Van Cubecart V3 naar V5

1
Ik heb een webwinkel met Cubecart V3 maar zit er toch steeds weer opnieuw aan te denken om naar de nieuwe, betaalde versie V5 over te stappen. Maar omdat ik met V3 toch wel aardig wat kleine puntjes van kritiek heb (btw lastig, verzendkosten mogelijkheden niet echt geschikt voor mijn "waar", soms werkt het met vertalingen niet perfect etc), zou ik graag willen weten of hier mensen zijn die V5 gebruiken en wat ze daarvan vinden?

Re: Van Cubecart V3 naar V5

2
Wij maakten tot voor kort ook nog gebruikt van CubeCart versie 3, echter zijn we nu overgestapt op OpenCart in plaats van CubeCart versie 5.

Hierover zijn we erg tevreden, het bied toch wat meer opties en mogelijkheden in vergelijking met CubeCart
~ Yvo

Re: Van Cubecart V3 naar V5

4
Bedankt voor jullie reacties! Ik ben niet zo'n "wizzkid" en heb er erg lang over gedaan om mijn Cubecart winkel zo te krijgen zoals ik hem wilde hebben. Ik zou dus het liefste met Cubecart bezig willen blijven ipv weer een heel nieuw systeem te moeten leren kennen want ik ben bang dat dat te veel tijd gaat kosten :(
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Van Cubecart V3 naar V5

5
Volgens mij kun je het "oude" systeem niet overzetten en zul je sowieso helemaal opnieuw moeten beginnen. Dat was in ieder geval de rede dat wij zijn overgestapt. Ik kan me natuulijk vergissen.
~ Yvo