Re: [ mudeco.nl ] Graag Feedback op mijn webshop

3
RicardoV schreef:header komt een beetje saai over. Kun je meer mee.

Men verwacht informatie links onderaan je pagina. Ik zie alleen wat logo's. Dit staat nu blijkbaar onder de tab informatie, welke leeg is.

zichttermijn is 7 werkdagen.

Ik heb die links inderdaad niet onder aan de pagina staan, maar verwerkt in het uitklapbare menu onder Informatie. De informatie pagina heb ik nu opgelost door die link te verwijzen naar Over MuDeco en de link in het menu Over MuDeco verwijderd. ( wat dus zichtbaar wa sin het uitklapbare menu onder informatie)

Heb die 7 dagen nu ook inderdaad aangepast.

Dank je wel voor je feedback
Muurstickers & Sjablonen

Re: Keurmerken voor webwinkels

4
Heb uw site ook even vluchtig bekeken, ziet er mooi uit, maar ik mis ook nog 4 zaken:

- SSL: Uw winkelwagen op http://www.mudeco.nl/checkout/ lijkt niet middels SSL beveiligd, zelfde geldt voor het contactformulier.
- Op http://www.mudeco.nl/contact/ zou in aanraden de adresgegevens, telefoonnummer en andere bedrijfsgegevens te vermelden
- U heeft KiyOh erg mooi in de winkelwagen staan. Wellicht kunt u deze op de productpagina ook een prominente plek geven?
- Ik zie nog geen dialoog die toestemming vraagt voor o.a. de Analytics cookies. Wellicht is http://www.123privacy.nl een uitkomst?

Met andere woorden, erg mooie shop, maar zo ziet u maar weer, vaak worden wettelijk eisen nog over het hoofd gezien. Dat is zeker geen negatieve kritiek, maar een praktische constatering.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [ mudeco.nl ] Graag Feedback op mijn webshop

5
Bij mijn browser (chrome) staat de informatie tab op de tweede regel, waardoor het navigatiemenu 'te vol' oogt. Verder ben ik zelf geen enorme fan van uitklapmenus. Maar goed dat is mijn persoonlijke voorkeur. Zoals RicardoV zei, kan de informatie beter in de onderkant van de website.

Ook snap ik niet helemaal waarom je onderscheid maakt tussen thema's algemeen en thema's voor kinderen. Aangezien je op dezelfde pagina beland (qua content). Is dit met de gedachte dat er meer thema's bij gaan komen in de toekomst?
Team Intro - Op dit moment zoeken en hebben wij werk voor verkeersregelaars.

Re: [ mudeco.nl ] Graag Feedback op mijn webshop

6
@TeamIntro

wat betreft de navigatie met chrome heb je gelijk in, moet ik nog aanpassen. Ben inderdaad ook aan het kijken om die informatie beneden te zetten zodat ik wat meer ruimte heb daar boven in.

Er komen meerdere thema's inderdaad, ben er ook mee bezig Als men op Thema's klikt krijgen ze alles te zien , selecteren ze onder thema's een categorie zien ze dus alleen gerelateerde items.
Muurstickers & Sjablonen

Re: [ mudeco.nl ] Graag Feedback op mijn webshop

7
Hoi,

Mooie webshop, alles ziet er goed en professioneel uit. Ik zou hier wel bestellen.

Alleen als ik dan alles in mijn winkelwagen zou hebben gedaan, zou ik even kijken op Kiyoh naar de beoordelingen. En dan zou ik gaan twijfelen.

Het cijfer dat jullie hebben wordt door twee klanten naar beneden gehaald. Ik snap dat je een reactie hierop schrijft om te laten zien dat jullie de bestelling goed hebben afgehandeld, maar de geschreven reactie komt nogal defensief, bozig, over. Dit lijkt me niet professioneel, is het een idee deze klant persoonlijk te mailen en om uitleg te vragen? Wellicht wil de klant de beoordeling hierna herzien, dit kan geloof ik een paar weken later nog.
AUkO sjaals http://www.auko.nl

Re: [ mudeco.nl ] Graag Feedback op mijn webshop

8
Heleen schreef:Hoi,

Mooie webshop, alles ziet er goed en professioneel uit. Ik zou hier wel bestellen.

Alleen als ik dan alles in mijn winkelwagen zou hebben gedaan, zou ik even kijken op Kiyoh naar de beoordelingen. En dan zou ik gaan twijfelen.

Het cijfer dat jullie hebben wordt door twee klanten naar beneden gehaald. Ik snap dat je een reactie hierop schrijft om te laten zien dat jullie de bestelling goed hebben afgehandeld, maar de geschreven reactie komt nogal defensief, bozig, over. Dit lijkt me niet professioneel, is het een idee deze klant persoonlijk te mailen en om uitleg te vragen? Wellicht wil de klant de beoordeling hierna herzien, dit kan geloof ik een paar weken later nog.
Hallo Heleen,

Dank je wel voor je reactie. Voordat ik deze reactie plaatste heb ik verschillende keren geprobeerd. om met de klant in contact te komen.. Helaas zonder iets verder van de klant te hebben vernomen.

Ik kan de reactie die ik terug heb geplaatst ook nog aanpassen , maar dat vind ik dan ook weer niet fair.
Muurstickers & Sjablonen

Re: [ mudeco.nl ] Graag Feedback op mijn webshop

10
Lees je teksten nog eens goed door. Loopt niet helemaal lekker overal en er staan kleine foutjes in. Bij Over Mudeco staat bv Geen Verzendkosten. Waarom verzendkosten ook met een hoofdletter? Proffesionele en iDeal staan verkeerd geschreven. In de 2e alinea staat 2x het woord dus. Dat soort foutjes staan niet echt netjes. Ben je er zelf niet goed in, laat het dan door een ander lezen en corrigeren.