Beste lezers,
Zoals ik op het forum heb gelezen laten de leveranciers vrij weinig los over hun producten en prijzen als je nog geen KVK en BTW nummer hebt. Ik wil zelf een webshop starten in telefoon accessoires en kwam dus bij Phone Partners terecht. Ik heb hun gemaild en verteld over mijn plannen die klaar lagen voor mijn webshop en dat ik me eerst wilde oriënteren op de prijzen .Ik kreeg snel antwoord waarin mij werd verteld dat ze mij niet verder kunnen helpen omdat de prijzen en producten uitsluitend zichtbaar zijn voor dealers. Ik ben hier dus niet veel verder mee gekomen.
Ik ben vooral geïnteresseerd in de dropshipping. Heeft er iemand ervaring met Phone Partners? En kan iemand mij hier misschien wat meer over vertellen?
Re: Vraag over leverancier Phone Partners
2Degene die er ervaring mee hebben, zijn meestal je concurrenten en die willen je niet graag wijzer maken.
Gewoon proberen zou ik zeggen. Ondernemen is durven risico's te nemen.
Gewoon proberen zou ik zeggen. Ondernemen is durven risico's te nemen.
3Wellicht kunnen wij iets voor je betekenen? Wij leveren een ruim 3.500 producten tellend assortiment gsm, tablet en laptop accessoires via dropshipping. Kijk voor meer info op onderstaande pagina en stuur ons een mail of een PB via het forum.
http://www.rrcommerce.com/dropshipping/
http://www.rrcommerce.com/dropshipping/
4Bedankt voor jullie reacties. Ik was eigenlijk meer opzoek naar telefoon accu's. Maar ja het is heel vervelend dat je niet in het assortiment kan kijken van zulke grote bedrijven om te zien of ze je product uberhaupt wel hebben
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5Je kan gewoon alvast KVK nummer en BTW nummer aanvragen als je zeker weet dat je gaat ondernemen. Waarom wachten?
6Ja ik weet het dus niet zeker. Ik was toevallig laatst op internet aan het kijken en kwam webwinkels tegen waar ze goedkoop telefoon accu's verkochten. Ik had er dus één besteld en het was duidelijk van iemand die thuis werkt. En toen dacht ik: "Hey dit kan ik ook". Alleen ben ik bang dat de inkoop prijzen misschien toch de hoog zullen zijn. Ik weet natuurlijk nooit waar die persoon zijn producten vandaan haalt.
7In dat geval zou ik eerst maar eens een onderzoek doen hoeveel van dit soort webwinkeltjes er al zijn. Ik vermoed dat er nog een paar duizend jongeren geweest zijn die ook dachten dat ze het konden. 

8Tja, kabels verkopen kan ook iedereen. Maar het feit dat je een leverancier hebt die tegen wellicht gunstige tarieven jou kabels verkoopt betekent nog niet dat je succesvol wordt.dvankeulen schreef:Ja ik weet het dus niet zeker. Ik was toevallig laatst op internet aan het kijken en kwam webwinkels tegen waar ze goedkoop telefoon accu's verkochten. Ik had er dus één besteld en het was duidelijk van iemand die thuis werkt. En toen dacht ik: "Hey dit kan ik ook". Alleen ben ik bang dat de inkoop prijzen misschien toch de hoog zullen zijn. Ik weet natuurlijk nooit waar die persoon zijn producten vandaan haalt.
Als ik jou was zou ik me eerst gaan verdiepen in alle andere bijkomstigheden zoals belastingaangifte, website, bankrekening etc.
9Dit wilde ik ook zeker gaan doen. een website is geen probleem hier heb ik wel ervaring mee, maar de rest zal ik me wel in moeten gaan verdiepen. qua kosten leek het me dan ook handig om te oriënteren op de inkoopprijzen maar ja dit gaat dus niet. Dus dit is dan maar een kwestie van hopen neem ik aan.RicardoV schreef:Als ik jou was zou ik me eerst gaan verdiepen in alle andere bijkomstigheden zoals belastingaangifte, website, bankrekening etc.
Maar ik ga me zeker nog even verdiepen in belasting etc