Re: hoe achterhaal je de backlinks

4
Je weet toch wel wat voor backlinks je naar je eigen site heb gemaakt?
De mooiste backlinks worden door anderen gemaakt zonder dat je het weet. En aan deze heb je ook het meeste.

In je statistieken kun je in ieder geval de links terugvinden waar een keer op geklikt is.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: hoe achterhaal je de backlinks

7
Davey schreef:Via Twinkle kwam ik op de link: http://www.linkdiagnosis.com/ (let op deze moet wel dmv firefox worden geopend)

Heb bij een aantal sites bekeken welke backlinks eraan gekoppeld zitten. Interessant om te zien hoeveel websites het zijn en soms ook de meest vage websites.
ik heb deze website bekeken. er komen inderdaad links naar boven.ik heb het idee dat deze niet alle links laat zien van een website. van een aantal websites (waaronder die van mijzelf) haalt die geen data naar boven. maar van high rank websites wel, waar ik iig wat aan heb. thanks.
http://www.koop-een-partytent.nl/

Re: hoe achterhaal je de backlinks

11
wat ik vreemd vind is deze uitslag:

Total Internal Links: 0 0

Wat bedoelen ze daar precies mee? Ik heb namelijk wel interne linken zoals: zie ons blog. En dan linkt hij naar ons blog. En zo heb ik er meer. Of bedoelen ze dit niet met interne linken? Ben wel benieuwd!

Re: hoe achterhaal je de backlinks

12
Voor interne links kun je de Link Checker van het W3C gebruiken.
lipgloss schreef:Ik heb namelijk wel interne linken zoals: zie ons blog. En dan linkt hij naar ons blog. En zo heb ik er meer. Of bedoelen ze dit niet met interne linken? Ben wel benieuwd!
Omdat je dezelfde hostnaam gebruikt voor je blog, zou die inderdaad moeten meetellen als interne link.
StoreCore.io

Re: hoe achterhaal je de backlinks

13
Zou het niet beter zijn om er een wordpressblog aan te koppelen?
lipglosscity.nl/blog/
Het is wel creatief gevonden om een blog te maken met de artikelblokken, maar weet niet of het wel goed is voor de SEO.

Re: hoe achterhaal je de backlinks

14
veke schreef:Zou het niet beter zijn om er een wordpressblog aan te koppelen?
lipglosscity.nl/blog/
Het is wel creatief gevonden om een blog te maken met de artikelblokken, maar weet niet of het wel goed is voor de SEO.
o echt waar? ik heb het juist expres gedaan in mijn webwinkel, omdat ik dacht dat dit goed zou zijn voor de SEO. Hoezo zou dit niet goed zijn dan?

Re: hoe achterhaal je de backlinks

15
Heb even gekeken hoe je het gedaan hebt, maar mij lijkt dit SEO technisch zeker geen probleem. Je krijgt stukjes tekst waarop je gevonden kan worden en je winkel is direct zichtbaar.
Als het werkbaar is voor je om zo stukjes te schrijven lijkt mij het met een wordpress database niet beter worden voor seo.

Re: hoe achterhaal je de backlinks

16
PaulG schreef:Heb even gekeken hoe je het gedaan hebt, maar mij lijkt dit SEO technisch zeker geen probleem. Je krijgt stukjes tekst waarop je gevonden kan worden en je winkel is direct zichtbaar.
Als het werkbaar is voor je om zo stukjes te schrijven lijkt mij het met een wordpress database niet beter worden voor seo.
Bedankt voor de reactie. Het is erg makkelijk om zo stukjes te schrijven en ik vind het ook leuk om te doen. Ik schrok even, maar ik heb ook het idee dat een wordpress niet beter is, juist omdat ik dan extern alleen maar link naar 1 webwinkel.

Re: hoe achterhaal je de backlinks

18
Kan je met mijnwebwinkel de H1 tag, titel tag, ... zelf bepalen?
Ja, want ze pakken altijd hetzelfde voor H1 en de title dus als je dat invult klopt het. :roll:
Alles heeft voor en nadelen, maar om voor seo een heel ander platform in te schakelen lijkt me nu niet de manier.
seo is echt niet gebaseerd op een enkel woord. Wordpress is bijv weer een zware database die pagina's fracties langer laad laden. Is ook seo.
Een voordeel van het blog binnen de artikelen is dat ook de interne zoekmachine de blogs kan vinden! Dan krijg je op een gegeven moment minder: de zoekopdracht heeft geen resultaten.
En dat is dan ook weer een voordeel. :wink: