laatste loodjes osCommerce...

1
Is er hier misschien iemand die bekend is met osCommerce en die tijd/zin heeft om te helpen met een paar dingen?
Na een hoop gepuzzel heb ik de webwinkel redelijk op orde. Echter nu ik aan het testen ben merk ik dat ik bij het afrekenen wat mis. De optie 'afhalen' voor klanten die zelf hun producten komen afhalen en bij de keuze 'rembours' berekent hij automatisch 7 euro en centen ipv 13,95. Waar en hoe kan ik deze dingen wijzigen?
Iets veel belangrijkers: als iemand een bestelling heeft gedaan krijgt hij een bevestiging, maar ik krijg niks :(
Waar komt dat terecht? Vorige week testte ik en kreeg ik wel mail binnen met de bestelling...
Wie o wie kan me met de laatste instellingen/wijzigingen helpen?

Groetjes en alvast bedankt,
Miranda

2
Ik orienteer me om een webwinkel op te starten en kwam hier terecht.
Maar als ik in dit forum zo lees en ook hier, zie datum, krijg je nooit antwoord op je vragen.
Hoe zit dat, zijn er geen deskundigen hier op dit forum, of althans medeforummers die kunnen helpen?
Ben benieuwd of ik hier antwoord op krijg.....?

3
nou... ik heb inmiddels iemand met verstand van zaken gevonden :)
veel succes en als je een adres moet hebben laat je het maar weten
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Ik bedoelde ook wat betreft dit forum, dat er vaak vragen worden gesteld, waar geen antwoord op komt.
Ik moet e.v.t. nog beginnen met osCommerce, vandaar dat ik op dit forum terecht ben gekomen.

6
Wat dit forum betreft ben ik denk ik blonder dan de gemiddelde webwinkelbouwer :)
Ik begreep de uitleg soms al niet... ik heb dan ook geen php kennis, wat je echt wel nodig hebt om er goed mee om te kunnen gaan.
Vandaar ik besloten heb om dit te laten doen voortaan.
Artikelen invoeren, prijzen e.d. kan makkelijk zelf, dat bespaart je veel geld (kost veel tijd om uit te besteden) maar de specifieke dingen daar maak ik me niet meer moe aan. Het kost me te veel tijd en ik heb de interesse er niet in eerlijk gezegd.