welke software voor schermafbeelding maken?

1
Hallo mensen,

Welke software moet je gebruiken om een andere software als voorbeeld te gebruiken?
Ik bedoel op je site of in een boek als een foto.
Of bestaat zoiets niet.

Alvast bedankt!
Laatst gewijzigd door Wouter Hol op 28 november 2012, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel iets verduidelijkt (hoop ik?)

Re: welke software

3
Beste,

Ik bedoel welke software je moet gebruiken om een andere software als plaatje/foto op je site in je boek als voorbeeld te gebruiken.
Gewoon een uitleg van een software met foto erbij.
Want ik wil bijvoorbeeld magento als voorbeeld gebruiken daarvoor heb ik een voobeeld foto nodig.Hoe te installeren en andere onderdelen leren gebruiken

groet!

Re: welke software

4
Op het "print screen" knopje van je toetsenbord drukken terwijl op je scherm de software staat waar je een afbeelding van wilt hebben. Dan paint openen en daar de plakken (CTRL+V) functie zorgt er voor dat je een schermafbeelding van de software hebt gemaakt. Is dat wat je bedoelt?

Is dit niet wat je bedoelt, probeer dan in je vraag de term "software" te vervangen door iets anders, zodat er niet twee dezelfde termen staan. Dat maakt je vraag namelijk erg verwarrend.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: welke software voor schermafbeelding maken?

5
Beste,

Ik wil op een site of in een boek uitleggen hoe backend frontend van bijvoorbeeld magento werkt en daavoor heb ik foto/plaatje als voorbeeld nodig.
Hoe kom ik aan die foto's/plaatjes om stap voor stap alles uit te leggen.Op het internet zie je dat stap voor stap voorbeelden getoond worden bij het installeren van joomla ,opencart enz.


Wat je schreef begrijp ik niet/lukt niet.

groet

Re: welke software voor schermafbeelding maken?

11
Nee, inderdaad gewoon PrintScreen voor het gehele scherm of Alt+PrintScreen voor het actieve venster. Ik gebruik dat al jaren voor mijn computerboeken.

Met een blanco bureaublad (of een leeg Kladblok-venster op de achtergrond) kun je ook de slagschaduw van vensters meenemen.

Afbeelding
StoreCore.io