Afgestudeerd en werkloos!

1
Hoi allemaal! Mijn naam is Eline en ik ben 22 jaar. Ik heb een HBO opleiding Social Work en afgelopen jaar mijn master diploma behaald! Deze master duurde 1 jaar lang waarbij ik geen vakanties had en geregeld in het weekend naar school moest. Keihard werken dus maar tot mijn vreugd haalde ik alles in een jaar. Na een jaar zo hard werken heb ik eerst een maandje uitgerust waarna ik met goede moed ging solliciteren. Helaas verliep dit niet zo voorspoedig als ik had gehoopt. Na 4 maanden zit ik nog steeds thuis met afwijzing na afwijzing. Ik solliciteer op vanalles, van MBO tot WO niveau.

Het zo hard werken voor school en vervolgens overal afgewezen worden gaat je niet in je koude kleren zitten. Ik probeer zo veel mogelijk van nut te zijn voor anderen nu ik thuis zit. Tevens heb ik ook een inkomen nodig die nu niet binnenkomt. Om toch bezig te zijn met een hobby en voor wat inkomsten te voorzien leek het me een goed idee om spullen te verkopen die mij zeer aanspreken namelijk antieke spulletjes (zoals servies), maar ook vintage accesoires en verzamel objecten. Na een zoektocht heb ik gewerkt aan een website waar ik erg trots op ben! Ik ben blij tijd te kunnen hebben steken in een webshop, dit gaf me voldoening en was ik toch nuttig bezig. Helaas is de verkoop niet erg hoog, vooral vanwege de hoeveelheid webshopjes die er zijn en de moeite die ik heb om gevonden te worden. Toch ben ik blij dat ik het gedaan heb en kijk ik met trots naar mijn shopje :) Mocht u zin hebben om er eens rond te kijken dan kan dit op http://www.justyourcupoftea.nl. Ik vind het altijd leuk als iemand een berichtje achter laat in het gastenboek!

Nou ik ga weer verder met solliciteren en wie weet vind ik binnenkort toch iets :)

Groetjes, Eline
Antiek, Servies, Collecters-items en vintage accesoires --> http://www.justyourcupoftea.nl
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

Re: Afgestudeerd en werkloos!

5
Beste Eline,
ik vind geen btwnummer, noch adres, noch leveringsvoorwaarden op je shop, voor mij genoeg redenen om zeker niet te bestellen bij je. Wat als het verstuurd wordt en het is onderweg gebroken? ik vind er niks van terug.

En geloof me, er zijn nu eenmaal nog steeds malafide mensen actief op internet, dus de meeste klanten gaan afhaken als ze geen gegevens van je kunnen vinden.

Dit is als opbouwende commentaar bedoeld hoor, om je verder in de goede richting te helpen ;)
Succes