Verzenden van Stoelen/tronen

1
weet iemand hoe ik het beste (goedkoop en betrouwbaar) stoelen en tronen naar klanten kan versturen? ik heb al met TNT en DHL conact opgenomen en die vragen per stoel rond € 44 verzend kosten :s het is namelijk zo dat een stoel weliswaar niet veel weegt (rond 7 kilo) maar omdat die grote afmetingen heeft kan ik het niet als pakket naar me klanten versturen...
het heeft namelijk de volgende afmetingen: 98 x 60 x 60 cm.

als jullie suggesties hebben welke bedrijven ik voor de transport van mijn stoelen/tronen kan benaderen, die goedkoop zijn en die wel stoelen transporteren, dan hoor ik dat graag! want dit is de enige belemmering die mij tegenhoud om te beginnen met mijn webwinkels online te zetten.

groeten,
Sha

2
Probeer DPD eens... of rechtstreeks en als je er niet rechtstreeks uit komt neem dan contact met me op per PM... dan breng ik je wel in contact met mijn contactpersoon.

Als ik met niet vergis moet je bij DPD rond de 6 euro kwijt zijn (ex BTW)
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

3
eentje,

Bij DPD had ik ook al eerder gekeken, maar op hun site en brochures (PDF bestanden) geven ze aan dat ze geen grote pakketten bezorgen.

dit zijn de maximale afmetingen wat ze bezorgen en ik heb net berekend en mijn stoelen vallen buiten deze maximale :(

Maximale afmeting en gewicht
Maximale gewicht : 31,5 kg
Maximale omvang (1) : 3,00 meter
Maximale lengte : 1,75 meter
Maximale volumegewicht (2): 167 kg

(1) Omvang = 2x Hoogte + 2x Breedte + Langste zijde
(2) Volumegewicht = (L x B x H) / 6.000



of zie ik soms wat over het hoofd en of bieden ze ook andere mogelijkheden?


Ik zal ze morgen zoizo gaan bellen en kijken wat ze mij te vertellen hebben.


groeten,
Sha

4
Ik ben net gestart met dehof.com ze zeggen veel voor webwinkels te rijden en voor een grote platen keten. Het start bij 28 euro ex btw voor .25cbm en daarna komt er per 0.1cbm iets bij. Ik verkoop zelf meubels, eerst op basis van afhalen, maar nu ook met bezorgen, hoewel ik de klant dat zelf laat regelen.
Meubels bestel je razendsnel op www.houtmijn.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

MyShipper

5
Probeer het eens via MyShipper.nl, op de website kun je na het invoeren van de afmetingen gelijk zien welke vervoerders er beschikbaar zijn voor het verzenden van je stoelen, en anders kan je ook even bellen..