Prestashop vraagje

1
Hallo Lezer,

Ik ben bezig met een installatie van een prestashop v1.5 winkel.
Als ik het default theme gebruik dan doen de afbeeldingen en het logo het wel, maar zodra ik de template inschakel waarmee ik verder wil doen veel thumbnails etc het wel maar de grote product fotos en het logo niet meer.

Iemand een idee? Ik dacht zelf iets met het .htaccess maar ik het lukt me niet om het aan te passen!?


Alvast bedankt!

Re: Prestashop vraagje

3
vampirelord schreef:Het kan zijn dat je een template gebruikt die gemaakt is voor 1.4
Dat klopt. Is er een manier om dit te verhelpen? Het ligt iig niet aan de .htaccess. Maar het heeft te maken met large_default. Wat in dit template large wordt genoemd. Alles handmatig aanpassen?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Prestashop vraagje

5
vampirelord schreef:Of alles handmatig aanpassen of wachten/vragen aan de template maker voor een update
Hartelijk dank! Ga eens beginnen aan het eerste. De makers website is offline dus die zal niet meer hiermee bezig zijn.