Re: Artikel defect, toch gebruik van gemaakt door klant

33
Precies. Dus geef kwartjes :P

Maar niet helemaal natuurlijk. Ik heb duidelijk aangegeven een levertijd van 1 tot 3 werkdagen. Helaas denken veel mensen dat als ze om 23:00 een bestelling plaatsen dat de volgende werkdag al 1 werkdag gewacht hebben. Maar 9 van de 10 keer lukt het wel alsnog snel te leveren.
Soms zijn de verwachtingen wel een beetje onrealistisch hoog. Als je om 15:00 een bestelling plaatst zijn wij echt niet in de gelegenheid om nog voor 17:00 bij het postkantoor te zijn. Of we moeten vrij zijn die dag natuurlijk.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Artikel defect, toch gebruik van gemaakt door klant

34
Het Varaantje schreef:Soms zijn de verwachtingen wel een beetje onrealistisch hoog. Als je om 15:00 een bestelling plaatst zijn wij echt niet in de gelegenheid om nog voor 17:00 bij het postkantoor te zijn. Of we moeten vrij zijn die dag natuurlijk.
Dat is alleen het geval bij hobby winkels die "erbij" gedaan worden. Bij serieuze webwinkels mag je toch wel verwachten dat er gewoon verzonden wordt als je in de middag bestelt.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Artikel defect, toch gebruik van gemaakt door klant

35
Rudy schreef:
Het Varaantje schreef:Soms zijn de verwachtingen wel een beetje onrealistisch hoog. Als je om 15:00 een bestelling plaatst zijn wij echt niet in de gelegenheid om nog voor 17:00 bij het postkantoor te zijn. Of we moeten vrij zijn die dag natuurlijk.
Bij serieuze webwinkels
Doe 's ff normaal zeg. Ik ben wel degelijk een serieuze webwinkel. Dat betekend nog niet dat ik ervan kan leven. Levertijden staan in zowel de header als los bij ieder product nogmaals.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Artikel defect, toch gebruik van gemaakt door klant

38
Rudy schreef:
Het Varaantje schreef:Soms zijn de verwachtingen wel een beetje onrealistisch hoog. Als je om 15:00 een bestelling plaatst zijn wij echt niet in de gelegenheid om nog voor 17:00 bij het postkantoor te zijn. Of we moeten vrij zijn die dag natuurlijk.
Dat is alleen het geval bij hobby winkels die "erbij" gedaan worden. Bij serieuze webwinkels mag je toch wel verwachten dat er gewoon verzonden wordt als je in de middag bestelt.

Ligt er maar net aan bij welke webwinkel. Als een kleine webwinkel dat niet kan halen, betekend niet dat het geen serieuze winkel is. En het heeft ook net met het soort product te maken.

Ik zelf lees altijd de leveringstijden, en als het kan zijn dat ik enkele dagen moet wachten op een product, vind ik dat niet zo heel vervelend. Als ik echt iets de volgende MOET hebben dan koop ik uiteraard ergens die gegarandeerd binnen 24 uur te leveren.

Kort gezegd .. als er maar ergens vermeld wordt wat de levertijden zijn. En veel mensen hebben daar ook wel begrip voor als ze dat hebben gelezen.
Muurstickers & Sjablonen

Re: Artikel defect, toch gebruik van gemaakt door klant

39
Precies.

Daar komt nog bij dat ik (in 95% van de gevallen) binnen een paar uur alle mails beantwoord. Om 23:00 en zelfs met de kerstdagen. Ik heb nog nooit op zondag antwoord gehad van bol.com
Zolang je maar duidelijk communiceerd wat je levertijden zijn.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Artikel defect, toch gebruik van gemaakt door klant

40
Het Varaantje schreef:Precies.

Daar komt nog bij dat ik (in 95% van de gevallen) binnen een paar uur alle mails beantwoord. Om 23:00 en zelfs met de kerstdagen. Ik heb nog nooit op zondag antwoord gehad van bol.com
Zolang je maar duidelijk communiceerd wat je levertijden zijn.
Even de advocaat van de duivel spelen: je kan bol.com op zondag 3 uur 'snachts bellen en ze nemen de telefoon nog op.

Als jij aangeeft dat je tot 3 dagen levertijd hanteerd, prima. Serieus of niet. Maar dan hoef je toch ook niet te haasten? Uiteraard kun je wel haasten en naar het kantoor sprinten voor de post, maar dat is alleen aan jezelf te verwijten aangezien je ook gewoon kan wachten.

Vind niet dat je daar de schuld bij de klant kan leggen. Het is tegenwoordig ook heel normaal iets de volgende dag al in huis te hebben.