Geen bezoekeraantallen in Google Analytics

1
Op Google Analytics heb ik een profiel van mijn webwinkel aangemaakt.
Wat mij opvalt is dat hij negen van de tien dagen geen traffic registreerd.

Eerst was ik heel even bang dat er uberhaubt geen bezoekers op mijn site komen, maar omdat ik wist dat dat niet zo is ben ik gaan testen:

Ik weet bijvoorbeeld van een aantal bekenden van mij dat zij gister op mijn site zijn geweest. Echter, google geeft 0 bezoekers aan.

Daarnaast heb de afgelopen dagen meerder orders gehad. op die dagen: 0 bezoekers. Toch vreemd, geen bezoekers maar wel orders.

Behalve dat de conversie heerlijk hoog ligt, schiet ik hier niet veel mee op. Kan iemand mij helpen?
Merkkleding tot 70% goedkoper dan in de normale winkel --> www.kledingmerkenoutlet.nl

2
Ik heb je site even bekeken en zie dat er 2 analytics code's instaan, weet je daarvan? Misschien ligt het daaraan.
Zeke Internet Services - www.zeke.nl

Wij leveren [url=http://www.zeke.nl/webwinkels/index.html]professionele webwinkel software[/url] op maat en hosting. Kwaliteit, service en betrouwbaarheid staan bij ons voorop!

3
mmm, nee, dat weet ik niet.
Waar zie je die twee codes dan? Dan kan ik even checken hoe dat zit!
Merkkleding tot 70% goedkoper dan in de normale winkel --> www.kledingmerkenoutlet.nl

4
Kledingmerkenoutlet schreef:mmm, nee, dat weet ik niet.
Waar zie je die twee codes dan? Dan kan ik even checken hoe dat zit!

In broncode staan 2 analytics trackers inderdaad.

"UA-16430819-1" en "UA-3963595-5". Dat kan conflicteren. Kies je in analytics wel de goede campagne?
Als je wel gewoon orders registreert dan staat de e-commerce tracker waarschijnlijk wel goed, maar de normale tracker niet.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Ik begrijp het niet helemaal net die codes.
Ik heb in Analitics een account gemaakt. Het nummer dat hier aan kwam te hangen ("UA-16430819-1") heb ik ingevoerd in het beheergedeelte van mijn webwinkel.
Die ander code weet ik niet waar die vandaan komt. Is het de bedoeling dat ik deze ergens invul in Analitics?
Wat is het vershil tussen de e-commerce tracker en de gewone?
Merkkleding tot 70% goedkoper dan in de normale winkel --> www.kledingmerkenoutlet.nl

6
Kledingmerkenoutlet schreef:Ik begrijp het niet helemaal net die codes.
Ik heb in Analitics een account gemaakt. Het nummer dat hier aan kwam te hangen ("UA-16430819-1") heb ik ingevoerd in het beheergedeelte van mijn webwinkel.
Die ander code weet ik niet waar die vandaan komt. Is het de bedoeling dat ik deze ergens invul in Analitics?
Wat is het vershil tussen de e-commerce tracker en de gewone?
Hoi,

Heb je er op gelet dat er niet al een code in stond (in dat beheergedeelte) die er nu automatisch onder geplakt is? Als die code (UA-3963595-5) er niet staat dan zou ik even een belletje doen met mijnwebwinkel.nl..

De ecommerce tracker slaat veel meer info op die uit jouw database moet worden gegenereerd. Zoals ordernummer, orderwaarde, referrer, btw bedrag enz enz. Ook daarvoor moet je even met mijnwebwinkel bellen vermoed ik. Of je moet hier verder mee uit de voeten kunnen?

Succes!

Thomas