Goedendag,
Sinds een maand of 3 hebben wij http://www.Lyngen-designmeubels.nl in de lucht. Nog niet het gehele assortiment is al ingevoerd maar we zijn aardig op weg.
Concrete vraag: zien jullie nu al algemene zaken voor verbetering van het 1 of ander? We hebben eens te horen gekregen dat het nogal wit is (?).
hoor graag jullie suggesties!
gr. Tim
Re: [Lyngen-designmeubels.nl] Lyngen design meubels
2welkom,
ik zie dat jullie aardig met seo bezig zijn, jammer dat jullie paar dingetjes over hoofd zien.
ik zie dat jullie aardig met seo bezig zijn, jammer dat jullie paar dingetjes over hoofd zien.
Ik verzorg van A tot Z uw SEO campagnehttp://www.kalyan.nl/]zoekmachine optimalisatie
Re: [Lyngen-designmeubels.nl] Lyngen design meubels
3@ kaylan, dit forum dient om de mensen te helpen.
Niet om 1 vage zin neer te poten om je bedrijf te promoten.
Zeg dan gewoon dat de seo redelijk is, maar de keywoord % mag iets meer zijn en er is geen robots.txt of XML Sitemaps te vinden en een favicon van magento ipv. eigen favicon. Afbeeldingen hebben geen specifieke ALT tekst.
...
Niet om 1 vage zin neer te poten om je bedrijf te promoten.
Zeg dan gewoon dat de seo redelijk is, maar de keywoord % mag iets meer zijn en er is geen robots.txt of XML Sitemaps te vinden en een favicon van magento ipv. eigen favicon. Afbeeldingen hebben geen specifieke ALT tekst.
...
Re: [Lyngen-designmeubels.nl] Lyngen design meubels
4Hallo Veke,
tuurlijk wil ik ze helpen, maar dan moeten ze wel een reactie terug plaatsen. vind je niet?
naar TS en Veke:
example:
bedankt voor je bericht, mag ik vragen wat ik over hoofd zie?
Veke even goed bedankt voor je bericht.
tuurlijk wil ik ze helpen, maar dan moeten ze wel een reactie terug plaatsen. vind je niet?
naar TS en Veke:
example:
bedankt voor je bericht, mag ik vragen wat ik over hoofd zie?
Veke even goed bedankt voor je bericht.
Ik verzorg van A tot Z uw SEO campagnehttp://www.kalyan.nl/]zoekmachine optimalisatie
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
Re: [Lyngen-designmeubels.nl] Lyngen design meubels
5Euh hoezo naast de schoenen lopen?kalyan schreef:Hallo Veke,
tuurlijk wil ik ze helpen, maar dan moeten ze wel een reactie terug plaatsen. vind je niet?
naar TS en Veke:
example:
bedankt voor je bericht, mag ik vragen wat ik over hoofd zie?
Veke even goed bedankt voor je bericht.
Lees je eens in in het forum! Die opmerking in jouw eerste post heeft niemand wat aan natuurlijk.
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
Re: [Lyngen-designmeubels.nl] Lyngen design meubels
6- 5 dagen levertijd; da's best lang. Heb je daar een bepaalde reden voor? Klanten willen alles snel hebben, het liefste nog vandaag.
- Je hebt geen achteraf betaalmethode, dit is verplicht'. Gek ; want er staat wel in je voorwaarde dat je niet meer dan 50% vooraf vraagt?
- ik zie geen melding over het gebruik cookies?
- Op het retourformulier vraag je om een reden van een retour, dit mag niet. De klant mag zonder opgaaf van reden een product retour zenden.
- Daarnaast geef je aan de originele verzendkosten van de bestelling niet te vergoeden. Wanneer een zending in zijn geheel retour komt, ben je verplicht deze ook te vergoeden.
