hulp gevraagd

1
samen met een vriendin gaan we een andere webshop opzetten,
ik dacht dat zomaar even te kunnen en heb inmiddels een webshop geopend bij onetwo maar nu? hoe nu verder, ik heb een domein, maar ik dacht direct als ik de url in typte dat ik mijn webshop kreeg, dat is dus niet zo,
ik denk dat ik even hulp nodig heb ,en hoop dat hier te vinden , :roll:

Re: hulp gevraagd

2
etje schreef:samen met een vriendin gaan we een andere webshop opzetten,
ik dacht dat zomaar even te kunnen en heb inmiddels een webshop geopend bij onetwo maar nu? hoe nu verder, ik heb een domein, maar ik dacht direct als ik de url in typte dat ik mijn webshop kreeg, dat is dus niet zo,
ik denk dat ik even hulp nodig heb ,en hoop dat hier te vinden , :roll:
Zoek even op hoe je je namerservers moet veranderen zodat je je domein met je webshop kan koppelen.
Stuitr.nl

Re: hulp gevraagd

4
Bij het bedrijf waar je je domeinnaam geregistreerd hebt. Daar moet je instellen dat het domein doorverwijst naar je webshop. Dat kan door middel van het instellen van de DNS. Moeilijke termen, maar als het goed is kan het bedrijf waar je de domeinnaam geregistreerd hebt prima helpen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.