[www.incardesign.nl] Auto accessoires&Auto styling produkten

1
Beste webwinkeliers, en marketeers,

Ik ben eigenaar van bedrijfje InCar Design. We leveren innovatieve exclusieve tuning & styling auto onderdelen, en populaire auto accessoires. http://www.incardesign.nl

Ik probeer bijna nergens anders verkrijgbare import produkten te leveren aan mijn doelgroep. Daarnaast bied ik veel kennis van technische zaken, en veel autokennis, automodellenkennis. Ik wil niet hetzelfde weer leveren als al die andere tig auto accessoires/styling winkeltjes. Ik wil exclusieve produkten verkopen, die men echt tof vind, en men nergens anders vind. En daarnaast kan ik met mijn kennis mensen helpen aan de juiste produkten helpen met mijn specifieke auto- kennis.

De webshop loopt al aardig.
Marketing:
-backlinks zijn lastig veel te verkrijgen, ik moet maar teruglinken? ja dag.
-honderden gratis advertenties op marktplaats
-op enkele trefwoorden worden wij in de top 3 gevonden op Google
-klanten die besteld hebben krigen bij hun bestelling korting-voucher voor volgende keer
-verder doe ik niets aan seo of promotie

Betaalde marketing:
-nog niet, maar dacht aan dagtopper of admarkt advertenties op marktplaats
-nog lang geen google adwords moet eerst conversie hoger
-voucher/actiecode websites om te adverteren peperduur?
-wat voor betaalde marketingactie kan ik initiëren?

ik wil op dit moment groeien door:
-assortiment uit te breiden
-conversieverhoging door betere afbeeldingen
-homepage nog iets verbeteren

techniek:
-shopfactory websites dus beperkt, ja ik weet dat de rubriekstructuur nog gefixt moet worden

Mijn vraag wat kan ik verder doen aan free publicity, of aan andere marketing, foutjes of verbeteringen in website etc. ik hoor graag jullie tips, adviezen.? Is het gelijk duidelijk wat ons bedrijf te bieden heeft? en werkt alles logisch? Ik stel geen bedrijfsreclame op prijs

Re: [www.incardesign.nl] Auto accessoires&Auto styling produ

3
Ah, leuk! Iets met auto's en styling. 'K heb zelf een klassiekertje (denk ik ;) een Mk1 Golf Cabrio

Goed je site openen .. groen ..?
Ik rij geen duracel-mobiel als een Prius ..? Gewoon een geblazen blok die 1;10 doet ;)

Maar ok, m'n huidige drukmeter is niet betrouwbaar meer, die wil ik vervangen.
Waar kan ik dat onder vinden in het menu?
Bodystyling > Volkswagen ..leeg..?

Dan naar Interieur, daar staat een drukmeter, fijn.
Diameter ok, nu de inbouwdiepte nog. een golf heeft niet zoveel ruimte, vandaar.
je bestelknop is niet uitnodigend om op te klikken, valt qua kleurstelling weg.
Zoek maar eens op 'de gele banaan.'

Ook hier is de kleustelling ongelukkig naar mijn idee, totaal niet uitnodigend.

Afrondend denk ik dat als je gaat werken aan je kleurstelling dat je site veel frisser zal worden.

Ohja, je maakt totaal geen gebruik van 'Headings' en

Images

We found 14 images on this page.

13 ALT attributes are empty or missing.


Nog van alles te doen dus :)
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren

Re: [www.incardesign.nl] Auto accessoires&Auto styling produ

4
Hallo,

Gedateerd is denk nog zacht uitgedrukt. Waarom gaan mensen toch altijd zo snel naar kant en klare oplossing. Je had al je tijd die je hier heb in gestoken, had je ook kunnen verdiepen in een openscource oplossing zoals magneto of opencart. Maar goed ieder zijn ding, ik ben nu niet gebonden aan regels die een shopfactory mij oplegt.

Dus nog een hoop te doen.

PS de recensie van de distributeur mogen er denk ik wel af want daar koop ik toch niks.
Groet Rob,
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [www.incardesign.nl] Auto accessoires&Auto styling produ

6
Ik heb de lay-out op div. pc's bekeken, en breedbeeld etc.

Ik zal m'n schermresulutie naar hoger zetten
Inderdaad ik heb het nu waargenomen, de lay-out is niet mooi

In de toekomst over ca. 1.5 jaar zal ik overstappen op een profesioneler webshop systeem. het zij open-source. Shopfactory is beperkt.

dank zo ver.