Flavourites

1
Wie heeft er ervaring met Flavourites? Levert dat traffic op? En is dat converterende traffic? Ik zie dat ze een actief Twitter account hebben en dat ze aangeven sinds 2007 maandelijks meer dan 90.000 unieke bezoekers te halen. Dat lijkt me bijzonder veel want daarmee zijn ze groter dan veel andere partijen die in mijn ogen veel bekender zijn, maar helemaal erom liegen zullen ze niet doen toch? (edit: Na wat online zoeken kwam ik inderdaad grote partners tegen waar ze mee samenwerken. De getallen zullen er dus niet om liegen)

De website ziet er mooi uit en ik kan me voorstellen dat het een leuke promotie is voor webwinkels. Een tientje per maand lijkt mij wel heel goedkoop. Waar is the catch? Of mis ik iets? Wie heeft ervaring met Flavourites en kan er meer over vertellen?

2
Mijn ervaring is dat ik vorig jaar 2 x heb verzocht voor adverteren, maar helaas nooit enige reactie heb gehad. Jammer.

3
Ze nemen alleen websites aan die ze origineel/trrendy genoeg vinden .
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.