Hallo,
Ik ben een tijd geleden met een vriend een webshop gestart. Wij waren toen onervaren en hebben geen goede webshop opgezet. We zijn toen overgegaan op het verkopen van telefoonhoesjes via marktplaats.nl (ja, wij weten dat er nogal veel kritiek op deze markt is. Wij zijn echter twee jonge ondernemers van 15 en 16 dus wij wilden niet al te moeilijk beginnen. Verder vinden wij dat er nog niet 1 specifieke website is die garant staat voor de verkoop van alleen telefoonhoesjes.)
Toen wij via marktplaats op een redelijk aantal verkopen zaten dachten wij dat er meer uit te halen was. Wij hebben toen besloten toch maar weer een webshop te maken. Alleen we wilden het anders aanpakken. Dit keer geen simpele goedkope websitemaker, ook moest het niet té duur worden want gezien onze leeftijd hebben wij nog geen supergroot vermogen. Wij hebben voor de middenweg gekozen en een webshoppakket aangeschaft bij shoppagina.nl. Dit is qua ontwerp en onderhoud tot nu toe goed bevallen. Vandaag hebben wij de webshop zo goed als afgerond en nou zouden wij graag willen dat jullie de site willen beoordelen. Nogmaals, de site staat pas sinds vandaag online dus er kan nog een hoop veranderen. Ook hoeven wij liever geen kritiek over de niche waar wij ons op richten.
Ik hoop een hoop op te steken van jullie kritiek.
Bij deze de website:
http://www.phonebags.nl
Alvast bedankt,
Groeten van Bas en Max
Re: feedback www.phonebags.nl
2Allereerst, leuk dat twee jonge 'ondernemers' zo'n initiatief tonen! 
Verder is er nog een hoop aan te passen, zo is je FAQ totaal leeg.
Dat je mij als 'potentiele koper' het volgende verteld:
Veel succes.
Edit: Zie net de pagina van shopppagina. Heb je het basis pakket? 99 cent per iDeal transactie. DAMN, dat is een hoop.

Als je hier zeker van bent heb je duidelijk géén marktonderzoek gedaan. Als je o.a. onze webshop hebt gezien ( en ik geloof dat je dat hebt, aangezien ik dagelijks een bezoeker over de vloer krijg vanuit Castricum ) dan weet je dat er toch wel meer dan 100 in Nederland van zijn die voornamelijk, dan wel alléén hoesjes verkopen.Verder vinden wij dat er nog niet 1 specifieke website is die garant staat voor de verkoop van alleen telefoonhoesjes.
Verder is er nog een hoop aan te passen, zo is je FAQ totaal leeg.
Namaak verkopen is verboden in de wet. Ik geloof niet dat dat hoesje van echt leder is. Dat kan niet, een Paul Frank hoesje van leder voor slechts 13 euro. Dat moet PU materiaal zijn. Aan de afbeelding kan ik al concluderen dat het geen leder is.Dit Paul Frank hoesje, gemaakt van leer, pa............s maakt dit telefoonhoesje zeer luxe.
Dat je mij als 'potentiele koper' het volgende verteld:
Vind ik niet zo netjes. Als je zo al begint..Ja, wij kunnen u vertellen dat de buitenkant van 100% leer is. Hetgeen waar uw telefoon in wordt bevestigd is van plastic.
Veel succes.
Edit: Zie net de pagina van shopppagina. Heb je het basis pakket? 99 cent per iDeal transactie. DAMN, dat is een hoop.
3Hallo,
Met hetgeen dat wij vinden dat er geen specifieke website garant staat voor de verkoop van telefoonhoesjes bedoelen wij dat mensen (zoals dit vroeger het geval was met bol.com voor boeken) geen webshop hebben waar iedereen zijn telefoonhoesje koopt.
Verder verschijnen de antwoorden in de FAQ wanneer je op de vraag klikt. (misschien is dit onduidelijk?).
Wij hebben op shoppagina het extra pakket. Dit wil zeggen 45 cent per transactie via ideal.
In ieder geval bedankt voor je kritiek,
Bas en Max
Met hetgeen dat wij vinden dat er geen specifieke website garant staat voor de verkoop van telefoonhoesjes bedoelen wij dat mensen (zoals dit vroeger het geval was met bol.com voor boeken) geen webshop hebben waar iedereen zijn telefoonhoesje koopt.
Verder verschijnen de antwoorden in de FAQ wanneer je op de vraag klikt. (misschien is dit onduidelijk?).
Wij hebben op shoppagina het extra pakket. Dit wil zeggen 45 cent per transactie via ideal.
In ieder geval bedankt voor je kritiek,
Bas en Max
more protection, less money
4Op die fiets. Dat klopt, er is geen webshop die overal bovenuit sprint wat betreft mobiele hoesjes.
Ik heb nog even gekeken, ze verschijnen inderdaad als ik op de FAQ klik.
Ik heb nog even gekeken, ze verschijnen inderdaad als ik op de FAQ klik.
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
5Geen kritiek maar een niche is het zeker nietmvanalphen schreef:Ook hoeven wij liever geen kritiek over de niche waar wij ons op richten.

