Re: iDEAL storingen

32
HorseTopShop schreef:Nog even en ik kap met heel die ING. Stelletje prutsers.
Je kunt sinds kort iDEAL-schade claimen bij ING.

Smaakt wel naar een zoethoudertje. ING heeft kennelijk na lang intern vergaderen geconcludeerd dat het voorlopig niet goed komt. Over dan op plan B: we kopen het probleem af. Zoiets.
StoreCore.io
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: iDEAL storingen

37
ING wil alleen in gesprek met je over schadevergoedingen als je de iDeal aansluiting direct bij hen hebt.

Op zich kan je wel via een rechter proberen om een schadevergoeding te krijgen, maar dat is lastig als kleine webwinkelier zijnde. Ook als grote, denk ik trouwens.

Re: iDEAL storingen

39
@abnamro ABN AMRO Bank N.V. schreef:Ook #InternetBankieren, #mobielbankieren en #iDEAL zijn tijdelijk niet beschikbaar tgv storing; zodra de storing is verholpen, melden we dat
StoreCore.io

Re: iDEAL storingen

42
Wat kan een reden zijn van een Failure iDeal transactie?

Ik begrijp er namelijk geen barst van. Iedereen kan een iDeal transactie plaatsen maar één klant die blijft maar problemen ondervinden en iedere keer komt er de status '' Failure - in betalingsverzoek '' bij iDeal.

Technische redenen geeft de handleiding aan. Maar waarom bij één persoon en niet bij de rest?

Re: iDEAL storingen

43
RicardoV schreef:Wat kan een reden zijn van een Failure iDeal transactie?

Ik begrijp er namelijk geen barst van. Iedereen kan een iDeal transactie plaatsen maar één klant die blijft maar problemen ondervinden en iedere keer komt er de status '' Failure - in betalingsverzoek '' bij iDeal.

Technische redenen geeft de handleiding aan. Maar waarom bij één persoon en niet bij de rest?
Dat kan bijvoorbeeld "ontoereikend saldo" zijn. Dat verklaart waarom de betaling mislukt bij één klant die rood staat, niet bij andere klanten.

Re: iDEAL storingen

46
vampirelord schreef:ligt het aan mij of is ING storings koning?

Misschien kunnen wij dit op 1 of andere manier bijhouden ?
Via Twitter kun je redelijk goed volgen wat er offline gaat en later weer online komt.

Re: iDEAL storingen

47
Bij Ideal van de Rabobank kun je instellen dat je een email krijgt als één van de banken weer een probleem heeft. Er staat ook een verwachte tijdsduur in.

Re: iDEAL storingen

49
Dat iDeal niet werkt verbaast me amper meer, was te verwachten. Vooral het uitblijven van informatie of de arrogantie die uit informatie blijkt, maakt mij persoonlijk nogal boos.

Een week storingen bij de Rabobank en wat krijgen we? Via de site ergens ver achteraf, dat er een server overbelast zou zijn. Als ik doorvraag, is na een paar uur die pagina opeens kwijt. Als ik langer doorvraag krijg ik het antwoord dat het inderdaad is weggehaald omdat het probleem is verholpen en het nieuws oud was, dus niet meer ter zake doet.

Die toon, in combinatie met het uitblijven van informatie, excuses, uitleg, toelichting... geef het een naam.. Maakt me woedend.
Nu op mijn weblogs:

Re: iDEAL storingen

50
Zeker irritant die storingen.

Paar dingen die ik zelf bij storingen doe:
- op website kenbaar maken dat er een storing is bij een betreffende bank. De mogelijkheid bieden om achteraf te betalen
- de dag erna de klanten die nog niet betaald hebben maar de rest van het bestel proces wel hebben afgrond een mail sturen. En vragen of ze als nog willen overgaan tot het aankopen van hun product.

Gelukkig heeft elke webshop er tegelijk last van... Maar klanten kost het zeker.
Just Carpets: De webwinkel voor o.a. Automatten, Karpetten.

Re: iDEAL storingen

52
Jan Speelgoedboer schreef:Nog ff en je zult meemaken dat één of andere pipo een Widget gaat maken om Ideal storings-gegevens live te presenteren .. hoe kansloos is dat ! :|
Dat is er toch allang? :P