Kortingscode-Shop.nl

1
Kortingscode-Shop.nl is een nieuwe online kortingscode, actiecode een aanbiedingen website die ervoor zorgt dat de online shopper geen korting meer mist.
Guapa Media is een jonge onderneming die is gevestigd in Groningen stad. Guapa Media is een bedrijfje die zich bezighoud met online concepten en website hosting en design. Een van hun nieuwste projecten is dus Kortingscode-Shop.nl
Wat maakt Kortingscode-Shop.nl nu een vernieuwende website ten opzichte van de bestaande orde?
Er zijn duidelijk 2 belangrijke verschillen, de eerste is de online community. De mogelijkheid om je eigen profiel aan te maken en vervolgens je vrienden en kennissen of familie uit te nodigen en samen op de website te jagen naar koopjes.
Het 2de grote verschil is de introductie van Thema shoppen. Bepaal voor welk thema jij een product zoekt met korting en je kunt uit een hele lijst aanbieders kiezen.

Je kunt duidelijk zien dat het een jonge website is die nog aan ontwikkeling onderhevig is, toch is het een concept met potentie!

Kortingscode-Shop.nl

4
vince75 schreef:volgens mij zijn de kortingcodes weer een beetje voorbij.

http://www.emerce.nl/nieuws.jsp?id=3017253
Volgens mij beginnen de kortingcodes nu pas door te dringen bij de consument. De vraag is vooral gepusht door de kortingcodes websites zelf. Tegenwoordig merk ik dat de consument ook steeds meer gaat vragen.

De wirwar aan kortingsites zijn wel steeds lastiger goed te monitoren. Ik maak regelmatig mee dat de door mij verstrekte kortingcodes ook op andere websites te vinden zijn. Is een actie afgelopen of moet er iets gewijzigd worden dan is dit steeds lastiger te communiceren.
Download het rapport "Webwinkel Tactieken Onthult" en ontvang gratis tips en geheimen:
http://www.webwinkelsucces.nl/gratis-rapport.html
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
In een topic die ik zelf opende had ik het over cashback. Eigenlijk ging het om een website die cashback en kortingscodes aanbiedt.

Ik heb het concept van kortingscodes altijd een beetje "druppel op een hete plaat"-achtig gevonden: Vandaar dat zo een cashback-site wel interessant is omdat je op termijn geld kan besparen op je aankopen. Zeker als je iemand bent die regelmatig online koopt.

Hoe dan ook is het wel leuk om kortingscodes te gebruiken. Wat ik me afvroeg is of jullie nog forums kennen waarin je met andere gebruikers codes en acties kan doorgeven bespreken...?

Cashback versus Kortingscodes

6
Hallo allemaal,

Ik denk dat cashback sites zoals http://Cashbackdeals.nl in de toekomst meer aandacht gaan krijgen van actieve webshoppers dan traditionele kortingscode sites.

Waarom ?

De dubbele korting zal ze uiteindelijk over de streep trekken. En het aanbod is doorgaans groter dan de gemiddelde kortingscode site heeft...
Cashbackdeals is al hard op weg naar 2000 webshops waarbij je korting kunt krijgen.
Op iedere aankoop bij de aangesloten winkeliers, dus de webshopper hoeft niet te wachten op een kortingscode of aanbieding van een bepaalde webwinkel.

Het zoeken naar een kortingscode op het internet is niet meer nodig omdat deze site ook alle actuele kortingscodes heeft.

Ook van de mogelijkheid tot het meedoen aan enquetes en prijsvragen wordt gretig gebruik gemaakt.

But Time will Tell....