Hoe frequent veranderen jullie algemene zaken in je webshop zoals opmaak-plaatje-kleurtje etc.

Peiling eindigde op 17 december 2012 Je mag 1 optie selecteren

Elke dag.
Totaal aantal stemmen: 2 (25%)
2-3 x per week.
Totaal aantal stemmen: 2 (25%)
1 x per week.
Totaal aantal stemmen: 3 (38%)
1 x per maand.
Totaal aantal stemmen: 1 (13%)
Nooit meer na opstarten. (Geen stemmen)
Totaal aantal stemmen: 8

[bb-runner.com] Opbouwende kritiek gezocht!

1
Heren,

Jullie kennen het vast allemaal wel.
Je zit te pielen en te kloten op kleine details en soms kijk je wel even vanuit de hoogte terug maar vaak is het moeilijk afstand nemen van je eigen geklungel :)


Dan heb je even een derde persoon nodig die je van kritiek kan voorzien op globaal niveau. Opbouwende kritiek graag. Als iemand hier een paar minuten tijd voor vrij wil maken zou dat mooi zijn.

Bedankt alvast!

Met vriendelijke groeten,

Rob

PS: Ik heb site en shop nog altijd apart lopen.

http://www.bb-runner.com (website)
shop.bb-runner.com (shop)
http://www.bb-runner.com
http://shop.bb-runner.com
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Een aantal maanden online: Opbouwende kritiek gezocht!

5
Je winkel wordt bezocht door mensen. Mensen die in 1 of meerdere doelgroepen zitten. Iedere groep mensen is gevoelig voor 1001 factoren op jou site.

Jij zit aan de knoppen van je site. Je kunt net zolang aan de knoppen draaien totdat het gewenste resultaat hier uit komt.
Beetje links hier, beetje boven daar. Plaatje zus, praatje zo. EN meten, meten, meten.

Welke techniek hierbij beschikbaar is, dat kunnen voldoende mensen je vertellen ;)
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren

Re: Een aantal maanden online: Opbouwende kritiek gezocht!

6
Wouter Hol schreef:Wil je feedback op je site zelf of wil je dat mensen de poll invullen?
Beiden is leuk.
Want ik was ook gewoon nieuwsgierig naar de update frequentie.
Er zijn eerdere topics van anderen over feedback.
Sommigen daarvan hebben nog steeds dezelfde 'fouten' online staan na 6 maanden. Ondanks hele goede feedback van bezoekers alhier. Dat vind ik wel een beetje raar.

Zelf ben ik zo goed als dagelijks mijn 'soepje' aan het fine-tunen. Iets erbij, iets eraf. Iets anders, iets verplaatsen.

Dat maakt het ook leuk, en ik heb het geluk dat ik maar 1 hoofdproduct heb.

GRob
http://www.bb-runner.com
http://shop.bb-runner.com

Re: [bb-runner.com] Opbouwende kritiek gezocht!

7
Even wat feedback over de webshop.

-Allereerst herkent je shop mijn taalinstelling niet.
Ik wordt automatisch doorverwezen naar index.php?language=en.

-Je header vindt ik zelf een beetje minder.
De foto is (met opzet) van lage kwaliteit waardoor het toch wat onprofessioneel oogt.
Wellicht zou je deze kunnen vervangen door een scherpere foto?
Ook vindt ik die schuivende dieren een beetje afleiden, zeker omdat de plaatjes in het wit zijn.

-ik vindt nergens je KvK nummer + BTW Nummer.
Adres staat wel duidelijk onderaan.

-De oranje Footer loopt links wel netjes door, maar rechts niet.

-Leuk dat je een foto van jullie 2 op de website zet,
Maar in mijn ogen kun je de volgende tekst toch nog even overzien:
Berris & Berris zijn 2 broers die hun voorliefde voor techniek, gadgets en sport gecombineerd hebben in een veelzijdig sporthorloge.
Dan weet je meteen waar de naam vandaan komt.
Alhoewel die B's net zo goed ook voor boemBOEM........boemBOEM.......boemBOEM kunnen staan.
Het ritme van je hart gevat in de merknaam van je sporthorloge.
Berris Brothers kan ook nog.
BB-runner is overigens een handelsnaam van Berris Holding BV.
Het lijkt namelijk alsof je zelf niet weet waar je bedrijfsnaam voor staat.

Veel succes met de doorontwikkeling van je webshop.
Zie mijn punten als helpende opbouwende kritiek, En vat ze zeker niet aanvallend op.
Actief in webshopontwikkeling

Re: [bb-runner.com] Opbouwende kritiek gezocht!

10
Heb even snel rondgekeken en wat mij opviel was het volgende:

Je header is erg onscherp, maar is volgens mij wel de bedoeling. Het doet mij overkomen alsof de winkel is gemaakt in 2002, toen ik ook was begonnen met websites maken.

Je hebt zo te zien 2 verschillende websites. Een website om te informeren en 1 om te verkopen.
Als ik op mijn laptop de site open, valt mijn oog als eerste op het logo en een soort van menu. (Vind het niet duidelijk dat het een menu is, het komt te veel overeen met het logo)

Daarnaast hebt je een aanbieding staan, maar ik zie niet dat je daadwerkelijk probeert te informeren over je product. Dan moet ik namelijk scrollen.

De informatie van bijvoorbeeld de manual is totaal niet overzichtelijk. Ik moet sowieso eerst scrollen en dan krijg ik een onoverzichtelijk menu. Daarna niet meer verder gekeken.

Eenmaal op je webshop aangekomen, moet ik zoeken naar de producten die je verkoopt, naast wat ik in het midden zie verschuiven af en toe, kan ik waar normaal een menu met categorieen zit, geen producten vinden, kan kloppen, want die hebt je rechts geplaatst, koste me een paar seconden voordat ik het door had.

Ik zie dat je maar enkele producten hebt in je webshop, uiteraard totaal geen probleem, maar ik zit door 3 categorieen te kijken en ik kom alleen maar dezelfde producten tegen. Ik denk dat je al een flinke verbetering kan doorvoeren als je je hoofdproduct aanbied op de beginpagina, met daarbij eventueel extra accessoires. De aanbiedingen kan je daar dan ook nog rondom heen zetten, maar niet echt verdeelt in categorieen. Het is standaard en dat is fijn, maar ik denk dat het juist een slechte effect heeft op je verkopen. Je verkoopt toch niet zo veel verschillende producten, dus probeer daar voornamelijk mee te experimenteren.

Je hebt een mooie webshop CMS, probeer de 2 websites te koppelen. Dan hoeft je niet 2 aparte dingen bij te houden en de gebruiker kan zo ook beter informatie vinden over de producten die die wilt kopen.

Hopelijk hebt je er wat aan!