- Persoonlijk vind ik de foto's van de producten erg klein. Om een goed beeld te krijgen van een product zou ik de foto's groter maken. Of de pagina indeling veranderen. Je hebt een speciaal en apart product, speel daar op in. De vergroting op de productpagina vind ik erg lastig, ik kreeg deze namelijk niet meer weggeklikt. Kan deze vergroting niet in een keer in beeld? Zonder dat deze verschoven hoeft te worden.
- Je geeft zelf aan dat de site vrij wit is, normaal vind ik dat erg storend en steriel, maar niet in dit geval. ( Ok, er mag iets meer kleur. ) Door te kiezen voor een neutrale kleur wordt de nadruk gelegd op de producten.
Hopelijk kun je er wat mee.
Succes.
- Je hebt geen achteraf betaalmethode, dit is verplicht'. Gek ; want er staat wel in je voorwaarde dat je niet meer dan 50% vooraf vraagt?
- ik zie geen melding over het gebruik cookies?
- Op het retourformulier vraag je om een reden van een retour, dit mag niet. De klant mag zonder opgaaf van reden een product retour zenden.
- Daarnaast geef je aan de originele verzendkosten van de bestelling niet te vergoeden. Wanneer een zending in zijn geheel retour komt, ben je verplicht deze ook te vergoeden.
- Persoonlijk vind ik de foto's van de producten erg klein. Om een goed beeld te krijgen van een product zou ik de foto's groter maken. Of de pagina indeling veranderen. Je hebt een speciaal en apart product, speel daar op in. De vergroting op de productpagina vind ik erg lastig, ik kreeg deze namelijk niet meer weggeklikt. Kan deze vergroting niet in een keer in beeld? Zonder dat deze verschoven hoeft te worden.
- Je geeft zelf aan dat de site vrij wit is, normaal vind ik dat erg storend en steriel, maar niet in dit geval. ( Ok, er mag iets meer kleur. ) Door te kiezen voor een neutrale kleur wordt de nadruk gelegd op de producten.
Hopelijk kun je er wat mee.
Succes.
Re: [Lyngen-designmeubels.nl] Lyngen design meubels
7In Google Chrome valt het onderste gedeelte van de tekst onder producten weg. Vaak is dat je "Speciale prijs" bij een van/voor-prijs.
Re: [Lyngen-designmeubels.nl] Lyngen design meubels
8Timmie,
laat ik proberen wat waardevols toe te voegen
In ieder geval is het wel snel duidelijk waar je site over gaat, prima!
Adresgegeven in beeld, misschien ook je telnr als ik vragen heb?
Eens bij banken kijken. Wat ik me zo bedenk, ik ben zelf vrij lang. Heb je ook een goed advies in dat soort gevallen?
Fijn verwante produkten in beeld, goed werk.
Ik zie geen zaken die niet kunnen, over het algemeen een verzorgde indruk.
Wel vraag ik me af; waarom zou ik bij jou moeten kopen en niet in een winkel waar ik eerst het gevoel kan ervaren?
laat ik proberen wat waardevols toe te voegen

In ieder geval is het wel snel duidelijk waar je site over gaat, prima!
Adresgegeven in beeld, misschien ook je telnr als ik vragen heb?
Eens bij banken kijken. Wat ik me zo bedenk, ik ben zelf vrij lang. Heb je ook een goed advies in dat soort gevallen?
Fijn verwante produkten in beeld, goed werk.
Ik zie geen zaken die niet kunnen, over het algemeen een verzorgde indruk.
Wel vraag ik me af; waarom zou ik bij jou moeten kopen en niet in een winkel waar ik eerst het gevoel kan ervaren?
Re: [Lyngen-designmeubels.nl] Lyngen design meubels
9leuke website. Ik zag meteen ''slechts 6,75 bezorgkosten'', dat stoorde eigenlijk direct omdat ik bij grote aankopen gratis bezorging wens. Heb ik ff getest door iets te bestellen, zag ik geen bezorgkosten?