Mezelf even voorstellen

1
Hallo,
Ik ben Peggy, en lees hier al een tijdje mee, maar heb me nu geregistreerd. Ik moet zeggen dat ik hier al veel interessante info heb gevonden en gelezen over webshops.
Ik ben sind 2004 bezig met sieraden maken. Ik geef ook workshops en kinderfeestjes. Ik heb enkele maanden geleden toevallig iets nieuws ontdekt in de kralenwereld, wat hier nog niet te verkrijgen is.

Ik wou dit absoluut hebben en heb dan een bestelling gedaan in USA. Daarna toch wel geschrokken van de douanekosten (25€) en btw voor een bestelling van amper 45€ waarvoor ik ook nog eens 15 dollar verzendingskosten had betaald.
Ik heb dan mijn stoute schoenen aangetrokken en heb het bedrijf zelf gemaild met het verhaal van mijn bestelling, en dat ik het spijtig vind dat het hier nergens in België en Nederland te verkrijgen is, en of het misschien mogelijk was om het product naar hier te krijgen.
Via mail groeide toen het idee, dat ik dat eventueel zelf kon doen, en ben ik beginnen onderhandelen met dit bedrijf.
Nu is alles naar hun advocaat om een exclusiviteitscontract op te stellen, en word ik exclusieve distributeur voor de Benelux. Ik zwijg dus nog heel even over de details, wat ik wel moeilijk vind, omdat ik echt geloof in het product. Ik besef dat het een beperkte markt is, enkel de "hobbyisten" namelijk. Maar dat vind ik geen probleem. Ik ken de markt, werk ook op hobbybeurzen waar ik workshops en demonstraties geef voor een kralenshop. Dus ik heb wel veel contacten in dit wereldje. Maar ook daar heb ik nog geen woord gezegd over mijn idee. Ik wacht tot ik het contract in mijn handen heb.
Ik ben ook van plan om er een eigen collectie mee te maken en die te verkopen via een webshop, maar ook via kledingwinkels en schoonheidssalons. Ik verkoop nu ook al juwelen op die manier.

Ik plan om te starten met een webshop waar iedereen kan bestellen, maar wel met de bedoeling om hierin te groeien en als exclusieve distributeur dan op termijn enkel voor groothandels en winkels te leveren. Voor mij is dit ook een totaal nieuwe situatie, het is me eigenlijk overkomen, maar deze kans mag ik zeker niet laten liggen!!
Maar natuurlijk moet ik eerst zorgen dat de mensen het product leren kennen.
Ik heb al wel een website gewoon met info over alle juwelen die ik maak, de verschillende technieken en info over de workshops. Maar die staat los van wat ik er nu nog ga bij doen:
http://www.creatiefmetkralen.be

Ik hou jullie op de hoogte, en ik zal de komende periode nog wel vragen hebben waarmee ik hier waarschijnlijk wel terecht zal komen.
Groetjes
Peggy