat alles komt aanwaaien.

Deze week hadden wij een jaarvergadering van de ondernemers vereniging.
Aangezien ik in een klein traditioneel dorpje woon was het onderwerp SocialMedia wel heftig :)
Toch merk je ook dat je dan met gelijkgestemden zit, blijft leuk.
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren

Re: Zomaar geweldig

12
Jan Speelgoedboer schreef:Aangezien ik in een klein traditioneel dorpje woon was het onderwerp SocialMedia wel heftig :)
Ha dat ken ik! Kom ook uit een boerengat en snap echt niets van twitter en facebook. :roll:
Wellicht ook te maken met desinteresse.