Vestigingsadres ?

1
Hallo,

Ik wil een webwinkel openen, maar ik zit met een probleem.
Ik woon namelijk nog bij mijn ouders.

Ik wil dus niet het adres van mijn ouders op de website of bij de KvK vermeleden.
Is dit mogelijk ?

Wie weet komt er ooit een boze klant langs om de boel te slopen. Dat kan mij weinig schelen, maar daar wil ik me ouders niet bij betrekken vandaar.

Mvg,
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Vestigingsadres ?

6
Als je bang bent voor "boze klanten" die de boel "komen slopen" vraag ik me af wat voor branche je in zit en hoe je je eigen ondernemers skills inschat...

(kijk als je een incasso bedrijf oid gaat starten, maar een startende webshop??)

Overigens heb je voor een paar tientjes via PostNL al een Postbus adres, als je dat zichtbaar communiceert op je website maar je kvk inschrijving cq vestigingsadres niet op je site vermeld (maar wel voor leveranciers, belasting, etc) dan kan er weinig gebeuren.

Re: Vestigingsadres ?

10
Er zijn genoeg bedrijven die een virtueel kantoor aanbieden.
Dan is je kvk inschrijving op dat adres, de kosten liggen tussen de € 60,-/€ 350,- per maand.
Een postadres is alleen voor post en daar mag je geen kvk inschrijving op zetten.
Suc6

Re: Vestigingsadres ?

11
Ol@v schreef:Er zijn genoeg bedrijven die een virtueel kantoor aanbieden.
Dan is je kvk inschrijving op dat adres, de kosten liggen tussen de € 60,-/€ 350,- per maand.
Een postadres is alleen voor post en daar mag je geen kvk inschrijving op zetten.
Suc6
Je zal eens moeten kijken op http://www.virtuelekantoren.nl