Re: [www.vikanconcepts.nl] Graag feedback

4
Daar heb je gelijk in.

Echter de meeste foto's zijn verkrijgbaar in de imagebank van de fabrikant.

Echter de overzichtsfoto's daar hebben we erg veel tijd in gestoken om die zelf te maken (en zijn ook uniek ten opzicht van de concurenten) dus wat dat betreft heb je gelijk.

Ga daar mee aan de slag



p.s. ik zou nu dat het sowieso niet fungeert als watermerk. Ook al zit het plaatje wel over het product heen dan kan je alsnog het plaatjes vrij kopieren zonder watermerk.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [www.vikanconcepts.nl] Graag feedback

7
Ah oke,

Ik zou de slider wat meer laten integreren in de rest van de website. Al je boxjes hebben ronde hoeken en je slider niet. Ook vind ik je slider aan de kleine kant.

Betalen op factuur zou ik veranderen in Bestellen op rekening oid. Iedereen krijgt namelijk een factuur hoop ik en betalen doe je niet echt op een factuur.

Als je een product aan klikt, mag er wat ruimte tussen de groene en blauw titel. Het raakt elkaar nu bijna

Voor de rest ziet het er goed uit