Dit is zeker onduidelijk. In Chrome verschijnt er geen pijltje o.i.d. als ik erover heen ga.mvanalphen schreef:Verder verschijnen de antwoorden in de FAQ wanneer je op de vraag klikt. (misschien is dit onduidelijk?).
Bij "contact" is het bij mij niet uitgelijnd maar dat kan ook aan mijn eigen pc liggen.
Verder word ik een beetje depressief van al dat zwart

6Wij zullen de FAQ zo snel mogelijk aanpassen.
Ik denk dat de meningen over de kleuren op de website van de persoon af zal hangen. De een zal het eentonig en saai vinden, terwijl een ander het juist zakelijk over vindt komen.
Iemand nog andere tips waaraan wij iets kunnen hebben?
In ieder geval ontzettend bedankt!
Ik denk dat de meningen over de kleuren op de website van de persoon af zal hangen. De een zal het eentonig en saai vinden, terwijl een ander het juist zakelijk over vindt komen.
Iemand nog andere tips waaraan wij iets kunnen hebben?
In ieder geval ontzettend bedankt!
7Ik vind het zwart allerminst deprimirend, het doet juist chique en strak aan.
Wat ik wel mis zijn de adresgegeven e.d. van jullie.
Verder ziet het er zo op het oog netjes uit.
Wat ik wel mis zijn de adresgegeven e.d. van jullie.
Verder ziet het er zo op het oog netjes uit.
8De adresgegevens staan als het goed is onder het kopje 'contact'.
Bedankt voor je compliment!
Bedankt voor je compliment!
9Toch zou ik geen zwart nemen, maar het is maar een suggestie uiteraard:
Linkje van een topic op ditzelfde forum:
http://www.webwinkelforum.nl/viewtopic.php?t=917
Linkje van een topic op ditzelfde forum:
http://www.webwinkelforum.nl/viewtopic.php?t=917
10Eerste wat mij opvalt zijn de "merk" hoesjes die je te koop aanbied..
Alleen bij de iphone 4s zie ik zo al 3 verschillende die gewoonweg niet mogen.
Het gaat om de Paul Frank, CocaCola en Hello Kitty hoesjes, ik kan zo wel raden waar je ze heb ingekocht, maar namaak mag nog altijd niet in nederland..
Wat denk je hier aan te gaan doen?
Alleen bij de iphone 4s zie ik zo al 3 verschillende die gewoonweg niet mogen.
Het gaat om de Paul Frank, CocaCola en Hello Kitty hoesjes, ik kan zo wel raden waar je ze heb ingekocht, maar namaak mag nog altijd niet in nederland..
Wat denk je hier aan te gaan doen?
11haha niks volgens mij, ach der zijn zoveel sites die dat aanbieden.
Zo gaan die dingen.
Zo gaan die dingen.
12Cool. Waar je je wellicht in kunt onderscheiden is hoesjes van de minder bekende toestellen, bijvoorbeeld ace/advance/one v etc
Iphone en s2/s3 heb je echt overal, lastig tussenkomen denk ik zelf of je moet in prijs wel heel laag zitten
Succes jonge gents!
Iphone en s2/s3 heb je echt overal, lastig tussenkomen denk ik zelf of je moet in prijs wel heel laag zitten
Succes jonge gents!