Rembours naar Belgie

1
Ik heb een klant die zijn pakket graag onder rembours verzonden wil hebben naar Belgie. Voor Nederlandse klanten doe ik dit wel vaker met tnt. Echter TNT verzendt niet onder rembours naar het buitenland.
Iemand een idee wie dit wel doet (zonder zakelijk contract af te hoeven sluiten)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Rembours naar Belgie

5
Kajole schreef:Ik heb een klant die zijn pakket graag onder rembours verzonden wil hebben naar Belgie. Voor Nederlandse klanten doe ik dit wel vaker met tnt. Echter TNT verzendt niet onder rembours naar het buitenland.
Iemand een idee wie dit wel doet (zonder zakelijk contract af te hoeven sluiten)
Bij Directpakket doen ze dit ook, Nederland , België en Duitsland
kijk op www.directpakket.nl/dev :D

7
Bel een koeriersdienst op misschien?
[url=http://bit.ly/webwinkelstarten]Webwinkels tegen de allerscherpste tarieven[/url] NB: Ik ben zelf niet werkzaam bij ShopTrader of in welk verband dan ook betrokken bij deze onderneming. Dit betreft enkel een doorverwijzing naar ShopTrader's website.

8
abcmail.nl. Ervaring met Rembours in het algemeen: ongekende hoeveelheid gezeur. Doe ik neit meer aan. Maar deze partij is verder prima.

9
@Nootje

Hoe voldoe jij dan aan de wettelijke verplichting om ook te verkopen zonder 100% vooruitbetaling? (wet kopen op afstand)
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

10
Ik stel mijn klanten in staat om 'achteraf te betalen' via acceptgiro of incasso. Kost een hoop duiten en je moet behoorlijk volume draaien voor je geaccepteerd wordt, maar adminstratief veel praktischer.

11
En dat geeft geen "ongekende hoeveelheid gezeur"?

Bij rembours is het simpel; de klant betaald of je krijgt het pakket terug. Bij incasso kun je, zeker als je het in eigen beheer doet, zomaar beide kwijt zijn.

Als je het uitbesteed is het misschien wel interessant om te vertellen waar je het uitbesteed hebt en wat het ongeveer kost per bestelling.
Zeke Internet Services - www.zeke.nl

Wij leveren [url=http://www.zeke.nl/webwinkels/index.html]professionele webwinkel software[/url] op maat en hosting. Kwaliteit, service en betrouwbaarheid staan bij ons voorop!

12
En dat geeft geen "ongekende hoeveelheid gezeur"?
Als jij enige ervaring met Rembours zou hebben dan weet je dat de bedragen niet kloppen en dat de ukkels van TNT de verkeerde ordernummers terugkoppelen. Ik begin er niet meer aan.

Achteraf betalen oa via afterpay werkt zo simpel als ideal. Je betaalt wel een behoorlijke fee voor het frauderisico .
Bij rembours is het simpel; de klant betaald of je krijgt het pakket terug. Bij incasso kun je, zeker als je het in eigen beheer doet, zomaar beide kwijt zijn.
Je hebt bij Rembours het risico dat het wordt teruggestuurd. Je moet dan de hogere verzendkosten zelf betalen.