Nieuw!

1
Hallo mensen,

Wij zij hier nieuw en hebben jullie hulp nodig. Wij willlen beginnen met een webwinkel en zitten al een hele tijd te denken wat voor webwinkel het moet gaan worden.
Na heel lang denken en er nog niet uit zijn dachten wij we gaan jullie om hulp vragen.
Wij willen iets waar nog niet heel veel webshops van zijn maar waar wel vraag naar is.
Hebben jullie een idee wat voor spulletjes we moeten verkopen op onze webwinkel?
Wat zouden jullie willen kopen op internet?

Gr.

Re: Nieuw!

2
Als ik toch eens wist waar veel vraag naar is maar weinig aanbod dan had ik die winkel natuurlijk zelf al begonnen ;)

Je kan kijken naar electronica, games, verzorging, boeken, witgoed, sieraden etc.

Re: Nieuw!

4
We zaten zefl ook al te denken aan sieraden maar ook aan naamen huisnummer bordjes er is heel veel maar wat is het best :) ?
Het is echt moeilijk maar wij willen eigelijk binnen nu en 2 weken wel echt beginnen!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Nieuw!

5
Michel1 schreef:We zaten zefl ook al te denken aan sieraden maar ook aan naamen huisnummer bordjes er is heel veel maar wat is het best :) ?
Het is echt moeilijk maar wij willen eigenlijk binnen nu en 2 weken wel echt beginnen!
Wát je wil gaan verkopen is nou niet echt een klein detail wat je nog mist om een webwinkel te beginnen. Ik zou daar dus goed de tijd voor nemen om te zoeken naar iets wat je wil gaan verkopen. Tuurlijk kunnen wij met ideeën komen maar echte gouden tips zullen we je niet kunnen geven. Dus om nu te stellen dat je binnen twee weken een webwinkel wil beginnen zonder nu nog een idee te hebben wat je wil gaan verkopen lijkt mij niet handig.

Maar goed ideeën:

Usbsticks, nepplanten,deurknoppen,pantoffels, meet artikelen (rolmaten, linialen ect), broekriemen, sjaals, sleutelhangers.

Re: Nieuw!

6
Ehhh, binnen twee weken beginnen? Hebben jullie al een plan hoe dit aan te pakken? Welke software ga je gebruiken? Welke provider? Inschrijven Kvk? Wat is je doel? En natuurlijk welke producten te verkopen. Lijkt me dat je dit als eerste moet weten. Hoe verzenden, onder welke voorwaarden.

Er komt veel meer bij kijken dan het verzinnen van producten.
Misschien eerst eens kijken op de website van de kamer van koophandel!
Webwinkels dienen zich bijvoorbeeld aan een aantal regels te houden.
Handgemaakte sieraden, kralen en benodigdheden http://www.peopledecorations.nl